Voi murri jaksuja odotteluun. :hug:
Täällä on huomenna se käynti Seinäjoella, jännittää.. Samalla loppuu se suppareiden estolääkitys. Huomen aamulla otan viimeisen, jännittää sekin että mitä sitten tapahtuu, rupeeko niitä suppareita tuleen enempi?
Kyllä mua supistaa jos oon liikkeellä, pääosin nyt oon levännyt, mutta kyllähän mä nyt jotain pientä välillä teen että järki pysyy päässä. Ja on mulla tuo koira niin pakkohan mun on sitä päivän aikana viedä pissalle pihalle, ei me toki kotipihalta mihinkään poistuta, en viitsi lähteä mihinkään kävelylle vaikka menisin kuinka rauhallisesti tahansa niin se vasta kamalaa olisikin jos sitten rupeaisi supistelemaan ja jäisin sitten sinne "jumiin" supistusten kanssa ja kaikki tutut olisi töissä..
Kyllähän vähän koiran puolesta harmittaa kun se mulle välillä vinkuu, että pihalle lenkille, mutta ei nyt voi muuta kun vain vähän tuossa markilla tepastella, no eipä tätä enää kauaan ole, mutta ei se koira sitä tietysti ymmärrä.. : /
Rintapumpun ostin avent comfort natural käsikäyttöinen, samaten itkuhälytin hommattu myös aventin, Philips Avent itkuhälytin SCD505/00. Mulla nyt ei ole tietoa tarviiko rintapumppua ja että onko tuo nyt hyvä vai huono, mutta aventtia mulle on kehuttu niin ostin sitten sen. Ompahan varoiksi ja eipä tuo pilalle mene jos ei nyt tarvi ja saahan sen varmasti myytyäkin..
Tänne nyt vielä puran sydäntäni sen verran, että kyllä mua todellakin jännittää kun ei yhtään tiedä vauvan tulosta, että tuleeko hän maailmaan huomenna, ylihuomenna, viikonpäästä, kuukauden päästä? Olin paljon rennompi vielä ennen tuota sairaala reissua kun ajattelin että marrasvauva sieltä tulee ja varmaan menee vielä yliajallekkin, niin nyt ollaankin siinä tilanteessa että ei yhtään tiedä, vaikkei sitä nyt normaalistikaan tiedä mikä tulee syntymäpäivä olemaan, mutta kun ei tosiaan voi sanoa varmasti että tämä nyt on massussa marraskuuhin, kun hän voi vaikka tänä yönä päättää lähteä syntymään.. Yritän olla sitä murehtimatta ja stressaamatta, mutta kun ei edes saa oikeen mitään tehdäkkään niin kyllähän se ajatus pyörii vauvassa..
susupala & masukki 34+6