*** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - TOUKOKUUSSA vol2***

Moikka moi tänne pitkästä aikaa! :wave:

Täällä ei ihmeitä ole. Pahoinvointi, kuvotus ja kova närästys helpottanut. Tilalle tullut ihan kaamea väsymys. Rinnat edelleenkin tosi kipeät. Pömppis tuntuu vatsalla, ei ainakaan vielä näy ulospäin. Ajoittain nipistelyä vatsalla.
Kova jännitys päällä, että onko kaikki hyvin. Np-ultra olis 11.5 ja onneksi sain sen vielä töistä lomapäiväksikin. :)

Lapset innoissaan puhuvat vauvasta. Meijän 3v kysyy usein multa, et "äiti, joko se vauva tulee nyt luukusta ulos?" Sanon sitten, ettei synny ennen kuin äitillä on tosi iso maha. No tähän sitten vastaa, että "mut äiti, sulla on aika iso maha jo." :D

Mä olen siis entinen Kumkvatti. :)
 
Hauska tuo nimigeneraattori vaikkei nimet liipannu kyllä lähellekään ;) Ira Viola ja Aaron Toivo oli ehdotuksina :D
Mulla on pari tytön nimee valmiina jo poikien odotusajoilta ja kivoja poikien nimiä olis useampikin. Mun on jotenki helpompi keksiä nimi pojalle kun tytölle.
Selvä poikien äippä siis :D

Hetkeksi vielä töihin ja sitten kotiin,ihanaa!!
 
minullakin olisi siis la. 7.11 :)
ja ehkä te nopeimmat kerkesitte jo lukea minun yh jutusta tuolla kuumana käytävään keskusteluun :eek: kuitenki8n,olen ihan kiva tyttö ja haluaisin uusia kavereita sekä ystäviä,jotka omaavat nimenomaan sen ennakkoluulottoman asenteen,ja kaikesta huolimatta minulle on tärkeintä lasten hyvinvointi ja se että pystyn olemaan onnellinen :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Annsku:
Heissan!

Tänään tuli postissa doppleri :p
Mistäköhän kohtaa niitä ääniä pitäis sitten lähtee metsästämään??? Tyhmä kysymys, mut kuitenkin... :LOL:
tosi alhaalta kannaatta koittaa metsästää, mä löysin eka vasemmalta puolelta ja nyt ollu oikeammalla, mutta siis ihan tuolta alhaalta on kuulunut, mulla ainakin kuuluu istukan suhinat ja oma syke istukan kautta helpommin ja kun ne kuuluu niin sit vaan tarkkaan etin nopeaa pienokaisen sykettä...

Ja tervetuloa uusille! :flower:

Poika kiukkuaa, kai se on mentävä viihdyttää..


Ninnuli ja mussu 12+2
 
misukka85, ennakkoluulottomat tervetulotoivotukset täältäkin! :flower: :)

Joko Annskulla on ääniä metsästelty? Täällä monikin on puhunut, kuinka yllättävän alhaalta äänet kuuluu. Sama asia yllätti meidätkin. Toinen kuuluu täsmälleen keskeltä ja tosi alhaalta (siis melkein karvoituksen puolelta) ja yleensä vielä paremmin niin, että "kallistaa" dopplerin anturia vähän alaspäin. Toinen kuuluu siitä muutaman sentin ylävasemmalle. Onnea etsintään ja pitkää pinnaa, jos ei heti löydy. :hug:

Jaahas, se on sitten ensi maanantaina seuraava ultrasuma. Niiden tuloksia odotellessa!

Kysymys kaikille sikiön liikkeistä ja äitiyskortista. Mulle oli viime viikolla gyne kirjannut möykkyjen sykkeet yhdellä plussalla ja liikkeet myös yhdellä plussalla. Nyt katsoin kortista, että liikkeiden kaksi plussaa vastaa normaalia ja yksi plussa "vähän". Lääkäri kyllä sanoi, että kaikki näyttää ihan normaalilta. Mutta täällä kehitellään nyt kaikkia kauhukuvia omassa pienessä pääkopassa... :eek: Taidan olla ollut liikaa yksikseni kotona ja liikaa pyörimässä netissä etsimässä kaikkia kauhutarinoita. ;)
 
muih!
tervetuloa uudet! :)

aloin päivällä miettimään... mä kuulen dopplerilla aina ihan just samasta kohasta vauvan sydänäänet, se paikka ei ole kertaakaan muuttunut, eli onkos se ihan normaalia et tiedän just paikan mihin tökkään sen laitteen.. kun täälläkin lukenut et jotku löytää välil ja välillä ei.. varmaan taas maailman tyhmin kysymys :ashamed:

täällä niin huono olo jatku ettei ruoka mene alas, ainoo mikä maistuis olis jätski. äsken tein lempiruokaani; jauhelihaa ja munanuudelia.. lautaselle jäi, en vaan voinut sietää edes sitä "hajua".. voi kurjuus :$
 
Mä mitään ääniä kuullut...:( Tai joo, suhinaa kuului...sniif...
Noooh, ehkä ei edes kannata leikkiä koko laitteen kanssa vielä tässä vaiheessa :)
Oma syke sentään löytyi :LOL:
Jospa sitä odottais neuvolaan asti...2viikkoa...josko siellä sitten niitä kuunneltais..?
Nyt meinaan tietty tuli paniikki, kun niitä ei löytynyt...Sanokaa joku mulle nyt, että ääniä ei ole kuulunut, ja silti kaikki on ollu hyvin??:)

 
CrystalBlue laitoin sulle yv:tä :wave:

Täällä ollaa oltu melkei koko päivä ulkona tänää ja huomen pitäs mennä käymään kelassa ja perjantaina täytyy taas käydä lasten polilla ja samalla käyn hakemassa vaunuihin sen jalkapeitteen joka tulee huomenna tänne.
 
Valkolilja sä oot kyllä mestari maalailemaan noita kauhukuvia, se on tainnu tarttua muhun... :LOL:

Mulla on sykkeen kohdalla yks plussa ja liikkeiden kohdalla 2...Mä en kyllä tosin huomannu siellä ultrassa et se ois mitenkään ees liikkunu...:D
 
En kyllä millään ehi kirjottaa tänne tätä vauhtia kun tää palsta kasvaa :) mun tavoitteena voisi olla, että kerran kuukaudessa edes :ashamed:
Pikaisia kuulumisia sen verran, että tänään oltiin np-ultrassa. Mies oli mukana ja oli aivan ihanaa, että nyt me molemmat saatiin nähdä pikkuinen. Kaveri vaihtoi asentoa niin vikkelään, ettei niskapoimun ottamisesta meinannut tulla mitään. Siellä näkyi pikku kätöset jota viuhtoi millon missäkin ja varpaatkin oli tai ainakin jalkaterät näkyi. Nyt sitten vastauksia odotellaan ensi viikkoon, mutta ainakin kuulema vanhojen ohjesääntöjen mukaan np oli normaali. Oli kyllä aivan ihana olo taas kun sai jotain todistusaineistoa masuasukista. Tuli jopa mieleen sellainen hauska äitienpäivälahja, että laitettaisiin mun ja miehen äideille postissa kortit "Mummille" ja sisälle ultrakuva :heart:

Onko teistä monet kertoneet np-ultran jälkeen heti lähipiirille? Pitäisiköhän sitä vieläkin hillitä itsensä...
 
heip!:) mie kerroin np:n jälkeen joka oli muuten vapun aattona:) ja hyvin siellä toukka köllötteli...mullahan kävi nimittäin ikävä juttu tossa kolme viikkoa sitten....kävi ilmi että oli kaks sikiöö ja toinen ikävä kyllä tuli pihalle... :/
mutta kaikeksi onneksi siellä olla kölli yksi vielä..ja niin alussa epäiltiin kahta ja ei eka ultra näyttänyt kuin yhtä mut sit kuitenkin oli kaksi...noh,toivotaa nyt et kaikki menee hyvin...olihan se järkytys kun luulin että nyt meni...ja sitten tieto että olikin kaksi...mutta päivä kerrallaan..
onneksi on tuo ilopilleri tyttö, nelivuotias joka pitää äipän huulilla hymyn aina kun kerkiää
:heart:
niin laitanko itse tietoa siihe etusivulle missä oon synnyttänyt ensimmäisen yms...vai tartteekos niitä :)?
 
heip thor!
utelin tuolta edellisiltä että sulle laittoivat tietoja :) :hug:
eli mäpäs laitan jos vaikka satut paiskaa ne munkin tiedot... yksi tyttö 05 ja mks
ajattelin kysäistä että onko täällä kellään keisarinleikkauksella syntynyt ensimmäinen?! minulla kun on koska tyttö oli perätilassa jalka tulossa...niin kovasti mietin tätä nykyistä raskautta että onko siitä tulevassa synnytyksessä haittaa..kyllähän ne tneuvolassa sanoivat että ei ole mutta kyllähän se mietityttää...kun kuitenkin tavallaan on alateitse synnyttäjänä "ensikertalainen" :)
 
Misukka85 Juu, Thor päivittelee etusivulle tietoja kun ensin hänelle ilmoitellaan mitä päivitellään.

Valkolilja Nyt vain uutta nuttua kehiin, jotta saat kauhukuvat karkoitettua. Sulla on muuten äärettömän hyvä neulekäsiala. Minkälainen sauma sulle tuli siihen myssyyn? Että tuliko huomaamaton vaiko korottunut kuten mulla?

Tein muuten äsken kaalipataa. Ohboy kuinka olikin hyvää :) Viimeksi tein sitä varmaan reilut 10 vuotta sitten. Ilmankos maistui.
 

Yhteistyössä