Huh, olipas tänne taas kertynyt juttu
Tervetuloa uusille :flower:
Olivia83 Oliko teijän esikoinen ensimmäinen lastenlapsi jos kaikki oli noin innoissaan siitä. Voihan olla, että rauhottuvat vähän kun toinen tulee. Meillä ei onneksi ollut tota ongelmaa kun kaikki mummut ja sukulaiset asuu kauempana. Tosin ne vaati, että meijän olis pitänyt jaksaa lähteä niitä kattomaan heti vauvan kanssa, mutta sitä nyt oli tietty helppo lykätä siihen, että itte pääsi vauva-arkeen kiinni. Yrittäkää nyt vaan toisen syntymän jälkeen olla vielä tiukempia vieraitten kanssa ja kutsukaa ne vaikka katsomaan vauvaa jonakin tiettynä ajankohtana, vaikka parin kolmen viikon päästä syntymästä, niin ei toivottavasti kehtää ryysiä sit aiemmin kylään :kieh:
Mulla oli muuten ihan sama kun sulla
Olivia83, että toi äitiyteen tottuminen vei aikansa eikä tuntunut heti luonnolliselta. Mun mies ihmetteli sitä kun se sano, että isyys ja lapsen hoitaminen oli sille tosi luonnollista samantien kun sai lapsen syliin. Mä vaan mietin lapsi sylissäni että mitä tän kanssa pitäs tehdä. Mulla oli vaan sellanen tunne, että tästä kaverista pitää huolehtia, mutta rakkauden tunteet tuli sit myöhemmin.
Annsku Mä en sun tilanteessa kertois raskaudesta ennen uuden sopimuksen tekoa. Oon kuullut niin paljon juttuja siitä kuinka sen takia työsopimusta ei ookaan jatkettu. Vaikka onhan se tietty noloa olla kertomatta, mutta kyllä varmaan itse kukin ymmärtäis sen ratkasun.
Jennyli Täällä kans haaveillaan uudesta tatskasta, mutta täytyy maltaa odottaa vielä "vähän" aikaa.
OM: Mulla on nyt parin päivän ajan tuntunut ikäviä räpäsy kipuja masussa. Onkohan kohdun kasvuun liittyviä vai mitä..? Ikäviä joka tapauksessa (on mullakin taas suuret huolet).
Meillä on auto tällä hetkellä myynnissä kun pitäs vaihtaa isompaan. Tänään joku tulee sitä kattoon, toivottavasti ei ota suoraan mukaansa, että me päästään äitienpäiväreissuun
Pitäs ajella toiseen mummulaan (toinen mummi on ollut meillä tällä viikolla viettämässä aikaisettua äitienpäivää). Toisaalta sit mä saisin koko äitienpäivän hyvällä omallatunnolla ittelleni hih!
Mistä te ootte ostanut äitiysvaatteita? Mulla alkaa masu pullottaa sen verran, että housut varmaan täytyy hankkia pikapuolin. Eilen kattelin netistä, mutta en löytänyt oikein sopivia ulkoiluhousuja, joissa pääsis lenkile koiran kanssa ja jotka menis tuolla hiekkalaatikon reunallakin.
Liina 13+2