Minä kanssa siirryn tänne, lueskelemassa olen käynyt odotus puolella mutta vastailu on jäänyt, eipä sitä tosiaan ole jaksanau/kernny koneella olemaan ja meillä oli eiliseen asti melkein koko ajan pojan syntymästä joku kaveri/sukulainen keskisuomesta kyläilemässä, yökyläilyjä kun matka on niin pitkä ja mun mummo oli melkein viikon, oli kyllä ihanaa :heart: Nyt sit ollaan ihan perheen kesken ja ensi viikolla miehellä alkaa työt ja tietty yövuorolla, ei kiva kun pieni poika heräilee yöllä, ja kun tissiä annan niin lupsuttaa vaan lupsuttamistaan, kolmekin tuntia, en minä sillo oikein nuku vaikka makuultaan olenkin. Mies sitten otti "yövuoron" viime yöks ja menin toisen pojan viereen nukkumaan niin pikkujätkä nukku viis tuntia putkeen! Ja siis tissiltä lähti nukkumaan, ettei pullosta ollu saanut, päästi vaan isukin helpolla...
Niin kun tämä mein toinen poika ( 1v7kk ) heräilee myös öisin ja aina jompi kumpi menee sit sen viereen nukkumaan niin mulla voi olla pientä ongelmaa ens viikolla poikain kaa.. Toivottavasti menee paremmin mitä odotukset on..
Pitäis tuolla pojalle joku "unikoulu" pitää mutta en oikein tiedä miten ja ja ja.. Tytöt on aina nukkunut niin hyvin, vaikka pienempi varsinkin on kyllä vieläkin hiippaillut meidän viereen joskus mutta eivät ole yöhuutoja harrastaneet ja ovat menneet tiettyyn aikaan omaan sänkyyn nukkumaan mutta poika kukkuu pitkin yötä kun ei auta edes vaikka sen vieressä olis, joskus ollu kaksikin tuntia ja ite meinaan nukahtaa ennen poikaa..
Vinkkejä otetaan erittäin mielellään vastaan, jos jaksais niitä tässä vielä toteuttaakin jossain vaiheessa...
Meillä kanssa siis syötän ja vaihdan vaipat tarvittaessa makkarissa ja ukko nukkuu vieressä, jollei ole isomman pojan viereen jo joutunut siirtymään, itse nukkuisin paremmin jo pieni poika olie omassa sängyssään mutta hän ei siellä viihdy, ekan pätkän tavallisesti nukkuu siellä mutta sitten tulee viereen ja niin tuo näytti mieskin sen viime yönä viereen ottaneen.
Meillä on isommat lapset ottanut taas mahtavasti uuden tulokkaan vastaan, Leo vaan meinaa olla liian innokas hoitaja, pelottaa että joskus kun silmä välttää sekunniks että menee vauvaa nostamaan, sillä pidän vauvan koko ajan silmäin alla tai omassa sängyssä. Ei Leo ymmärrä että pieneen sattuu helposti ja saattaa meinata painollaan nojata vauvan päälle ja pari kertaa on kerenny vauvaa hutmasta vaikka vauva ollut mun tai miehen sylissä, nopea kun on poika liikkeissään, mutta ei se varmasti ole tarkottanut vauvaa satuttaa.. Aina ku vauva alkaa itkemään niin Leo koittaa kiireesti mennä vauvan luo, kai se antais tutia tai lohduttais jos osais, sitten hermostuu kun tahtois vauvan syliin eikä saa.. :heart: On ne niin ihania rakkaus-pakkauksia kaikki. :heart:
Meillä poika lutkuttaa tutia meilko koko ajan, hällä on tosi kova imemisen tarve ja se yön tissin lupsuttelu on kanssa just sitä että tahtoo vaan olla rinnalla ja nukkua tissi suussa, koitan tutia hälle antaa jotta ei oppis tissillä roikkumaan..
Poika ei ole kotoa vielä liikkunut kuin kaksi kertaa neuvolaan, en ole tuonne vesisateeseen vielä raaskinut viedä, parempia kelejä tässä odotellessa, tänäänkin kun olin ulkoilemaan menossa niin alko sit sopivasti just sataa vettä, kurjaa ku on niin huonot kelit..
On kyllä ollu niin mahtavaa ku isäntä ollu kotona, ite oon isompien kanssa päässy puistoileen ja eilen kävin joululahja ostoksilla ym. Ja tänään vuorostaan sain olla pienen kanssa kaksin kun mies kävi isompien kanssa kaupassa ja keinumassa pihassa.. Ihanaa arkea ollut, toivottavsti jatkuu suht samanlaisena vaikka tuo ukko joutuu töihin taas menemään..
Nyt tuli tekstiä enemmän ku ikinä joten annan palstatilaa muillekin ja harkitsen vakaasti sänkyyn menoa kun pienikin kylvyn+tissittelyn jäljiltä vielä makoisasti nukkuu.
NN ja pätkä 2vko1pvä :heart: