Jaahans, poika nukkumassa, täällä taas.
Mitäs kaikkea pitikään kommentoida, on taas aikaa kun olen käynyt kirjoittamassa, vaikka lukemassa käyn meidän aktiivien kaltaisesti useamman kerran päivässä... :ashamed:
NPS kyseli pienestä ikäerosta, ihan samoissa näköjään mennään, meidän pikkuinen on päälle 5kk ja ikäeroa tulee myös sen 11 kk kakkoseen. Meillä nukkuu poika kyllä, mutta hereillä ollessaan vaatii 100% huomion, eli ei ihan vaivattomammasta päästä, mutta ihan hyvin on mennyt tähän asti. Saas nähdä miten myöhemmässä vaiheessa... Laitan oheen linkit pariin keskusteluketjuun, jossa itsekin olen. Näissä on samassa tilanteessa olevia odottajia ja jo synnyttäneitä, kannattaa lukea ja liity ihmeessä mukaan. =)
http://www.helistin.fi/keskustelu/viewtopic.php?t=40014
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1099211
Valkolilja mulla on ihan noi samat vaunut harkintalistan ykkösenä meidän sisaruksille. Nytkin on mustat vaunut ja meillä myös pitkätukka hevari mies, joka ei muuta väriä onneksi myöskään halunnut edes harkita. B) (me mennään kuuntelemaan Metallicaa Hartwall areenalle
) Tuntuivatko hyviltä työntää? En ole vielä käynyt kokeilemassa, pitää mennä tuossa kesän aikana kokeilemaan ja laittaa sitten nuo edelliset yhdistelmät myyntiin. Hankittiin pojalle matkarattaat tähän väliaikaan, kuukauden päästä voidaan alkaa käyttämään niitä, niin voi myydä ne yhdistelmät hyvällä hinnalla ratasosa käyttämättömänä.
pikkuihra muutetaanko LA?
Jennyli söpö masu! Mä olen käynyt viime raskaudessa pari kertaa yksityisellä lääkärillä, kun en kanssa saanut mitään irti tästä kunnallisesta. Tosiaan KELAa varten se käynti tarvitaan, siellä myös tutkitaan kohdunkorkeus ja kohdunsuun tilanne - nuo varmaan tärkeimpänä etenkin uudelleen synnyttäjille. Lääkäriksi käy varmasti kuka tahansa gyne, vaikka voithan kysyä erikseen raskauksien seurantaan erikoistunutta henkilöä, niitäkin on ainakin naisille tarkoitetuissa lääkäriasemilla.
Olivia83 hyvä, että sait ajan, toivottavasti löydetään syy ripuliin. Kurjaa tuollainen!
Omaa napaa; eilen tunsin varmuudella ensimmäiset liikkeet!
:heart:
Aivan ihanaa, en olisi koskaan uskonut, että näin aikaisin, kun viimeksi meni sinne viikolle 20 asti?! Mutta nythän ne tosiaan tietää, miltä pitäisi tuntua. Varmistui vielä liikkeiksi, kun dopplerilla kuuntelin illalla ja kaveri monotti anturia, niin että tuntui.
Mukavaa päivän jatkoa ja tuokaahan hyviä uutisia ultrista ja neuvoloista! :wave:
rv 14+4