Heissuli! :wave:
Oi ihanaa, että joillakin pahoinvointi alkanut helpata. Mulla ollut kohta 2 viikkooa tasaista kuvotusta ja etomista ja välillä oksentelua ihan päivittäin, varsinkin iltaisin. Yök. Pahoinvointirannekkeet hommasin noin viikko sitten, ja otan ne vain yöksi pois. En oo kyllä huomannut niistä olevan mitään apua, mutta ilmankaan en uskalla olla!
Töistä olin omalla luvalla jo kolme päivää poissa, mutta luulen, että pakko on kohta hakea pidempää saikkua pahoinvoinnin takia. Ootteko vastaavassa tilanteessa hakenu saikkua neuvolasta vai tk:sta vai mistä? Terkkarithan saa kirjottaa normisti vain 3 päivää, mut onkohan äippäneuvolassa eri asia?
Pitsaa voisin syödä vaikka koko ajan, ja päivittäin tulee joku uus epäterveellinen mieliteko, jota mies käy kiltisti ostamassa ja jonka syömisen jälkeen sitten oksennan tai melkein oksennan enkä sitten enää voi sitä sietää, hädintuskin pystyn siitä enää puhumaankaan oksentamatta...(Tulipa pitkä lause.)
Joku kyseli ulkomaanmatkoista. Mä lähden viikolla 12 Tallinnaan, en sen eksoottisempaan maahan
Mutta kyllähän hyvin voi matkustella alku- ja keskiraskauden aikana, kunhan tosiaan muistaa miettiä mitä syö ja juo ja huolehtii käsihygieniasta. Ihanaa reissua Kreikkaan! Arvaapa alkoiko tehdä mieli fetaa?
Mulla maha on kasvanut sen verran, että oon alkanut viihtyä lököhousuissa. Pakkasin jo farkut yms vinttiin, kun ei nittä enää tänä vuonna tarvii. Mahaa ei kuitenkaan vielä "näe", mut se tuntuu.
Nyt TAAS vessaan, pissattaa ihan sikana...
Kasvimaa 8+3 :heart: