metsätähti ihania ultra-kuulumisia
ja onnea ekaan neuvolaan :wave:
uskoa täynnä oi ja sinulle rutkasti myötäistä tuulta ultraan, tulehan sitten heti kertomaan kuinka monta tallessa on, ja että kaikki on varmasti hyvin!! :wave:
idylli voi sua onnenmyyrää
nyt saa siis hengähtää, ja alkaa nautiskelemaan ja kääntämään katseen kesään ja hankintoihin, ja sitä kautta syksyyn ja valmistautumisen syntymää kohti :flower:
micaela oot niin kadehdittavasti edellä
aivan loistavaa, tuo luo toivoa meihin loppukuisiin, että jos ne viikot kuluu muillakin, niin meilläkin
rontti ja sinulle kanssa tsempit neuvolaan
voithan anella terkkaria että tekisi sun kohdalla poikkeuksen, ja saisit sydänäänet kuuluviin
toisaalta siinä on se, että jos niitä ei aikaisilla viikoilla yritetä kuunnella, ei luoda turhaa pelkoa äideissä jos ne ei jostain syystä kuulukaan.... ymmärrän tuon käytännön, mutta ymmärrän malttamattomia äitejäkin...
koita siis jaksaa :hug:
itellä kanssa kaveri saa toisen lapsensa paria kuukautta aiemmin kuin me, yhtä kaveria epäilen VAHVASTI myös että toista odottaa... on vaan sellaisia merkkejä, mutta vaistoan jutuissa jotain peittelyä
ja mun paras ystäväni puolestaan on alkanut yrittämään :heart: se oisi kyllä aivan maailman ihanin asia
eli jos hyvin käy, mulla on kolme odottavaa ystävää lähellä samaan aikaan itteni kanssa. todellista vertaistukea ainakin saa, siitä ei ole pulaa...mutta täytyy myöntää että siinä vaiheessa, kun en itse vielä ollut paksuna, mutta tämä pari kuukautta pidemmällä oleva ilmoitti raskaudestaan, olin omaan tilanteeseeni pettynyt. valtavan iloinen toki heidän puolestaan, mutta jotenkin harmistunut, että voi, minäkin haluan
no, nyt kun pullat on uunissa, on tilanne tasainen
oma no hiukan liikaa tuli rehkittyä tänään.... nyt kun on maannut tässä sohvalla puolisen tuntia, aivan kuin oisin tuntenut supistuksia.... koko alavatsa meni pari kertaa sellaiseksi, että tuntui kuin oisi kovettunut....
hui....
pisti hiukan miettimään että eipä enää näin kovia päiviä... en nimittäin ole paljoakaan istunut saati edes selkää oikaissut päivän aikana.... oma vika mutta kun pakko oli tietyt jutut saada tehtyä....
yhdessä odotuksessa oon joutunut viimeiset 3kk olemaan pakkolevossa, kun alkoi supistuksia tulemaan ja kohdunsuu oli jo sormelle auki.
sen jälkeen ei sitten edes imuroitu... en kyllä sitä halua enää....
uusin malttavaisin mielin huomiseen työpäivään
oli kyllä aivan ihanat neljä vapaata, tulivat tarpeeseen
fourth gift ja pikkupalleroinen 6+4 :heart: