Joku kyseli tuossa ennemmin, että saako sokerirasituksen tulokset heti seuraavana päivänä. Täällä ainakin saa, en tiedä mikä sitten on käytäntö missäkin paikassa.
Mun mielestä tuo
sokerirasituksessa käytettävä juoma ei ole pahaa. Menee alas ihan hyvin eikä tee jälkeenpäinkään pahaa eli ei ole liian makean makuista.
Toista oli , kun odotin esikoista (-96), niin silloin se oli sellaista paksuhkoa sokerilitkua, jonka sai nippa napaa alas ja seuraavan tunnin sai pelätä, että tuleeko se vauhdilla ylös :x
Sitten mitä tulee noihin neuvolakäynteihin, niin täällä menee noi niin, että lääkärikäyntejä on 3, viikoilla 12, 27 ja 36-37.
Neuvolassa käydään 4 viikon välein. Rv 30 2 viikon välein ja sitten rv 36 kerran viikossa.
Tänään alkoi sitten kesälomat muksuilla. Hyvin meni koulu, todistukset oli kaikilla tosi hyvät. Eivät ainakaan ole äitiinsä tulleet
.
Rannalla olin kolmen nuorimman kanssa tässä illalla, isommat pojat menivät mummolaan yökyläilemään.
Sain sitten oikein eilen poltettua itseni auringossa :ashamed: Tuota ei ole kyllä sitten tapahtunut sen jälkeen kun olin teininä Suonenjoella mansikoita poimimassa.
Nyt sitten istuin tyytyväisenä leikkipuistossa penkillä ja aurinko paistoi selän takaa. Kävi sen verran viileä tuuli, etten huomannut kuumotusta ja niska paloi oikein lahjakkaasti :headwall:
Mä kun en ikinä ole tykännyt olla kauan auringossa, niin sikäili ihme, että sain poltettua itseni. Vanhetessa sitä näköjään alkaa kadota viimeisetkin järjen rippeet..
Selkä on sitten kipeä :/ Oma syy, kun leikkasin ruohoa, vaikka mies sanoi, että hän leikkaa, niin viimeisillä metreillä sain nykäistyä konetta jonkun puskan alta niin, että selkä on nyt sitten kipeä.
Että sen lisäksi, että maha on jo tosi iso pallo, niin nyt sitten varsinkin liikkeelle lähtiessäni kävelenkin kuin viimeisilläni raskaana :kieh:
Sain muuten jo kiskoa jalkaani
äitiysalushousut :ashamed: Käytän normaalistikin sloggin maxeja, mutta nyt nekään eivät enää veny määräänsä enempää ja jäävät ikävästi painamaan mahaa, että pakko oli siirtyä näihin odottaviin housuihin :kieh:
Mutta eipä muuta.
-Fiona ja masu 14+2-