Ultrassa kaikki hyvinjoo mä kans kesällä elin kolme viikkoa kuollu alkio sisälläni ku luulin kaiken olevan hyvin, joten tiedän tunteen
Tsemppiä! Tuu sit kertoo
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ultrassa kaikki hyvinjoo mä kans kesällä elin kolme viikkoa kuollu alkio sisälläni ku luulin kaiken olevan hyvin, joten tiedän tunteen
Tsemppiä! Tuu sit kertoo
Ultrassa kaikki hyvin sykkeet löytyi ja koko vastasi 6+2 eli laskettu aika saattaa muutamalla päivällä siirtyä
Oon pahoillaniMeidän raskaus päättyi
Kaikkea hyvää teille muille jatkoon.
Meidän raskaus päättyi
Tsemppiä ja voimia! Olen pahoillani menetyksestänne <3Meidän raskaus päättyi
ihan mielenkiinnosta, että millaisia hcg-lukuja sinulla oli?Täällä 5+0. Hcg mitattiin kaksi kertaa 4+0 ja 4+4 nousi jokseenkin viitteissä. Varhaisultra varattu 6+5. Jännittää kamalasti. Selkä- ja vatsakivun lisäksi ei oikeastaan ole oireita.
Meidän raskaus päättyi
4+0 119,5 ja 4+4 443ihan mielenkiinnosta, että millaisia hcg-lukuja sinulla oli?
Täällä on pahoinvointi alkanut kunnolla, aikalailla ympäri vuorokauden huono vellova olo. Vielä ei ole tarvinnut oksentaa kuitenkaan, saa nähdä alkaako sekin jossain vaiheessa.
Täällä taas on nyt ollut vaihtelevampaa. Parempia ja huonompia päiviä pahoinvoinnin suhteen. Olin tässä jo vähän huolissani, mutta sit kävin katsomassa lokakuiset22-ryhmää ja oon näköjään melkein tasan samoilla päivillä (nyt 8+2, silloinen viesti 8+4) ihmetellyt samaa, eli että olo vaihtelee ja osa päivistä on parempi kun sit taas seuraava päivä voikin olla tosi huono. Eli ehkä tämä on mulle ihan normaalia kuitenkin Vähän silti mietin, että pitäiskö käydä vielä toinen varhaisultra yksityisellä mielenrauhan vuoksi vaikka ensi viikolla.
Täällä on iltapahoinvointi joka päiväinen riesa. Päivät menee yleensä oikein hyvin mut ilta maataan sikiöasennossa, kun silloin ei pyörrytä tms.
Just tuossa aamulla miehen kanssa juteltiin että edelleen niin uskomatonta. Ens to olis eka neuvola. Hieman jännittää ollaanko missä vaiheessa, silloin pitäs olla 8+6 tai 8+5. Jospa se tarkentuis sillon ku varhaisultrassa oli haasteita mittauksessa.
Miekin joudun jäämään pois . Eilen keskenmeno 8+0
Olen pahoillaniMiekin joudun jäämään pois . Eilen keskenmeno 8+0
Miekin joudun jäämään pois . Eilen keskenmeno 8+0
Pe käytiin päivystyksessä, kun tuli vähän verta ja alaselkää ja vatsaa särki. Tuntien odotuksen jälkeen, lääkäri paineli vähän vatsaa. Oli soittanut gynelle, joka totesi että voi olla normaaliakin ja että jos olisi kohdunulkoinen tuskin vielä näkyisi. Toivoin, että olisivat tarkistaneet, onko oikeassa paikassa. Nyt 5+3 nyt ja varhaisultra varattu 9.4.
Mietin poistanko Facebookin salaisen ryhmän, kun olen ainut siellä ja meitä on tosi vähän täällä muutenkin
Muuten olisin voinut mielelläni liittyä, kunhan pääsisi turvallisemmille viikoille, mutta olen poistanut kaikki sometiliniMietin poistanko Facebookin salaisen ryhmän, kun olen ainut siellä ja meitä on tosi vähän täällä muutenkin
Mietin poistanko Facebookin salaisen ryhmän, kun olen ainut siellä ja meitä on tosi vähän täällä muutenkin