Juu, tuo istukan vaikutus on kyllä ikävä, mulla sama tilanne. Synnytin kuitenkin esikoisenkin perätilassa alakautta, joten siihen mennään nytkin ennemmin kuin sektioon. Ei se nimittäin niin paha rasti ollut. Silloin perätila selvisi nimittäin niin myöhään, että kääntää ei enää voinut, tämä varmistui tänään, kun kävin lääkärissä.Tämäkin vielä. Mulla siis istukka etusenämässä. Voi kökkö!!! Mä luulen kanssa, että vaikka itselläkin on pelko leikkausta (ja ehkä vielä enemmän siitä toipumista) kohtaan, niin on nuo kaksi viimeistä synnytystä mennyt sen verran persiileen ponnistamisen suhteen, että päädyn minäkn leikkuriin, jos vauva ei käänny.
Mikäli olen ymmärtänyt oikein, niin äitiä ei perätilasynnytyksessä voida auttaa ponnistusvaiheessa ennen kun lapsen lapaluut ovat ulkona. Jaiks!
Täällä muuten kanssa yksi mamma Espoosta:wave: Niipperissä asustan=)
-Nelly ja tukevasti istuskeleva murunen 26+0- POKS!!!
Supistuksia ollut nyt paljon, joten saikkua kaksi viikkoa. Sitten onkin enää 3 päivää töitä ja mammis alkaa Sokerirasitukseen joudun.
Ja siis tosiaan Espoossa asun minäkin, nyt kun tätä aikaa sitten on, niin mielelläni lähden treffailemaan muita espoolaisia äitejä!