Mä olin kanssa eilen
sokerirasituksessa. Ihan rutiinilla meni tuo, litku oli ihan juotavaa ja meni alas helposti. Istuminen rassasi, varsinkin kun mukaan piti ottaa tuo meidän 3v ja 6v. Niillä meinas aika käydä pitkäksi. Totta kai miehellä piti olla just samaan aikaan fysioterapeutti :/
Niin ja tulokset. Sain tänään ja oli kyllä melkoinen yllätys...Meinaa kaikki tulokset olivat ok =) Kolmessa vipassa raskaudessa keskimmäinen arvo oli se, josta napsahti. Nyt nuo arvot olivat 5.2-8.1-5.6. Eli tuo keskimmäinen oli ihan loistava suorastaan.
No, nyt mä jäin sitten miettimään, että missä vika, kun ei kerta olekaan mitään vikaa :kieh:
Kummallinen tämä ihmismieli...
Mutta tässä vaiheessa, kun etominen alkaa helpottamaan, liikkeitä tuntuu vain harvakseltaan eikä edes joka päivä, niin tulee välillä tunne, että onko raskaana ensinkään..
Ja kun sokeiarvot oli ok, miettii, että onko masussa kaikki nyt kunnossa. Eikä olekin hyvä tämä meikäläisen logiikka?! :attn:
Mutta tuo, että nuo arvot oli nyt ok, tarkoittaa väkisinkin sitä, että joudun ennen 30rv uudestaan rasitukseen. Viimeksi, kun näillä viikoilla nuo arvot heitti, riitti yksi rasitus, kun omat mittaukset oli hyvät läpi koko raskauden.
Mutta eipä täällä muuta.
-Fiona ja masu rv 14-