Heissan
Vappu oli ja meni täällä kotosalla miehen kanssa oltiin ja nautittiin kauniista kelistä istuteltiin uusia marjapensaita ja hedelmäpuita.
Meillä on 5 viinimarjapuskaa jo ennestään samoin 4 omenapuuta ne on jotain 100-vuotta vanhoja käppyröitä ja parivuotta sitten tempasin viinimarjat raivaussahalla nurin ja kiskoin ylös ja vaihdoin parempaan paikkaan ottivat vähän nokkiinsa, mutta kyllä mustat on nyt jo toista vuotta alottanut tekeen lehtiä, että kyllä ne siitä lähtee. Punainen näyttää olevan heikossa hapessa talven jäljiltä että voi olla että joudun sen korvaamaan uudella. No nyt pihaan tuli sitten 2 karviaispuskaa, 2 karhunvatukkaa (piikitön lajike) ja 2 puutarhavadelmaa lisäksi 2 luumupuuta ja 1 kirsikka. Hankin vielä yhden kirsikan kunhan vaan löydän haluamaani lajiketta. Suklaakirsikka on hakusessa viime vuonna niitä oli joka paikassa myynnissä ja tänä vuonna ei tunnu löytyvän mistään mutta kyllä mä vielä taimeni löydän kun viittin kiertää taimistoja.
Kasvimaan ajattelin perustaa myös, mutta se jää kyllä ensi vuoteen nyt ei millään kerkeä alkaa laittamaan kun kohta alotellaan alakerran remppahulinat.
tulihan sitä vappuna avattua grillikausikin joten kai se on kesä nyt
omalta osalta koko raskaus alkaa olla siinä pisteessä että en tiedä onko koko kaveria olemassa
ei oireita, ei kipuja, ei enää vessarallia, paino on pysynyt siinä samassa mitä oli ekassa neuvolassa väsymyskin alkaa olla ohitettu eli voin sanoa olevani elämän kunnossa
Olen nyt 2 päivää rehkinyt ja siivoillut kaappeja, siivonnut koko talon, pessyt monta koneellista pyykkiä (mukaan luettuna peitot, patjanpääliset, talvivaatetta) tiskannut ja aina vain virtaa löytyy. Kohta tiskaan pois tämän päivän tiskit ja hyökkään oman vaatekaapin kimppuun sieltä saa lähdön kaikki pitämätömät vaatereuhkat ihan raakalla kädellä harvennan vaikka parit motivaatio farkut jätän sinne raskauden jälkeiseen painonpudotus urakkaan saa lähteä raskauskilot ja samaan syssyyn näitä muitakin kerättyjä kiloja.
se on nyt luvattu.
sisko soitteli myös vappuna ja kyseli että otanko vastaan heiltä ylimääräisiä harsoja ja lakanoita ja kyllähän mä ne lupasin ottaa tuumas että heillä on niin älyttömästi ylimääräisiä että antaa osan mulle vaikka heillä itsellä pinnasänky nukkuja onkin. Eli nyt sitten kaverilta ostan pinnasängyn ja kaukalon. Siskolta integroituu meille lakanoita ja harsoja miehen siskolta tulee vaatteita mikäli on tyttö tulossa...hauskaa kun kaikki muuta hössöttää tästä raskaudesta enemmän kun minä ite
Eiköhän tässä taas ollut tälle päivälle tarinaa nyt jatkamaan siivoiluja tiskauksen muodossa.
iia ja kaveri 12+4 (olikohan se nyt noin)