Alisa84 jaksamisia kovasti! :hug:
Mulla kävi ensimmäisessä raskaudessa niin että viikkoja oli jotain 8 ja aloin vuotamaan, ultraan mennessä siellä oli ikävä vanhempi mies lääkäri joka tokaisi ettei täällä mitään ole ollutkaan joka sai mut vielä hysteerisemmäksi, mutta hoitaja lohdutti ku kysyin että enkö ole ollutkaan raskaana että kyllä olit mutta alkio oli ollut kiinnittyneenä kohdun ulkopuolelle että hyvä kun luonto hoiti sen pois jotta ei minulle tullut hengenvaaraa. Oli tosi kamalaa aikaa kyllä...
Sitten mulla olikin ovulaatio heti kahden viikon päästä jolloin tyttäreni sai alkunsa, hänestä olen suunnattoman onnellinen vaikka kaikkea muuta ikävää siinä sitten sattuikin, mutta tällainen tarina minulla joten uskon teilläkin toivoa olevan pian saada pikkuinen aluilleen paremmalla onnella! :hug:
ON:
Mulla ollu muutaman päivän todella kuvottava olo, muilla alkaa oleen tuo oire lopuillaan niin mulla alkaa ja on koko päiväistä enkä tosiaan jaksa mitään tehdä.. Tänään oli ultra ja kaveri siellä otti käsillä tukea kohdun seinämästä ja heitti volttia, oli harjottelijallakin hauskaa, erittäin vilkas kaveri siellä oli siis ja vastasi viikkoja hedelmöittymisen kanssa mutta kun ei menkkojen mukaan ole kuin yhden edellä niin tietty vaihdettu. Ihana oli tietty nähä että kaikki oli hyvin ja toinen oli niin tosi vilkas. :heart:
Äidille lähetin kuvan kännyllä nin laittoi et on selvästi poika
no poika olo minullakin, jospa siellä rakenneultrassa sitten näkyis..
Muuten nyt jo tissit about kaks kokoo kasvanut, ei oo ennen näin alussa näin paljoo turvonnut ja mulle on tullut 4kg painoa, ihan oon kauhuissani, kaikki tullu mahan kohalle mutta vauvahan on tuolla alempana kuin tuo kamala pömppis, toivottavasti rauhottuu tuo painon tulo, toisaaltaan sillä ei tietty väliö mutta toki tykkäisin vielä omiin mittoihini päästä..
Ninnuli ja mussukka rv12