No, meinasin etten hehkuta tohon heti perään, mutta no.. Me käytiin uudestaan ultrassa ja kaikki oli hyvin. Pikkuruinen oli 4,6cm, niskaturvotus 1,4mm ja virtaukset ja rakenteet kunnossa.. 4D:ssä piilotteli vaan kovasti naamaansa istukkaan niin ei saatu kovin hyviä kuvia tällä kertaa. Ja istukka oli kohdun takaseinässä, mikä on tosi kiva.. Mun mielestä mulla kun on ollut tossa edessä molemmissa raskauksissa.. Ja mikä kumminta, ekassa raskaudessa oli etinen istukka, joka siirtyi sitten lopulta kuitenkin tarpeeksi synnytykseen (harvemmin tulee kuulemma esikoisen raskaudessa).
Vauveli vastasi viikkoja 11+3 mutta neuvolan LA:ta ei vaihdettu. Mä alan nyt sitten menemään sen mukaan eli listaan voisi vaihtaa LA 10.11.
Ainiin, ja meidän nämä pikkuiset 2,5- ja 3,5-vuotiaat, tulevat isosisaruksetkin pääsivät näkemään vauvan ruudulla.. Täti siis erikseen näytti vauvaa vatsan läpi ultralla näille meidän murusille :heart: Jäi tosi hyvä mieli
Vauveli vastasi viikkoja 11+3 mutta neuvolan LA:ta ei vaihdettu. Mä alan nyt sitten menemään sen mukaan eli listaan voisi vaihtaa LA 10.11.
Ainiin, ja meidän nämä pikkuiset 2,5- ja 3,5-vuotiaat, tulevat isosisaruksetkin pääsivät näkemään vauvan ruudulla.. Täti siis erikseen näytti vauvaa vatsan läpi ultralla näille meidän murusille :heart: Jäi tosi hyvä mieli