firesun jos oireet on hävinny, ni kiva sen puoleen.. mullakin on kahdesta helpannut 10. viikon tietämillä, kolmannesta vasta viikolla 12...
Eiköhän silti kaikki hyvin ole
Uskalla nauttia hyvästä olosta täysillä, sitä kaivataan täällä....
nukahtamisvaikeuksia eipä ole, lähinnä valvomisen kanssa ongelma kun ei silmät pysy auki....
ja yöllä jos herään niin samantien kun pään saa tyynyyn niin sammuu. työpäivät pitää huolen siitä että uni maistuu..
sokeri-rasitusno mä en aio mennä, laitoinkin aiemmin joskus tän. mulla on edellisestä laitteet kotona ja oon valmis pistämään vaikka raskauden loppuun saakka. en jaksa lähteä istumaan sinne, kun töistä poissa olemiset on tosi hankala järjestää... en siis kieltäydy muusta kuin kokeesta. mielenkiintoista on päästä seuraamaan arvoja, onko tämä raskaus erilainen. kahdessa aiemmassahan mulla ei RD:tä ollutkaan. aika jännä silleen että kolmannessa odotuksessa sitten olikin.
vielä viikko ekaan neuvolaan.... miten tuntuukin että tää aika matelee.......
kuume82 se on hienoa että jaksat noita yövuoroja! mutta kovin vähällä unella meinaat jaksaa..... onneks tosiaan tilalle saa useamman vapaan, eikä öisin vissiin mikään hillitön huiske ja hulina ole , niin ei ole sen puoleen niin raskas työvuoro? koita levätä sitten heti kun mahdollista
Teet arvokasta työtä!!!!
oma olo pahenee pahentumistaan ... toki viikot on juuri ne pahimmat nyt...edellisen odotuksen kirjauksista luin , että viikosta 8+ alkoi paha olo tosissaan, ja kesti viikolle 12. mutta ei näin pahana, sen muistan. KOKO päivän velloo niin, ettei mitään rajaa, ulkona on hyvä olla kun on raitista ilmaa, ja vesipullo mukana ja purkka suussa. yhtään jos touhuaa, on oksennus ihan kurkulla.
ja iltaa kohti aivan järkyttävää. aina kun lähti kävelemään, sai tosissaan miettiä tuleeko ylös vai ei. ainoa missä oli hyvä olla, oli maate.
makasinkin kuudesta yhdeksään, koko illan. ainoastaan iltapuuron laitoin pienimmälle. ihan pois pelistä koko ajan muuten
ei ainoakaan raskaus ole tällainen ollut!!!! jäätävää!!! ja tätäkö tää sitten on seuraavan kuukauden?? enhä mä voi mihinkään lähteä töiden jälkeen, sohvaan liimaudun ikiajoiksi....
ysiltä menin sitten nukkumaan, ja olo oli oikeasti kuin merisairaalla
saa taistella kaiken positiivisuutensa tähden, että ei tässä nyt lannistuta.
onneksi on lapsille kerrottu vauvasta, nyt nekin ymmärtää että miksi äiti on niin kalpea ja huonovointinen eikä jaksa mitään illalla .... kovasti tsemppaa mies ja lapset :heart: että enköhän mä selviä mutta koville tää ottaa....
kaiholla ajattelen niitä odotusaikoja, kun etoi vain hetken aamusta, ja sitten oli lopun päivää hyvä olla. tää 24h krapula on oikeasti KAMALAA.
mutta se positiivinen puoli on , että ilmeisesti OLEN raskaana, maha on valtavan turvoksissa, kuin 6.lla kuulla... ja vaikka rintavarustus ei ole ollenkaan kipeä, tää paha olo saa luvan riittää kertomaan että elämää on.
huh, jos sitä uskaltais vielä hiukan kahvia hörppiä, että tän viimeisenkin työpäivän tältä viikolta sais rullaamaan....
heipähei, terveisin krapulainen fourth gift :$