Pikaiseen kuulumisia..
täällä pääsääntöisesti kaikki hyvin. Eilen olin
sokerirasituksessa, joka ei ollut läheskään niin kamalaa mitä olen kuvitellut. Litkuhan maistui lähestulkoon happamalta (ei siis ällömakeaa), eikä tehnyt pahaa juoda sitä. Pötköttelin sohvalla jossain varastossa, otin jopa torkut kun yö meni hiukan valvoessa!
Tulokset taidan soitella jo ennen neuvolaa.
Välillä
supistaa kivuliaasti, tämä on mulle tosiaan uutta kun esikoisesta ei koskaan supistanut. Supistus tulee pääsääntöisesti yöaikaan, ei siis liity rasitukseen aina.
Yhtenä päivänä vauva painoi todella ikävästi tuonne alas, oli vaikea olla. Vatsanahka arka, sohvalta nouseminen hankalaa. Tämä kesti vain sen yhden päivä, eilen ja tänään on taas melko normaali olo?! Omituista, miten nää olotilat vaihtelee.
Vauva ollut koko ajan raivotarjonnassa. En tiedä, lähtisinkö koittamaan synnytystä
perätilassa. Toivottavasti ei tarvitse sitä miettiäkään.
Me kesälomaillaan, eli tehdään remonttia
Hitto kun osais olla "suorittamatta" koko aikaa ja antais itsensä relata. Kohta taas töihin, jossa täys kaaos päällä, siellä saa stressata sitten taas. No, onneksi ei ole kuin 7 vkoa töitä ennen ä-lomaa.
KELAsta ei ole muuten kuulunut mitään, hain pakkaustakin jo kolme viikkoa sitten?? Pitääpä tutkailla.
Jaahas, jos lähtisi rautakauppaan. Vointeja kaikille! :flower:
-Pippari rv 26+3