Heips kaikille täällä ollaan hengissä eikä olla kadottu facebookkiin, en ole siihen ryhmään liittynyt.. Täällä ollaan vaan oltu niin lomalla, ettei ole tullut kirjoiteltua..
Välillä olen käynyt lukemassa, mutta siihen on jäänyt..
Täällä oli NL 31.7. kaik oli aivan hyvin paino vain oli päässyt vähän nousemaan.. :$ Tiistaina olin
sokerirasituksessa sen tuloksia en ole vielä saanut, kun neuvolassa oltiin kokoustamassa, sanoi ilmoittelevansa tänään minulle..
14 pv on eka perhevalmennus, jännää..
Ja
26.8. on N.. Kyllä ohjelmaa riittää..
Ensiviikolla alkaa taas työt ja kesäloma on ohi, mulla on niin mukavasti mennyt aika, että ei yhtään kiinnosta mennä töihin, mutta onneksi on vain 6vk sitten alkaa äitiysloma. :heart:
Kelalta on tullut kirje että äitiyspakkaus tulee 2vk sisällä.. Vanhempainraha on vielä käsiteltävänä, soitin kelaan eilen ja kysyin, että onko siellä kaikki nyt ok? Niin työnantajan jutut puuttui. Sitten kysyin, että onko sieltä lähetetty työmaalle mitään kirjettä, että mitä työmaan pitää antaa niin ei kuulemma ole. Pyysin sitten että voisitteko kuule lähettää kun minä olen meidän työmaalla ihan ensimmäinen joka on jäämässä äitiyslomalle ja mulle työmaalta ihan suoraan sanottiin että nämä on ihan uusia asioita heilläkin (miesvoittoinen ala, ainoa nainen meillä).. Kyllä ne sieltä kelasta lupasi nyt sit lähettää ja kun kerroin että ensimmäistä odotan, että uusia asioita nämä on minullekin ja sitten meidän työnantajalle, että laittakaahan menemään sinne työmaalle tietoa mitä sinne pitää olla, kun ei ne tiedä, vaikka kyllä mua ketuttaa, ettei ne työmaallakaan ole selvittänyt asiaa...
Argh kun mulla meni hermo, onneksi vaisto sanoi että tässä mättää nyt joku, mutta onneksi se sanoi siellä kelassa, että mun osalta on kaikki ok, niin ei voi sitten ainakaan mua syyttää, ettenkö ole ollut ajoissa asialla, ja se sanoi että kyllä he välillä lähettää työnantajalle sellasen kirjeen missä sanotaan mitä hein pitää kelalle antaa, mutta miksi ei nyt sitten voinut? Huooh, no maanantaina pitää kysellä heti pomolta, että onko ne saanut kelalta postia..
Noh onneksi tuli soitettua, siellä se olisi muuten aina vaan käsiteltävänä ja ihmettelisin, että mikä tässä kestää...
Että semmosta avautumista tänne..
susupala ja masukki<3 27+1