vaunuista sattuu näköjään niitä maanantai-kappaleita joskus kohdalle, jokaisessahan voi olla joku tehtaalla sattunut vika. onneksi sellaset saa takuuseen. Jokunen kuukausi taapäin, ostin oran uudet matkarattaat, niin niissä oli kuomu kasattu väärin. soitin myyneeseen liikkeeseen, niin ne soitti tehtaalle, ja parin päivän päästä mulla oli ehjä kuomu kotona
ite olen käyttänyt uusia brion tuplia, ja niissä on ollut ainoa positiivinen puoli tämä heittoaisa. se jos mikä onkin huippunäppärä!
ja paksut ilmakenno-renkaat kun pumppaa täyteen niin kevyet on olleet lykkiä. lisäksi mulla on seisomalauta niihin, että jos sattuu ettei hoitolapset jaksakaan kävellä, laitan ne pari paaperoa vielä siihen seisomaan ja sitten mennään.
joku katsoikin kauhistellen mun karavaania
hahah, hyvää kuntoilua ...
emmaljungalta oon saanut kokea vain pelkkiä hyviä vaunuja. ehkä ei sit ole sattunut omalle kohdalle pikku-vikaisia. JA NE VALKOISET ON AIVAN HUIPUN IHANAT!!! kaveri osti, ja valko-ruskeat. ei paljon tyylikkäämmiltä voi lasten kuljetukseen tarkoitetut kärryt enää ollakkaan...
oran tuplat ovat kuulema kaikista kapeimmat. kaverilla on, ja ne näyttää kyllä oikein kivoilta. mutta onko siinä lasten sitten kiva olla kun on kapeampi myös se istuinosa...? tai no, hänellä siinä on 2,5v ja 1v vierekkäin ja ei ne kyllä näytä missään sillipurkissa istuvan.
mutta pääseeväät kassoista läpi. brion tuplilla ei pääse, meidän lähellä on S-market, siellä on yksi ylileveä kassa mistä pääsee. oiskin kiva katsoa tarkat mitat, kuinka paljon kapeammat noi oran onkaan.
aino00 minkä merkkiset ne sun tuplat oli joista katkesi heittoaisa? kai sait uudet tilalle tai takuuseen korjauksen?
maha ja turvotus no nyt sitten kun jätin sen koko ajan mussuttamisen, niin eipä ole muuten pötsikään hillitön
eilen meni jo ihan entiset farkutkin jalkaan. toki se maha on, mutta ei niin hillitön.
syöminen tämän aamun aloitus oli kaksi paahtoleipää välittömästi ylösnousun jälkeen. sitten haudutin kaurapuuron ja söin sen mustikkakeiton kanssa. ja tiukasti kokeilen pitää kiinni etten suuhun laita mitään ennen kuin on ruoka-aika. edes purkkaa en, koska huomasin saavani aivan järkyt ilmavaivat kun niin monta meni päivässä.
missä se luvattu aurinko on??? taaaaaaas sataa!!!! mä teen niin etten kato ees ikkunasta ulos, kuvittelen et aurinko siellä möllöttelee
jospa se tottelisi ja häivyttäisi noi sadepilvet pois