Heipä hei!
Neuvolassa käyty tänään, kuultiin ensi kertaa sydänäänet :heart: syke oli 150. ensin oli vaikea löytää sykettä kun papunen karkasi aina tavoittamattomiin mut sit kun ne löytyi niin kuului tosi napakat rytmit =)
kaikki oli muutenkin ok, rr oli 141/77 ja pissa puhdas.
painoa vaan oli tullut +433 per viikko eli 3,6kg 6vkon aikana. :ashamed: th lohdutti mua sillä että jotkut vaan on sellaisia että ne alkaa paisumaan heti kun plussa ilmestyy testiin, ja minä kuulun tähän sarjaan
nyt alkaa pelotkin lieventyä siitä että onko vauvalla kaikki hyvin ja onko se terve. jotenkin mulla on vaan aina jyskyttänyt takaraivossa että entä jos kaikki ei olisikaan ok ja en ole osannut nauttia tästä raskaana olosta. tiedän että vieläkin voi tulla yllätyksiä esim rakenneuä:ssa mut jotenkin en enää stressaa. nyt olen alkanut tuntemaan jo hienoista liikettä tuolta mahasta ja sekin rauhoittaa mieltä.
jospa se on siinä että tuo kehitysvammaisten kanssa työskentely pistää ajattelemaan tätäkin puolta raskaudessa, että kaikki ei menekään aina niinkuin suunniteltu.
hankinnoista, tänään ostin ensimmäiset äitiyshousuni, kivat farkut ja voi ihanuus miltä nää tuntuu jalassa! ja ne maksoi vain 4e, löytö kirppikseltä. en haluais enää muuta jalassa pitää, mut pakko näitä on joskus pestäkin
parit äippähousut ajattelin vielä ostaa kunhan on rahaa shoppailla.
turvakaukalo on myös hankintalistalla, entinen myytiin. muu meillä sit onkin, paitsi uuden patjan haluan pinnikseen. ja vaatteita tietenkin haluan lisää ostaa... ja kait sitä on kaikkea pientä mut vaunutkin on tytön entiset (ostettu uutena 2005) niin ne passaa, mulle on ihan yks hailee minkä väriset on muotia jne kunhan niillä eteenpäin päääsee.
huomenna alkaa taas työputki ja ensi viikon perjantaina alkaa kesäloma!
odotan sitä kuin kuuuta nousevaa kuten myös äitiysloman alkua, en enää oikein viihdy nykyisessä työpaikassani ja oon ihan onnellinen että pääsen sieltä pois.
Nunneliini&Papuseni 14+3