*** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - TOUKOKUUSSA vol2***

täällä kans yks jolla pahoinvointi alkanu uudestaan. johan tässä muutaman päivän sai olla oksentamatta ja nyt sit pari päivää tullu taas kaikki ulos. :| olis tosi kiva jos tää alkais jo loppumaan, vetää niin voimattomaks :(

Miyaki 13+5
 
Oi kun osaa väsyttää taas ihan liikaa koska tuo poika valvotti viime yönä itkun kanssa,tais vaan pientä kutista niin paljon taas vaihteeksi saas nähä mitä sitte seuraa kun annetaan tota maitoo hälle mitä me muut juodaan,sitte varmaa yöt ja päivät on yhtä huutoa vaan.No ainaki saadaan selville ja näyttöä sille epäilevälle lääkärille että poika on maidolle ja appelsiinille ainaski allerginen.

Kohta taas ulos lähetään vähän kävelemään jos ei satamaan rupea.

 
Zera Kiitos kiitos! Taitaa mielenrauhaa tarvita enemmän noi mun ympärillä olevat :D Itse porskutan ja vasta kun pysähdyn, huomaan mitä oon taas sanonut. Ja kun normaalisti oon itse tyyni rauhallisuus, niin nyt nuo räiskymiset kyllä huomataan.

Nyt on mun salapoliisityö edistynyt tuon sokerirasituksen kanssa eli colan makuisen nesteen nimi on Glucodyn ja apteekista todennäköisesti saan ostettua sitä 7 ? pullo. Tosin eivät olleet varmoja, pitääkö tilata 24 erän paketti, jolloin eivät myy sitä yksitellen ja niin paljon en tosiaan aio sitä ostella. Pitää sitten selvittää saisko jostain muusta apteekista tai urheiluravinne kaupasta (sitä käytetään myös energiajuomana). Vielä en oo soittanut labraan ja ilmoittanut tulevani omien nesteiden kanssa - saa nähdä mikä on reaktio. Varmuudeksi tulostin laboratorio ohjeet jostain muusta sairaanhoitopiiristä mukaan. Peukut pystyyn, että tää nyt onnistuu, muuten suuntaan yksityiselle.
 
Onko muut leikkimielellä tilanneet noita vauvaennustuksia? Mä tilasin eilen, ja ennustaja elliltä tuli vastaus tänään:

Sinulle syntyy tyttö 15.11.2009, tyttö 11.7.2014 ja tyttö 5.7.2015. T. EE

:D hitsi kun pitäski paikkaansa :heart:

Heinis ja rakas 13+4
 
ennustajaelli@luukku.com, sinne sit oma syntymäaika muodossa: pp.kk.vuosi, mieheltä samat, sit lasten syntymäajat ja sukupuoli, ja sit vielä laskettu aika :D otsikoks laitoin vaan vauvaennustus. Eilen päivällä lähetin, tänään aamulla tuli vastaus :D Tilasin myös madam mammalta, sieltä ei vielä vastausta oo tullu, hänen osoite madam.mamma@luukku.com
 
Neuvolaterveisiä ja aurinkoista keskiviikkoa!

Neuvolalääkärissä käyty, kaikki ok, sydänäänet jumputti siellä, syke oli noin 150. painoa tullut kaiken kaikkiaan nyt 7 kiloa! Kyllä... minusta tulee mursu ja synnytän vain jos saan sen lapsen ulos täältä läskien seasta. Molemmissa edellisissä raskauksissa painoa tullut se 20 kg, nyt jo jalat aivan turvoksissa, sukat painaa hirveet rannut nilkkoihin. On kuulkaa niin epäeroottinen olo kuin vain olla voi...

Viisi päivää olen ollut flunssassa ja pomo oikein huokaili kun soitin jääväni sairaslomalle. Tänään on pakko mennä töihin illaksi, vaikka vieläkin on tosi kurja olo. Ihan käsittämätöntä, miten sitä ei saisi sairastaa. Pomo on mies ja on ihan hermona jos joku on kipeänä, minäkään en ole vuoteen pitänyt ainuttakaan sairaslomapäivää, viimeksi oksennustautikin alkoi kesken vuoron, mutta vedin sen loppuun hirveessä horkassa kun en halunnut hätyyttää ketään muuta siihen ykskaks. Mutta näitähän ei lasketa, ainoastaan ne kerrat kun kerran vuodessa sairastat. Tekisi mieli sanoa muutamasta epäkohdasta pomoille, mutta yritän nyt nieleskellä vielä.

Muuten ei omissa oloissa mitään, liikkeitä olen tuntenut silloin tällöin ja seksin jälkeen supistelee, mutta muuten kai ei raskaana tietäisi olevansakaan.

Nyt taidan pakkautua pihalle lasten kanssa kun aurinkokin alkoi paistaa!!

M. ja Itu 13+3

Ps. ihan hurjaa että joillakin on jo 16+ viikkoja! Olisipa mullakin =)
 
Heipä hei!

Neuvolassa käyty tänään, kuultiin ensi kertaa sydänäänet :heart: syke oli 150. ensin oli vaikea löytää sykettä kun papunen karkasi aina tavoittamattomiin mut sit kun ne löytyi niin kuului tosi napakat rytmit =)

kaikki oli muutenkin ok, rr oli 141/77 ja pissa puhdas. painoa vaan oli tullut +433 per viikko eli 3,6kg 6vkon aikana. :ashamed: th lohdutti mua sillä että jotkut vaan on sellaisia että ne alkaa paisumaan heti kun plussa ilmestyy testiin, ja minä kuulun tähän sarjaan :D

nyt alkaa pelotkin lieventyä siitä että onko vauvalla kaikki hyvin ja onko se terve. jotenkin mulla on vaan aina jyskyttänyt takaraivossa että entä jos kaikki ei olisikaan ok ja en ole osannut nauttia tästä raskaana olosta. tiedän että vieläkin voi tulla yllätyksiä esim rakenneuä:ssa mut jotenkin en enää stressaa. nyt olen alkanut tuntemaan jo hienoista liikettä tuolta mahasta ja sekin rauhoittaa mieltä.
jospa se on siinä että tuo kehitysvammaisten kanssa työskentely pistää ajattelemaan tätäkin puolta raskaudessa, että kaikki ei menekään aina niinkuin suunniteltu.

hankinnoista, tänään ostin ensimmäiset äitiyshousuni, kivat farkut ja voi ihanuus miltä nää tuntuu jalassa! ja ne maksoi vain 4e, löytö kirppikseltä. en haluais enää muuta jalassa pitää, mut pakko näitä on joskus pestäkin :whistle: parit äippähousut ajattelin vielä ostaa kunhan on rahaa shoppailla.
turvakaukalo on myös hankintalistalla, entinen myytiin. muu meillä sit onkin, paitsi uuden patjan haluan pinnikseen. ja vaatteita tietenkin haluan lisää ostaa... ja kait sitä on kaikkea pientä mut vaunutkin on tytön entiset (ostettu uutena 2005) niin ne passaa, mulle on ihan yks hailee minkä väriset on muotia jne kunhan niillä eteenpäin päääsee. ;)

huomenna alkaa taas työputki ja ensi viikon perjantaina alkaa kesäloma! :D odotan sitä kuin kuuuta nousevaa kuten myös äitiysloman alkua, en enää oikein viihdy nykyisessä työpaikassani ja oon ihan onnellinen että pääsen sieltä pois.

Nunneliini&Papuseni 14+3
 
Onko kenelläkään kokemusta siitä että istukka on kohdunsuun päällä? mullahan viime perjantain ultrassa näin todettiin asian olevan. Onko muita samassa tilanteessa olleita käsketty välttämään rasitusta, seksiä ym? Mua ei..Ja tänään kannoin kauppakassia reilun kilometrin matkan, ja ajoin tunnin nurmikkoa..Äsken vessassa lorahti ruskeeta verta taas pönttöön ja paljon :'(

Kyllä tästä hätäilee, vaikka lääkäri sanoi ettei syytä huoleen. Kun ei pojasta tullu mitään vuotoja kertaakaan, ja nyt nää vuodot alkoi jo 24.4, ja jatkuneet siis kohta kuukauden ajan. Kertaakaan ei kirkasta verta oo tullu eikä hyytymiä, mutta punaruskeeta/oranssia ja tummanruskeeta kylläkin..

Heinis ja rakas 13+4
 
Heinämassu, mulla oli esikoisesta istukka kohdunsuun päällä ja ennenkuin se siitä siirtyi niin kirkasta verta lorahteli välillä ihan kunnolla. ei kielletty rasitusta tai seksiä eli ihan normaalisti elin ja lopulta istukka oli siirtynyt ja kaikki hyvin :)
 
Heippa taasen! Mullakin vielä iskee huono olo jos oon kovin nälissäni ja muutenkin välillä ällöttää mutta oksentaa ei onneksi ole tarvinnut! Mulla on taas oikeaalta puolelta vähän lonkkaluun yläpuolelta tehnyt välillä kipeetä..Nukkumaan mennessä on pakko olla oikea puoli patjaa vasten tai alkaa vihlomaan ikävästi..mistähän toikin johtuu..Aina sitä vähän hätkähtää kun mahaa vihloo tai särkee mutta kaippa nuo ihan normaaleja kasvukipuja ovat :p Tuhruilukin alkaa vihdoin ja viimein vähenemään,on ollut jo ihan valkoista valkovuotoa havaittavissa :LOL: jippii! oudot on onnen aiheet nykyään :p

hannanmamma 13+4 :heart:
 
Apua, säikähdin tänään kun lirahti ihan kunnolla jotain pikkareihin, se oli ihan ku vettä!!! Ja vielä illallakin lisää.... Nyt alkaa pelottaa, että jos se onkin sitä lapsivettä jo, joka menee ennen aikojaan.... :/
Valkovuoto ei nimittäin mun mielestä tämmöstä oo koskaan vielä ollu..... Muilla mitään kokemuksia tämmösestä...???? Pitää varmaan tarkkailla huominen päivä, ja sit jollei mitään enää tule, niin voi taas rauhottua (?) :whistle:
 
Huomenta toverit! :wave:

Ihanaa! Miehellänikin on huominen vapaata, joten meillä on pitkä viikonloppu aikaa pihahommiin. Ja mulla aikaa valmistautua töihin taas yli kolmen viikon tauon jälkeen... :whistle:

Eilen oltiin monikkovalmennuksessa, joka taas toi lisää tietoa eli tuskaa tullessaan. Eli paikalla oli Hyvinkään sairaalan kätilö, joka kertoi Hyvinkään sairaalan/HUS:n käytännöistä. Ja nehän poikkeaa meidän K-HKS:n käytännöistä kuin yö päivästä. |O Yritän nyt, jos pääsisin vaihtamaan ultrat Hyvinkäälle, koska siellä tekevät 2 viikon välein (Hämeenlinnassa kahden kuukauden välein!!!). Synnyttämään haluaisin kuitenkin Hämeenlinnaan, tosin Hyvinkäältä olisi mahdollisuus päästä myös kättärille... Katsotaan, mitä tässä tuleman pitää...
Muuten valmennus oli todella hyvä ja mielenkiintoinen. :)

Miina, mulla kanssa lurahdellut housuun. En kyllä keksi kuollaksenikaan, mitä se on. Tuntuu ihan samalta kuin sillon, kun tuli reippaamminen verta eli tuntuisi tulevan tuolta itse värkistä, mutta on väritöntä. Ja koska mulla edelleen tuhruttelee ruskeaa vuotoa, luulisi tämänkin värjääntyvän?

Heinis, mulla vuodot jatkuneet aika tarkkaan yhtä kauan kuin sulla. Ja tosiaan pari kertaa tullut ihan kirkkaanpunaistakin reippaammin hyytymillä varustettuna. Tosin mun istukka ei ole kohdunsuun päällä. Mutta sun tapauksessa kaiketi vuoto on ihan normaalia, kunnes istukka nousee. Mun tapauksessa sairaslomaa jatketaan kunnes vuoto lakkaa (tosin aion mennä maanantaina ainakin pariksi päiväksi töihin katkaisemaan saikkuputken) ja seksi on myös kielletty. Tosin sitäkin salaa kerran on harrastettu :whistle: eikä vaikuttanut asiaan mitenkään... :ashamed:


POKS POKS 14+0 :heart: :heart: Niin se aika vaan alkaa lentämään kuin siivillä. Vastahan noita viikkoja oli kasassa se 8 ja aika ei tuntunut menevän millään eteenpäin...


 
:attn: Voisiko kokeneemmat valaista mua vähän liitoskivuista?
Eli siis millaisia ovat ja missä kaikkialla tuntuvat ja ennenkaikkea, joko ne nyt alkaa?!? :eek: Muistaisin ainakin Jennylin jo aiheesta kirjoitelleen. Mulla on nyt muutamana yönä ollut kovat säryt lonkissa. Viime yönä heräsin särkyyn kahden aikaan enkä meinannut millään saada uudestaan nukuttua kun jomotti. Lopulta tein tyynyvuoresta itselleni tukia erinäisiin paikkoihin, jotta löysin hyvän asennon ja sitten nukuinkin hyvin loppuyön.
Kertokaa ihmeessä kokemuksianne! :wave: :)
 
Tiistaisesta punktiosta toivuttu hyvin. Eilen aamulla pistoskohtaa vielä hieman jomotteli, mutta ei enää :)
Mulla on nyt kolmatta päivää kamala päänsärky. Liekö niskat niin jumissa vai mikä ihme?! Eilen yritin särkyä panadolilla lievittää, mutta ei siitä mitään apua ollut. Illalla menin nukkumaan päänsäryn kanssa ja heti noustessa aamulla jomotti taas :( Tänään otin aamulla panacodin, mutta sekään ei ole auttanut. Ihan hirveää jomotusta oikealla puoliskolla, niin otsalla kuin takaraivossakin. Inhottavaa olla töissä....

Pitääpä piruuttaan tilata tuolta Ennustaja-Elliltä vauvaennustus ;)

Mutta nyt takas töiden pariin.
 
Täällä ei ole ennustaja-elliltä kyselty, mutta näen itse enne-unia :saint: , viime yönä näin todella selkeän poikavauvaunen, jossa pojalla oli paksu vaalea tukka =) ja vahvasti on poikatunne ollut alusta asti, saa nähdä sitten, miten käy marraskuulla.

Olenkohan ainut, joka ei ole vielä vaunuostoksia tehnyt? Ajattelin odotella vielä rakenneultraan, ja sitten vähitellen alkaa suunnitella vaunuhankkeita...

Kuiskaten 13+5
 

Yhteistyössä