MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *huhtikuussa*

pepsi max mahtoikos siinä olla sitä aspartaamia... ite ei ole tarvinnu olla tarkkana tuon kanssa kun ei tule juotua limsoja oikein ollenkaan...

kylpylät ihan rauhassa mun käsityksen mukaan voi mennä koko raskauden ajan, kun kohdunsuu on kiinni. näin on mulle neuvottu. poreammeet voi olla paras kiertää, tai olla ainakin varovainen ettei ihan siihen kovimpaan poreeseen selkäänsä laita, se tärinä ei tee välttämättä hyvää. muutoin uinti on oikein loistava liikuntamuoto odottajalle :)

kirjoittaminen onnistuu hyvin, ei ongelmia. tai enkö vain huomaa... ;)

oma olo muutaman huonosti nukutun yön kun yhdistää kokopäivätyöhön ylitöineen, ja vielä alkuraskauden mielen myllerrykset niin huhheijakkaa että onkin ollut raskasta kestää.
Mutta onneksi viime yön sain kokonaan unta, klo 22-06 täysin putkeen, luksusta. ja kummasti ei mikää otakaan otsalohkoon jo heti herättyä. onneksi on myös nää neljä vapaata peräkkäin, joskos sitä saisi univelat kuitattua, niin tuntisi itsensä taas ihmisemmäksi ....
nyt aamulla join mukillisen kahvia, ja sit se ykä alkoi tehdä tuloaan. kiiruusti kulaus mansikkakeittoa. ei auta. velloo vain ja hipoo kurkulla.
sitten pala ruisleipää. ei auta....
EN OKSENNA EN, mä inhoon sitä niiiiin paljon.
sitte nappasin suolakurkkua ja lisää leipää, ja sit se helppas. ihan hiki tupsahti otsalle.
mutta mies oli vähän ulalla, kun en pystynyt vastaamaan sen asiaan, tai kommentoimaan mitään. mä sanoin vaan jostain usvan takaa et "ei nyt".... siitä se tajusi et ahaaa, tätä taas ;)
lunta satelee, mutta mä ajattelin käyttää hyödykseni tämän päivän, saa siivoskella kaappeja ihan rauhassa... ja tänään otan myös ne ihanat päiväunet :)
 
Kehrä :hug:

Tervetuloa uusille! :)

Mulla esikoisen aikaan teki koko ajan mieli makeaa ja poika siis tuli. Nyt taas suolainen maistuisi paremmin, ajatuskin suklaasta tms yököttää :x Neuvolantätikin vähän vihjasi, että oireiden perusteella voisi veikata tällä kertaa eri sukupuolta kuin viimeksi. Ja mieskin oli sitä mieltä, että tyttö sieltä nyt tulee. No, sen näkee sitten.
Pahoinvointia on lähes koko ajan, joinain päivinä oksennan monta kertaa, toisina vain yökkäilen.. Ruoka maistuu aika huonosti ja senpä takia painokin on tippunu.. Ja väsyttää!

Tupakoinnin lopetin kaksi päivää ennen kun tein positiivisen raskaustestin (sillon esikoisen aikaan), enkä oo sen jälkeen alottanu uudestaan. Pari kertaa oon käyny tyttöjen kanssa viihteellä, niin sillon on tullu pari poltettua, mutta muuten ei. Mies lopetti sitten pari viikkoa myöhemmin..

Äitiyspakkauksesta oli eilen miehen kanssa puhetta, ja mietittiin, että ehkä sen voisi ottaa, vaikka esikoiselta onkin kaikki vielä tallessa. Mutta ehtiihän se mieli vielä muuttua..

Nii ja liikkeistä tais olla jotain puhetta.. Mulla tuntu esikoisesta ekat liikkeet rv 14-15 ja mahan päältä liikkeet näky 17+jotain.
 
Moi!:wave:

Kehrä: olen niin pahoillani, voimia!:hug:

Tänne on tullut paljon tekstiä ja musta on tosi hyvä kun tummennatte sanat, mistä missäkin kappaleessa on kyse. On helpompi seurata, mistä puhutaan:)

Huono olo: vaihtelee ja painottuu iltaan. Eilen oli ihan kaamea olo, olin nukkunut tosi huonosti edellisyönä ja väsy lisäsi ällötystä. Mun tekee mieli suolaista ja roskaruokaa. Olenkin sortunut monta kertaa viime viikon aikana esim.pizzaan, subiin jne. Aikaisemmissa raskauksissa sama suolaisen himo ja poikia ovat molemmat. Myös salmiakki maistuu ihan liikaa. Tuntuu, että elämä pyörii ruuan ympärillä ja koko ajan sitä miettii, mitä syödä seuraavaksi. Välillä kyllä onneksi maistuu hedelmätkin ja kaikki raikas kuten appelsiinit. Usein on myös niin, että tuntuu, että pitäisi syödä jotain, mutta sitten ei taas mikään tunnu maistuvan. Raskasta. No, kunhan tässä nyt vielä kuukauden jaksaisi tätä touhua, niin toivottavasti sitten helpottaa.

Pepsimax: itse yritän vältellä light-limsoja, joten juon ihan normilimsaa jos joskus esim pizzan kanssa tekee mieli. Onko muilla roskaruoanhimo?

Mulla on alkuraskauden ultra ens torstaina, hui kun jännää:eek:

-Melanie 6+2
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Uskoa täynnä
Tällä hetkellä mulla on himo paahtoleipään. Ja paaaljon kurkkua päälle. Nam. Onneksi leipää saa täysjyvänä vaikka aika höttöä se silloinkin on. Suurin osa ruuista ällöttää.

Tummennus helpottaa kyllä lukemista, mutta olen tosi laiska käyttämään sitä ipodilla. Kyllä se varmaan onnistuu, mutta tän piene näytön kanssa kirjoittelu on muutenkin hankalaa.

Liikket taisin tuntea esikoisesta viikolla 17+ jotain. Tosin pehmusteita oli mahassa huomattavasti vähemmän.

Nyt pääsiäisen viettoon anoppilaan.

Kuume ja pikkuinen 7+6
 
  • Tykkää
Reactions: HK3
Melanie mulle menee ihan kaikki! Roskaruuat, mämmi, mut joo, ehkä makeet ei nyt maistu ihan niin hyvin muuten ku normaalisti. :D

Muutoin täällä vaan odotellaan ultraa, että sais hetkeks huokasta.

Seksi kiinnostaa kyl nykysin harvemmin kun ennen. Toivottavasti menee ohi. :D

Aniit 6+4 tai 6+5
 
Himoista mulla olisi kans roskaruoka himo ja toinen himon kohde on Jaffalimu... No roskaruokaa pystyn kyllä välttämään mutta tuo jaffa sitä pitää saada. Esikoisen rakaudessa mulla ei ole pahempia himoja mutta en pystynyt syömään lohta, mutta nyt näyttäisi lohikin menevän alas.

Esikoisen raskaudessa kotidoplerilla kuului jo sydän äänet tässä vaiheessa, mutta nyt en ole vielä saanut kuuluviin (no tietty se vähän huolestuttaa), mutta kun on näin vahva väsymys oire niin luulisin että kaikki on hyvin.

ipna 9+2 (hui kuinka nopsaan aika menee
 
himot mulla on semmonen et just joku suolakurkku...tai se paahdettu ruisleipä. ja salaatit. kaikki raikas. aika laaja skaala sikäli. mut sit taas mun lemppari, piimä... ei mene ales.
kaikkea pystyn syömään , mut lihapata uunissa haisikin tosi ällölle, enkä saanut syödyksi kuin linnun annoksen.
roskaruokaa en vain syö. ällöttäny jo pitkät ajat kaikki hampurilaiset ja ranskalaiset. mut iskenderiä vois mennä ;) lähinnä se jogurtti ja ne lihat. leivät jää usein syömäti nekin. ai nii ja se on ihanaa se vihreä chili siinä sapuskan päälimmäisenä :) outoa että joka raskaudessa mieliteot on aina eri.
ekassa vetelin hunajamelonia vaikka ja kuinka. tokassa pullia ja makeaa, kolmannessa mustikkajogurttia ja piimää ja suolakurkkuja sieltä kaupan tynnyristä. siis en suoraan sieltä tynnyristä kaupassa käydessä, vaan ostin niitä kotiin ja söin vasta sitten :LOL:
mutta pahus että joskus kaupassa tulee se ahaa-elämys, niin onpa meinaan tuskaa odottaa että juttu on maksettu ja sen saa suuhun :D ihan kuin pikkulapsi :D
mutta näiden mielitekojen perusteella ei ainakaan mun kohdalla vois arpoa kumpi tulee.

sydänäänet itsellä kakkosta odottaessa kuunneltiin ääniä neuvolassa viikolla 8+ jotain. ei kuulunut, joten sain lähetteen sairaalaan ja kaksi viikkoa piti odottaa ja mennä sinne ultraan. se oli PITKÄT kaksi viikkoa....

seksi oi että, meillä niin tasaista että molemmat kun puskee pitkiä työpäiviä niin eipä paljon enää makkarissa heiluta. käperrytään tiukasti lähekkäin kyllä, mutta tämä on hyvä näin. koitetaan myös välttää näinä ekoina kolmena kuukautenakin. siinä kohtaa olen vähän vainoharhainen, mutta en vaan halua.. jo niiden repäisykipujen takia on helpompaa himmaila halujaan. mutta siitä alkaakin se haluava kausi, ja luulenpa että tämä "lepo"-aika on ihan tarpeenkin jo etukäteen ;) muutoinkin mies on sellainen ettei mun tartte "pitää sitä tyytyväisenä".... se on ihan tyytyväinen jo näinkin. meillä ehkä kohtaa nuo muut asiat sen etusijan, ja ottaen huomioon katkonaiset yöt joita usein on niin jos sitä saa vaan olla ja nukkua niin se vaihtoehto täytetään ekana :)

polttaminen en ymmärrä minäkään miksi polttaisi raskausaikana. ei ole lapsen valinta, ja jos se saisi valita, niin uskon että sanoisi äidille että lopeta, mulle tulee hengityskatkos jokaisesta tupakasta minkä vedät........
alkoholiin suhtaudutaan sitten paljon kiivaammalla otteella. tosin itse en ota odotusaikana sitäkään, korkeintaan joulun aikaan jos on syömässä oltu niin sen puoli lasia punaviiniä ruuan kanssa.

alkoholi ja nimenomaan holittomat juomat... omaan suuhun menee mielellään joskus se nikolain vaalea lager. mutta kaikissa ei olekaan se 0,0 %. että niiden kanssa saakin olla tarkka. oikein raikas on myös päärynäsiideri.
joku sittarin myyvä lasipullo joku olikos se becks, ai siinä vasta hyvä olut :) täytyykin huomenissa hakea saunaan ;) sitä ei saa mistään muualta ainakaan meilläpäi...

aurinko alkoi paistamaan, päiväunetkin vetäisin joten aivan ihana uusi päivä alkoi jälleen :) paha olo vipattiin takaraivoon kahvin ja välipalan voimin :)
 
Hyvää pääsiäistä kaikille :)

Mä kerkesin jo ajatella että pahoinvointi ois talttumassa, mutta sitten se palasikin kahta kauheampana. Tänä aamuna hammastahnan maku oli se viimeinen niitti ;) Hyhhyh..

Liikkeistä on ollut puhetta näköjään. Esikoisesta tunsin ekat kuplinnat 16+6. Varsinaisia potkuja en muista milloin alkoi, mutta nuo kuplinnat kyllä muistan. Olin kyl silloin hoikemmassa kunnossa, saa nähä kauan joutuu nyt odottelemaan.

Tosta painonnoususta vielä. Katoin edellistä neuvolakorttia, ni sen mukaan paino oli viikolla 22 noussut vain kaksi kiloa :whistle: Nyt täytyy vaan yrittää ajatella et raskaudet on erilaisia ja jos paino tällä kertaa nousee enemmän niin ei voi mitään. Ei pitäisi murehtia liikaa sitä, ei muuten pysty yhtään nauttimaan raskausajasta.

Meillä tarkotus myös lähteä kylpylään jossain vaiheessa, ja mietin ihan samaa että voiko porealtaassa lillua, kun siellä on sitä poreilua ja lämpimässä vedessä ne pöpötkin pesii. En haluaisi riskeerata mitään mutta toisaalta tuntuisi turhalta mennä kylpylään jos ei voi porealtaassa olla. Ja kun ilman lapsia vielä mennään, niin ai että kun tekisi niin mieli rentoutua kunnolla.. :)
 
Moikka moi! :)

Voisin varovasti ilmoittautua mukaan.

16.11. / Harakanhattu / toinen / Tays

Varhaisultrassa on nyt käyty tiistaina ja masussa pieni 1,5cm mittainen pikkuinen. Nyt viikot siis 8+3 eli yhdeksättä viikkoa mennään. :) Toivotaan että pysyy matkassa mukana. :)

Hyvää pääsiäistä kaikille! :)
 
Tervetuloa Harakanhattu!:wave:

Olisipa mulla noin terveellisiä mielitekoja! Oikein harmittaa tämä kaikki epäterveellisen himoitseminen. Ja tuo on just niin tuttua, kun eilenkin hain subin suorastaan juoksin sisälle syömään sitä. No, oli kyllä kauhea nälkäkin taas vaihteeksi.

Tänään sain ensimmäisen itkupotkuraivarin: mies valitti flunssan oireistaan ja sanoi, että mieluummin ottaisi mun 24/7 ällön olon kuin oman tilansa. Silloin mulla kilahti, kaikenmoista painokelvotonta pääsi suusta, tavarat lensi kädestä ja menin ovet paukkuen makkariin sängylle nyyhkyttämään. Lapsetkin raukat ihmetteli, mikä mulle tuli. Ovat tosi harvoin nähneet mun itkevän. Pikkasen ylireagointia:LOL: Nyt naurattaa, mutta siinä tilanteessa ei. Huhhuh, kyllä hormonit nyt heittelee..

Mä en muissa raskauksissa oo mielellään uinut, mutta nyt melkein pitää käydä ihan lasten vuoksi. Mutta eihän tuossa vaaraa ole jos kohdunsuu on kiinni.

Melanie 6+2
 
Viimeksi muokattu:
Helou mammat ja munarikasta pääsiäistä ;)!

Tervetuloa taas uusille, onpas ihanaa kun joukkue vielä kasvaa :wave:

Etovaolo tulee ja menee edelleen, toivottavasti kohta loppuis kun meinaa viedä ton väsymyksen kanssa kaikki mehut eikä jaksa oikein touhuta esikon kanssa.

Tupakoinnista Itse olen polttanut monta vuotta ja esikkoa odottaessa sain lopetettua mutta jotenkin sitä vain luiskahti takaisin imetyksen loputtua. Nyt uudestaan lopettaminen on tuntunut jotenkin vaikeammalta kuin esikon aikaan, mutta yritys on kova! Plussattuani olen kuitenkin vähentänyt ja nyt kun etominen on aika huipussaan ei ole maistunut ollenkaan mikä on vaan hyvä, ehkäpä se nyt sitten on loppu kokonaan. Tiedän onnistuvani koska olen aikaisemminkin pystynyt lopettamaan mutta nyt se vaan on tuntunut jotenkin pirun vaikealta, varsinkin kun mieskin polttaa :/ Tsemppiä meille tupakasta eroon taisteleville!!

Himoina on iskenyt jaffa, kaikki roskaruoka ja erityisesti mäkkärin hampparit, koko ajan tekee mieli mutta yhtään en ole vielä maistanut. Eilen melkein oli perheriita valmis kun mies tuli kotiin eikä tuonutkaan pyytämääni hampurilaista :LOL: Onneksi sain hoettua itselleni että tämä johtuu raskaudesta ja sain lopulta rauhoitettua itseni ennenkuin alkoi tavaroiden paiskominen, kyllä sitä osaa olla lapsellinen kun hormoonit hyrrää!

Seksi ei oikein luista mutta eiköhän se ala taas maistua kun toiselle kolmannekselle päästään ;)

liikkeistä esikosta tunsin puolen välin aikoihin, nyt sitä pöljänä joka ilta silittelee masua ja odottaa liikkeitä tuntuvaksi vaikka tuskinpa tuntuu vielä piiiitkiin aikoihin :LOL:

Painoa ei ole kertynyt vielä (liekö pahalla ololla jotain tekemistä sen kanssa) kun esikkoa odottaessa tässä vaiheessa oli jo muutama kilo kerennyt kertyä.

Jee np-ultra aika tuli keskiviikkona ja se on jo torstaina 19.4, pari viikkoa vain että pääsee taas kurkkaamaan pientä :heart: Tällä kertaa myös selviää että onko laskettu aika se 31.10 niinkuin neuvolan mukaan olisi, kun siinä neuvola ultrassa ei ultraaja viikkoja mittonut lainkaan kun oli vaan semmonen pika kurkistus :D

Rusina ja Ykä 10+2
 
Roskaruokahimo on kyllä niiin tuttua täällä. Muutenkin söisin mileuiten sellaista jotain höttöä, kun normaalisti taas liputan kuitujen ym. puolesta.. Nyt menis jotain kunnon öljypohjalla leivottua muhkeeta vaaleaa leipääkin ihan hulluna jos sitä vaan olis. Ja siis McFeastiä mä en oo vieläkään saanut!!!! GRauh!

Liikkeet mä taisin tuntea aika ajoissa molempien kohdalla, nyt mulla on niin paljon ja vahvoja haamupotkuja jäänyt noista edellisistä raskauksista että tuskin ihan oikeesti tunnen niitä potkuja kuin vasta sitten kun liikkeet on tosi selvät. Hmp :/
 
Ihanaa pääsiäistä kaikille! :)

Pahoinvoinnista kärsitään täälläkin, ja se kyllä hankaloittaa elämää aikas paljon. Tai lähinnä kun minulla on ihan järkky oksennuspelko joten pahaolo saa ahdistuksen päälle. Ja kun sitä on kokoajan. :( Voimat ihan grande finale, en jaksa siivota, en tiskata en pyykätä. Ja jo pelkkä jääkaapin ohi käveleminen oksettaa niin paljon ettei todellakaan tee mieli syödä.

Syöminen on siis todella hankalaa, ja koko ajan tulee lisää ruokia mitkä menee ns. ällötyslistalle. :(

Kysyisinkin muilta onko kokemuksia pahoinvointirannekkeesta?Mistä niitä saa, onko kalliita, onko humpuukia?


Iippari 7+4
 
Tervehdys täältäkin taas!

Ihan pakko puuttua kerpeleen mainitsemiin haamupotkuihin, koska mulla niitä on kans PALJON! En oo saanu mitään selitystä sille, onko ne oikeesti vaan suolen toimintaa, vai mitä ihmettä ne on, mutta ne on kyllä tosi hassuja. En siis voi tietää minäkään millon alan tuntea oikeita liikkeitä ja millon ne on haamuja :). Tänäkin aamuna piti oikein miettiä, että tuo potku ei oikeesti ollu vauva, vaan se oli joku muu huijaus :).

Seksiä on yhtä harvoin kuin aina, mutta onneks laatu korvaa määrän :D. Huom, mieshän ei oo tuosta määrän korvaamisesta ihan samaa mieltä ;). Minä kyllä kans odotan, että jos mullakin vähän hormonitoiminta vilkastuttais haluja ja ainakin tämä kamala väsymys väistyis, niin jaksais vähän enempi.

Ei muuta tämän auringon alle. Olot on ihan siedettävät, jos vaan saan aamupalan sänkyyn ja syön sen jälkeen säännöllisesti :D.

Haavemamma 10+0 pokspoks!
 
Viimeksi muokattu:
HK3
Aurinkoista aamua!

Ruokahimoista: Täällä yks jonka on saatava paahtoleipää :p Suhkot tummana, jossa pitää olla suolakurkkua päällä :) Sit mitä on myös saatava niin on jugurtit, vihreät omenat, jaffa, omppumehu, chilitonnikala salaatti. Töissä on tullut nyt himolla mussutettua jämä viinereitä...painoo alkaa tuleen kyllä vauhdilla ellen pysty hillitseen himojani niiden suhteen :ashamed:

Liikkeet: Esikoisesta ekat liikkeet tuntu joskus rv20+ tienoilla. Keskimmäisestä muistaakseni 16+ ja kuopuksesta 14+ (17+5 tunsin käteen ekat potkut).

Ei kait tässä muuta tällä erää...

HK3 9+0
 
Pahoinvoinnista kärsitään täälläkin, ja se kyllä hankaloittaa elämää aikas paljon.
Kysyisinkin muilta onko kokemuksia pahoinvointirannekkeesta?Mistä niitä saa, onko kalliita, onko humpuukia?


Niitä rannekeita saa apteekkista, hinta noin 15€, minulle ei toimii :(
Ainut mistä on edes vähän apua tähän hirveän pahoinvointiin ja oksentelun on
Postafen pahoinvointi lääkke. Pysyy edes osa ruoka sisällä ja pystyn hoitamaan
5v kaksoset :) , töistä olen kyllä saikkulla :( noh mutta toivotavasti tätä ei kestä
enää kauan.

Mereneid & Muksu 9+1
 
Heippa taas! Täytyisköhän itsekin kokeilla sellaista pahoinvointiranneketta.. Tää pahoinvointi on välillä ihan raastavaa, kun oksettaa mutta mitään ei tule. Just vähän aikaa sitten kakoin vessassa ja nyt sitten närästää :/ Mutta edelleen yritän ajatella että parempi kun on oireita niin tietää periaatteessa et raskaus jatkuu.

Tänään on sitten se PÄIVÄ, kun alkiosta tulee virallisesti sikiö :) Jonkunlainen virstanpylväs tämäkin. En malttaisi odottaa tiistaihin, kun taas ultrataan. Jokohan se pikkuinen näyttäisi pieneltä ihmiseltä, viimeksi erotti vain pään ja vartalon mutta ei vielä raajoja.

PikkuA ja kyytiläinen 10+0 :heart:
 
Pahoinvointirannekkeesta:

Menin ja ostin sellaiset kun neuvolantäti niitä suositteli. Apteekista saa ja hintaa oli kakskyt egee. On taas katteet kohallaan kun ajattelee, että siinä on kaistale resoria ja muovinipukka, joka painaa rannetta.

Apteekissa meinattiin, että toisia ne auttaa ja toisia ei. Mää olin tosiaan valmis kokeileen ihan mitä vaan tään olon kanssa, ja täytyy sanoa, että mää en ole kyllä voinnissani huomannut kohenemista. Mukava kuulla jos ne jollain oikeasti auttaa!

toiveajatus 7+3
 
Kehrä :hug:

Mulla makeaa ja roskaruokaa tekee mieli ja koko viime viikko meni kyllä niin herkutellessa että oli vaan niin tympeää. No ens viikolla taas takas normaali pöperöiden pariin.

Mielihaluja on ollut suolakurkku se on ollut jo pitkään, ranskalaiset, vihreät omenat, sitrushedelmät (olen allerginen näille :ashamed: ) niin ja tuoremehut on kans "must have" aamupala listalla ruisleivän kanssa se yksi lasillinen on vaan saatava niin ja kalaruuat on kans eritoten lohi ja kalapuikot (eipä noissa puikoissa kyllä kalaa liiaksi ole) siihen päälle kermaviili kastike niin avot.
Pahoinvointi viikolla menin paistamaan niitä kanan fileitä ja en ole sen jälkeen pystynyt kanaa käsitellä saatika paistamaan ehkä tuokin muuttuu vielä.

Mulla on fyysiset raskausoireet hävinneet. Ei ole jäljellä kun vessassa ravaaminen ja väsymys. Ihan huolestuttaa onkohan siellä kaikki ok. Viime viikolla oli ja nyt mulla se 8 vko on menossa joten ehkä kuuluu asiaan.
Tarttee tiistaina tai keskiviikkona varailla se ultra-aika miten nyt töiltä jaksaa.

nyt tarttee lähteä kohti työmaata. Hyvää Pääsiäistä!

iia 8+0 (viime viikon ultran perusteella)
 
hyvää huomenta iialle hyvää työpäivää :wave:

pahoinvointiin kaikille tsempitykset... ite laskeskelin että eipä olisi kuin kolme viikkoa niin sitten helpottaisi...

itse oon huomannut nyt, että jos vaan saa riittävästi lepoa niin olo pysyy suht hyvänä. yöt oon nyt taas nukkunut sairaan hyvin, se auttaa jaksamaan päivät. mies on tehnyt koiralenkit nyt kolmena päivänä perättäin, ja oon vaan jättänyt kotitöitä tekemättä. eihän ne sillä tekemisellä lopu... oleiltu ja tavattu ystäviä, rentouduttu. eikös vapaiden tarkoitus olekin juuri se.

olut haiseekin nenään kamalalle... holiton vaihtoehto maistui, ja aiemmissa odotuksissa kun tässä alkuunkin hiukan on tehnyt mieli, niin nyt oikein etoo..... eli näin tällä kertaa...

syönyt oon kuin pikkuinen sika, ja oikein ällöttää kaikki senkin takia :D mutta arki tulee niin takas normiin palataan :)

eipä ihmeitä ...
 
Heips kaikki! Täällä olisi uusi marraskuu lupauksen saanut tuleva nuori äiti! :) Tänään taisi olla 10+1 ! Jännittää niin pirusti meitä molempia! Esikoinen siis tulossa! Ja laskettu aika tällähetkellä 1.11! :) Ultrassa se saattaa kyllä vielä sitten muuttua, mutta jos sitten muuttuukin ja menee lokakuun puolelle niin minä jään tänne palstalle mikäli sallitaan! :)

Pahoinvointi ollut nyt tosi kummallista, aamusin vaan yhtäkkiä saattaa tulla oksennusrefleksi, vaikka puhuisin puhelimessa. Ihan yhtäkkiä. Tulee vaan se "hyyöööök" ääni ja sit onki pakko mennä vessaan. :D eilen sitten juoksin taas vessaan, ja mulla tuli pelkästään tota yökkimistä, mutta mitään ei tullut ulos. Yökin jonku 5 minuuttia siellä ja naureskelin välillä....
No parempi näin kuin se mitä oli vähän aikaa sitten että joka aamu työ tai koulumatkalla kaikki tuli ulos... :X

Väsymys on kanssa ollut ihan järkyttävää! :) Mutta mitäpä sitä ei tekisi oman pikkusen puolesta! :)
 
Viimeksi muokattu:
HAUSKAA PÄÄSIÄISTÄ! Meidän perhe heräsi täältä MUMMULASTA. :heart: LAPSET MUMMUN KANSSA SAUNASSA NYT JA ITSE MAKAILEN TÄSSÄ SOHVALLA JA SURFFAAN NETISSÄ SEN AIKAA. Sydän pomppii taas ihan miten sattuu joten en viitsi saunassa käydä. :/ Tännekin on maistunut VAIN SUOLAINEN. Makea ei ollenkaan. PAINO ON LASKENUT KILON. PAHOINVOINTIRANNEKKEET ON OLLUT KÄYTÖSSÄ. Tuntuu että auttaa vain silloin kun ne saa just oikeaan kohtaan. PÄÄSIÄISENJATKOJA! Lissukka ja Elmo n. 9
 
Heippa hei kaikki!!

Minä ilmottaudun kans mukaan :) En todellakaan enää uskonut kuuluvani mihinkään vauvanodotus ketjuun lainkaan tai ainakaan seuraaviin vuosiin, mutta aina ei mene niinku olet ajatellut, ihana yllätys silti! Olen 26v ja meile siis neljäs tulossa. Lapset on 6,3 ja 1vuotiaat. Ja nelosen LA olisi 26.11 neuvolan mukaan mutta kierto ollut hyvin epäsäännöllinen niin luulen että myöhemmin siirtyy sit päivillä etiäpäin, ehkä jopa joulukuisiin mutta sen näkee sitten :)

Kaikkea hyvää meille kaikille odotukseen :)

kaukau rv 6+6
 

Yhteistyössä