vuodenajat mä kyllä tykkään kaikista. niin kesästä, syksystä, talvesta kuin keväästäkin
kaikki käy, ulkoilusta kovasti kun tykkään. syksyllä on aivan parasta myrskyisät tuulet, värikkäät lehdet, villapaidat ja säärystimet
paksut sukkahousut
ja talvella pikkupakkasilla kun kävelee, miten se narisee kengän alla. luonto on ihan pysähdyksissä...
suomessa on ihanaa asua, kun vaihtelua on niin paljon. luulenpa että kyllästyisin jos asuisin etelässä. joskus meinasin muuttaa lämpimään, mutta hyvä täälläkin on olla
helteet se on jännä juttu, et tätä keliä on ollu jopa pari päivää, kun ensimmäiset valitukset jo kuuluu. (en tarkota täällä ringissä vaan muualla ihmiset..) suomen kesä helteineen on niin lyhyt, että kyllä tän kestää. tai niin, sydänsairaille koettelemus ja vanhuksille myös.
mutta näin kun itelläkin alkoi nyt loma, ni mikäs tässä on istuessa sitten. ei sitte vaa tehdä mitään
auringossa en makaa, enkä ulkona ole kuumimpaan aikaan päivästä... eilen säätiedotuksessakin erityisesti varoitettiin voimakkaasta UV-säteilystä.
vauvan rytmi onkos muilla jo selkeät kellonajat, milloin vauva on hereillä? sitä on hauska sitten seurata, mulla on jokaisessa odotuksessa olleet, ja se vauvan rytmi on pitänyt myös syntymän jälkeenkin. helppo ollut laittaa päiväunille kun mahasta saakka on tutut ajat
tai ite oon pitäny niistä kiinni, koska oppiihan pienokainen jo nytkin , milloin äiti lepää, niin on aika rauhoittua
-ellei sitten tule juostua vessassa
voi pahus kun tekee jäätelöä mieli,, eilenkin iltalenkillä menin jo kaupalle päin, mutta sain itseni kääntymään takas
nyt en jaksa ees ajatella lähteä kävellen kauppaan... tein aamusta 1,5 h lenkin koiran ja vaunujen kanssa. -enkä käynyt jäätelö-ostoksilla silläkään kertaa.
viikonloppuna varmaan herkuttelen muutenkin, taas, niin joskos saisi hiukan rajoitettua tätä....
pakkasessa se ei nimittäin säily pitkään
mnica tuuleta kuule ihan rauhassa päätä tänne
sitä varten vertaistuki on, että oma olo helpottuu, eikä kukaan kumminkaan ole naama vastassa... siis että kun saat kirjoitettua ketutuksen tänne, voi olo helpottua
ja kun ei konkreettisesti pura kiukkua toiseen OIKEAAN ihmiseen, ei tule sillaikaan loukattua ketään
tsempit kiukkupäivään, ne on raskausajan vitsaus, eikä helppoja kestää.... :hug:
kyllä huomenna jo parempi päivä on , toivotaan
huhhuh, tulipas vatsa täyteen kanasalaatista
sitten taas juomaan