*** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - TOUKOKUUSSA vol2***

haa...nyt löysin kivan kalenterin, josta voi katsoa tuleeko tyttö vai poika ..
Sen mukaan tämä mun tyttötunne tulee toteutumaan... :)

Uskomaton kiinalainen kalenteri sukupuolen määräytymisestä. Kalenteri on ikivanha ja sen paikkansa pitävyyttä voi testata vaikka huvin vuoksi.

http://www.holodeck.com/pregnancy/chinese-cal.html

Heh,vielä kun valkolilja pyöräytät tuplapojat niin ollaan ihan samiksia ;) :LOL:

Minulle tuo testi (zeran linkki ) näyttäis poikaa! Mutta tuplien olis taas pitäny olla sen mukaan tyttöjä :D
Onko kukaan kokeillut sormustestiä?! Se on karvoja nostattavan paikkaansa pitävä ollu 99% kaikilla! Näyttää siis jo olevat ja tulevat lapset oikeassa järjestyksessä. Sen mukaan mulle tulis 3 poikaa! ;)

Jennyli Mulle on tehty sormustesti joskus ennen toista lasta. Näytti 3 lasta. Ekassa ja tokassa piti vielä sukupuoletkin paikkaansa....mutta en muista harmikseni, mitä se näytti kolmanneksi......yritän saada jonkun tekemään sen mulle uudestaan. =)

:wave:

Tänään kävin tytön kanssa neuvolassa,ekaks oli äitin vuoro ja sit tytön :D ja kuunneltiin sydän ääniä ja hyvin kuuluivat. Oon nyt niin onnellinen
palaan illalla paremmin

Niina :D & napero 13+4 :heart:

taaperotx4: miksi poika joutuu käymään siellä? Se on kyllä ärsyttävää kun oikeen syynätään josko jotain vikaa löytyis.. Meillä taas kytätään tytön pituutta,ons siis tosi pitkä ikäisekseen ja nyt yhen lääkärin pitäis kattoo niitä käyriä yms.. eikö ne näe että mä oon pitkä? ja mies on pitkä? eikö silloin oo selvä että lapsikin on pitkä??? :headwall:

Alisa: :hug: voi harmi!! Toi on kyllä niin kamalaa! voimia teille!!!

Täällä olisi sitten Zeran linkin mukaan tulossa tyttö(jä ). Hassua muuten, kuinka lujaa sitä on jo iskostunut ihan mutu-tuntumalla siihen, että pojat olisi tulossa. :whistle: Ei sinänsä, kummatkin on ihan yhtä toivottuja. Pieniä paineita asetti appiukko eilen, kun hänelle kerrottiin uutinen vihdoin. Totesi vaan, että toisen nimi on sitten Kasperi. Aika ikävää, jos molemmat on tyttöjä... :LOL:

niina22, mulle merkittiin jo äitiyskorttiin meidän molempien pituudet, kun ollaan keskivertoa pidempiä (?) molemmat (minä 175 ja mies 195). Kuulemma niillä tiedoilla jo odotusaikana tekee jotain. No, vähän off topic, mutta tuli vaan mieleen...

Kertokaas viisaammat, miten tuo sormustesti tehdään?

Tulis jo mies töistä kotiin, että pääsisi grillaamaan! :p

T: Valkolilja, joka ei hyväksy tosiasiaa, ettei paino tällä syömisellä nouse ja syö siis vieläkin enemmän

Alkuperäinen kirjoittaja Valkolilja:
niina22, mulle merkittiin jo äitiyskorttiin meidän molempien pituudet, kun ollaan keskivertoa pidempiä (?) molemmat (minä 175 ja mies 195). Kuulemma niillä tiedoilla jo odotusaikana tekee jotain. No, vähän off topic, mutta tuli vaan mieleen...
Mulle ei oo ikinä puhuttu ees mitään tollasesta,pitää ottaa tuo puheeks ens kerralla! hyvä tietää!

zera sormustestin voi tehdä kyllä ihan itsekin ;)
Siitä on kait monia eri variaatioita mutta mä oon tehnyt sen niin että laittanut sormuksen lankaan ja kämmenselästä sitten katsotaan kumpia tulee. Kyynerpää tietty tukevasti pöydällä ja sitten vapautetaan sormus siinä kämmenen päällä. Jos liike on puolelta toiselle heiluvaa (kuin kellon heiluri ) kyseessä on poika ja jos sormus taas piirtää ympyrää (ei siis sillain että lanka olis kierteellä ) niin kyseessä on tyttö =)
Ensimmäisen tuloksen saatuaan sormus pysäytetään ja sitten vapautetaan uudestaan. Sitten kun lapsia ei enää tule niin sormus ei vaan liiku!
Meillä oli kerran naistenkutsut ja tein sielä tän testin varmaan kymmenelle ja kaikilla piti paikkaansa. Samoin mun kaverilla on 7 lasta ja sillä näyttää kaikki oikein..ja että kahdeksas olisi vielä tulossa ja nyt hän onkin raskaana.
Ainoostaan yhdelle odottavalle äidille on näyttäny väärin, muuten kaikille oikein. Aika friikkiä :eek: :whistle: :D

Mä oon niin ylpee noista pikku pojistani. Vappuna alettiin kuivaksiopettelu ja hienosti tulee jo pissat pottaan =)

Okei, mä menin jo sekasin. Edestakaisin, edestakaisin, ympyrää, ympyrää, edestakaisin... Ei tää lopu koskaan. Mutta sain kyllä samat sekä kihla- että vihkisormuksella. Ajattelin, jos noilla timangeilla olis jotain vaikutusta. :D
Mutta siis että poikapari olis nyt tulossa ja tyttöjä pari perään. Ei hassumpaa. ;)

Moikka vaan täältäkin kaikille! :wave:

Alisalle suuret pahoitteluni heti ensimmäisenä! :hug: :hug: :hug:

zera taisin pistää tuossa yks päivä sen kerhon salasanan :)

Ei niitä lapsia aina syynätä että koitetaan löytää vikoja, vaan ehkäpä jotain on terapeutin mielestä ja koittaa tutkia, että lapsi saisi apua mahdollisimman varhaisessa vaiheessa? Terveilläkin lapsilla saattaa olla tarvetta erilaisiin terapioihin ja tosiaan kun varhaisessa vaiheessa asiaan puututaan, niin hoito on tehokkain ja nopein. :)

Jos lapsi kasvaa normaalia nopeammin, niin siihenkin yleensä puututaan. Voi olla että jotain hormonia erittyy lapsella normaalia enemmän ja kasvaa tällöin nopeammin? En nyt muista mistä voi nopea pituuskasvu johtua, kun meillä on ollut taas toisen ääripään lapsia. Lyhyitä ja hoikkia tai lyhyitä ja paksuja :D Toki täytyy muistaa aina vanhempienkin pituus ottaa huomioon asiassa. :)

ON:
Täällä ihan normi olo ollut. Tänään todella pitkästä aikaa pikkuinen kuvotuksen tunne koitti hiipiä. Koira ykäs ja meinasin ykätä perässä! :x
Väsymys kohtauksia sensijaan tulee melkein päivittäin ja tuntuu että nukahtaa siihen paikkaan. Päiväunia on kyllä otettukin sitten. :p
Huomenna olisi np-ultra 12.15 ja jännittää kovasti. Joskus tuntuu kuin joku tekisi kuperkeikan masussa kun istuu ja housut hiukan puristaa tuosta masun kohdalta. En kyllä ole todellakaan varma olisko muka näin varhain vai joku suolenmutka siellä tekee kuperkeikan ;)

Dudii...suurperhettä sitten vaan perustamaan valkolilja ;)
Käväsin katsomassa muuten sun ikäs tuolta etusivulta ja huomasin että oon saanu saman ikäsenä nuo meidän tuplat. Tämä ipana tuleekin sitten 30-vuotis lahjaksi :D Saas nähdä kuinka käy kun viikko olis eroo mun synttäreillä ja La:lla. Itse oon syntyny 3.11!

Chiralle tsemppiä huomiseen ultraan :heart:

ainiin unohtu kertoo yks hauska juttu teille,oltiin siellä neuvolassa aamupäivällä ja sit se terkka kysy Viiviltä että missäs teen koira on? onko se kotona? Niin Viivi veti naaman oikeen surulliseks ja sano"ei oo kotona, koira on hukkunut merelle" siis mitääh???? ja noi r-kirjaimet tuli oikeen kunnolla sortaen mut siis että hukkunut merelle???
ja tyttö on just täyttänyt 2v ja noin järkky mielikuvitus :LOL:

Heips kaikille..

Heti alkuun suuren suuret pahoittelut Alisa84.. paljon voimia teille molemmille.. :hug: tosi ikävää.. tulehan ilmoittelemaan itsestäsi, sit kun olet siihen itse valmis.. :hug:

mitäs sitten.. ei oikee muista..

Niin kenellä oli se lista niistä tavaroista? :attn:
en nyt oikee jaksa alkaa etsiskelee..jos sais sen jostai, mitä tarvitsee/kannattaa hankkia.. kiitos jo etukäteen.. :)

TB 13+0 (POKS) :)

alisa84 pahoittelut täältäkin.. :'( :hug: :hug:

vajaa puolen tunnin pääst ois itsellä lähtö sinne varhaisultraan ja tää jännitys on pahempaa kuin hammaslääkärin odotusaulassa :ashamed:

testin mukaan tänne tulis poika :D sukupuolella ei väliä, kunhan tulee <3

Linkkilistaan lisäyksiä:
www.retrokki.com
www.baobabbaby.com

On aika hurjan hintaisia kylläkin, mutta ihania retrovaatteita. :heart: Onneksi mies on pistänyt mulle nettitilauskiellon päälle, muuten vois pari joutua tilaamaan... :whistle:

Jotenkin huomaa, että mun väsymys on väistynyt. Täälläkin pyörin koko ajan. Mies kun tuli äsken kotiin, pidin puolen tunnin puheripulin. Ja se tykkää, kun tulee väsyneenä kotiin eikä saa sen siunaaman rauhaa meikäläiseltä. :D

niina22, melkoset tarinat tytöllä. :LOL:

pikkuihran ultrakuulumisia odotellessa...

heiiiiips, mie oon ollu iha hirmu nettipimennossa ja oon vielä hetkisen mut täällä kaikki hyvin ja viikkojaki jo 10+4, huomenna olis se niskaturvotus ultra ja jännittää kauhiasti, carhaisultrassa pikkinen sydän pompotteli kovin :) mutta yritän palata huomenissa, ja anteeksi oma napa :hug:

Alisa84 suuri lohtu :hug: Tosi kurjaa kun vielä tässä vaiheessa joutuu noin pettymään! :(
Paljon voimia teille!

Liina- On tosiaan ihan pyllystä että neuvolaankaan ei pääse kovin usein. Ois tosiaan ihan kiva edes päästä sinne kuuntelemaan toukan sydänääniä. =)
Katsoin että sullakin oli synnärinä Kättärin haikaranpesä, mä olen kaavaillut ihan samaan paikkaan. La:kin meillä on aika lähekkäin joten saas nähdä ollaanko siellä samaan aikaa puskemassa lasposia maailmaan! :D

(.) Omaan napaan ei kummosia uutisia, yhä tasaista suht oireetonta raskausaikaa vietetään. Maha kyllä kasvaa, pari kiloa on tullut tässä alku raskauden aikana kiloja tähän mennessä.
Parina iltana olen jo kuulostellut, että joko toukka potkisi kun sellaista hentoista "pulputusta" on tuntunut mutta tiedä häntä onko se ollut potkintaa. Viikkoja kun on vasta 13+3 kasassa niin noinkohan ne potkut voisi näin ensikertalaisella jo tuntua?? =)

Päksy + toukka rv 13+3

http://www.geocities.com/huuhaat/testi2.html

Tuossa olisi kans vähän Poika-tyttö linkkiä. Tuossa on kans toi kiinalainen kalenteri ja sen mukaan mulle tulisi poika, mutta tuon Zeran laittaman linkin mukaan mulle pitäisi tulla tyttö. Ota nyt sitten selvää :LOL:

Kiitos kaikille myötäelämisestä! On tää vaan niin kurjaa, kun tippuu pilvilinnoista alas kohinalla.. Olivia, sinun tarina antaa uskoa ja voimia jaksaa positiiviseen tulevaisuuteen. Täällä kyllä yritys käynnistyy heti, kun vain mahdollista. Pitää jo ensi viikolla soitella gynelle, että miten saan aloittaa hormoonihoidot uudestaan. :'(

Alisa84 jaksamisia kovasti! :hug:
Mulla kävi ensimmäisessä raskaudessa niin että viikkoja oli jotain 8 ja aloin vuotamaan, ultraan mennessä siellä oli ikävä vanhempi mies lääkäri joka tokaisi ettei täällä mitään ole ollutkaan joka sai mut vielä hysteerisemmäksi, mutta hoitaja lohdutti ku kysyin että enkö ole ollutkaan raskaana että kyllä olit mutta alkio oli ollut kiinnittyneenä kohdun ulkopuolelle että hyvä kun luonto hoiti sen pois jotta ei minulle tullut hengenvaaraa. Oli tosi kamalaa aikaa kyllä...
Sitten mulla olikin ovulaatio heti kahden viikon päästä jolloin tyttäreni sai alkunsa, hänestä olen suunnattoman onnellinen vaikka kaikkea muuta ikävää siinä sitten sattuikin, mutta tällainen tarina minulla joten uskon teilläkin toivoa olevan pian saada pikkuinen aluilleen paremmalla onnella! :hug:

ON:
Mulla ollu muutaman päivän todella kuvottava olo, muilla alkaa oleen tuo oire lopuillaan niin mulla alkaa ja on koko päiväistä enkä tosiaan jaksa mitään tehdä.. Tänään oli ultra ja kaveri siellä otti käsillä tukea kohdun seinämästä ja heitti volttia, oli harjottelijallakin hauskaa, erittäin vilkas kaveri siellä oli siis ja vastasi viikkoja hedelmöittymisen kanssa mutta kun ei menkkojen mukaan ole kuin yhden edellä niin tietty vaihdettu. Ihana oli tietty nähä että kaikki oli hyvin ja toinen oli niin tosi vilkas. :heart:
Äidille lähetin kuvan kännyllä nin laittoi et on selvästi poika :LOL: no poika olo minullakin, jospa siellä rakenneultrassa sitten näkyis..
Muuten nyt jo tissit about kaks kokoo kasvanut, ei oo ennen näin alussa näin paljoo turvonnut ja mulle on tullut 4kg painoa, ihan oon kauhuissani, kaikki tullu mahan kohalle mutta vauvahan on tuolla alempana kuin tuo kamala pömppis, toivottavasti rauhottuu tuo painon tulo, toisaaltaan sillä ei tietty väliö mutta toki tykkäisin vielä omiin mittoihini päästä..

Ninnuli ja mussukka rv12

Alisalle iso :hug:

Siis tää ei ole todellista.. mulle ennustettiin täällä yli vuosi sitten että tulen saamaan tytön tämän vuoden lopussa :eek: http://kaksplus.fi/keskustelu/t997784,250#m15675813
En edes muistanut tollasta kun joku sen mulle nosti tuolta tänään.. Vähänkö mulla jäi suu auki,koska tämähän ei oltu suunniteltu lapsi ollenkaan. Poikaviivaakaan ei ole vielä tullut.. mikä mulla taas edellisestä pojasta oli ja tytöistä ei :D
Lieneekö tyttö tulossa.
Toinen linekistä näyttää poikaa ja toinen tyttöä :D
jos sen sormustestin vielä tekis... sormus on siis vaan sellanen minkä ostin sillon ite kun olin tän ex:n kanssa.. ja se sano poika :D

Yhteistyössä