Tervetuloa uudet marrasmasut!
Susupala, tsemppiä vuodelepoon! Kurjaa, että noin yllättäen ja aikaisessa vaiheessa jouduit lepoon
. Koita jaksaa ja toivotaan, että lepo auttaa ja vauva ei vielä tulisi ulkomaailmaan :hug:.
Mulla vauva on ollut tosi pitkään
poikittain mahassa, ainakin ru:sta lähtien. Ja edelleen ilmeisesti niin on, neuvolan terkkari arvioi. Minä en ole vielä huolissani tilanteesta, koska vauvalla on vielä tilaa liikkua ja vaihtaa asentoa. Miehen sisko sai lähetteen vauvan käännytykseen kohdussa, kun ei ollut itsestään kääntynyt. Mutta käännytystä ei tarvittukaan, koska olikin sitten kuitenkin kääntynyt itse
. Ja tämä tapahtui varmaankin rv 36 tienoilla. Eilen oli muuten hänellä laskettu aika, joten täällä jännätään kovasti milloin tapahtuu:O !
Sairaalalaukkua en ole edes ajatellut vielä! Pitäisköhän? En ole päättänyt vielä vauvan kotiutumisvaatteitakaan, täytyy varmaan käydä ostamassa jotain. Olen ajatellut, että kunhan jään äitiyslomalle, niin sitten ennätän tällaisia asioita hoitaa paremmin. Sentään nyt viime viikolla ostettiin vihdoin turvakaukalo telakalla, että päästään autolla kotiin sairaalasta
.
Imetysliiviasiaa minäkin olen pohtinut. Miten sitä osaa ostaa oikeankokoiset?! No, täytyy varmaan vaan ostaa jotkut yhdet ensin ja käy sitten ostaa lisää kun tietää minkäkokoista tarvii.
Minunkin on vaikea saada
unen päästä kiinni öisten vessareissujen jälkeen. Osittain johtuu siitäkin, kun vauva yleensä aktivoituu siinä liikkuessa ja aloittaa hurjat potkusarjat. Niitä on sitten pakko jäädä ihmettelemään hetkeksi
Eilen kävin
neuvolassa. Kaikki arvot oli edelleen hyvät, edelleenkään en tarvitse lisärautaa. Painoa oli tullut 458g/vko ja sf-mitta kulkee keskikäyrällä, nyt oli 27. Vauva siis poikittain ja oli hurjan aktiivisella tuulella. Yritti doppleria karkuun, mutta saatiin sykkeet mitattua, 156 oli vauhti.
Seuraava neuvola 14.10.
Nyt olen ehkä tuntenut ensimmäisiä
harjoitussupistuksia. Välillä etenkin iltaisin tulee paineentunne alavatsalle ja se vähän kovettuu. Oiskohan ne niitä?
Niin ja sunnuntaina pääsin uusille kymmenille! En ehtinyt käydä poksumassa silloin.
Nannikki 30+3