Marraskuiset 2024

Huhuu missä oireet 😮 Rv 5 menossa eikä mitään uusia oireita. Onko kaikilla jo esim pahoinvointia ollut tässä vaiheessa?
Ei mulla ainakaan ollut, eikä muutenkaan tullut mitään kummempia uusia oireita siinä. Rv6 lopulla alkoi pahoinvointi (5+5 tarkalleen) ja sama homma oli viime raskaudessa. Nyt 6+4 menossa ja viikon verran tosiaan ollut tätä pahoinvointia joka päivä, koko päivän. Tämä pahempi palelukin alkoi vasta rv6.
 
Tänään taas hieman veristä vuotoa.. Voi johtua eilisestä seksistä, mutta eipä sitä tiedä. Ei auta kuin odottaa 😩
Olin jo ajatellut, etten aio digitaalista testiä tehdä, mutta tulin senkin kanssa toisiin ajatuksiin, jos tällä viikolla kuitenkin tekisi. Muistaako/tietääkö joku. Jos minulla on nyt viikkoja 5+, niin pitäisikö digitestin näyttää jo 3+ ?
 
  • Tykkää
Reactions: rimpsukka84
Tänään taas hieman veristä vuotoa.. Voi johtua eilisestä seksistä, mutta eipä sitä tiedä. Ei auta kuin odottaa
Olin jo ajatellut, etten aio digitaalista testiä tehdä, mutta tulin senkin kanssa toisiin ajatuksiin, jos tällä viikolla kuitenkin tekisi. Muistaako/tietääkö joku. Jos minulla on nyt viikkoja 5+, niin pitäisikö digitestin näyttää jo 3+ ?
Joo pitäisi näyttää jo 3+.
 
Tänään taas hieman veristä vuotoa.. Voi johtua eilisestä seksistä, mutta eipä sitä tiedä. Ei auta kuin odottaa
Olin jo ajatellut, etten aio digitaalista testiä tehdä, mutta tulin senkin kanssa toisiin ajatuksiin, jos tällä viikolla kuitenkin tekisi. Muistaako/tietääkö joku. Jos minulla on nyt viikkoja 5+, niin pitäisikö digitestin näyttää jo 3+ ?
Joo. Mulla näytti 3+, kun oli kasassa 5+1 viikkoa. Toivottavasti siellä vuoto on vaan tosiaan seksistä johtuvaa. Ainakin ajoitus olisi sillain looginen, kun siitähän voi tosiaan herkillä olevat paikat ärtyä. Itsellä on niin paha olo, ettei kyllä ole seksistä tietoakaan :D Toivotaan, että helpottaisi vähitellen. Läheisyys kyllä kiinnostelisi...
 
Laittelen nyt kuitenkin tänne vielä viestiä.. :rolleyes:Täällä kunnon vuoto ei alkanutkaan, pientä veristä tuhrua tuli la ja su iltana muuttu ruskeaksi mutta missää kohtaa ei tullut siteeseen eikä pönttöön. Nyt tänään aamulla ei enään mitään, mutta sitten iltapäivällä tuli verinen limaklöntti ja pientä kipua niin ajattelin et nyt alkaa mutta ei taaskaan vaan tuli ruskeaa vähän.. PC testi haaleni mutta rfsu herkkä näyttää selvästi.. Soitin neuvolaan ja laittoi lähetteen naisten polille ja sieltä pitäisi tulla verikoe pyyntö ennen käyntiä niin nähdään mihin suuntaan se on mennyt.. Sanoi että voi olla normaalia vuotoa mutta voi myös olla keskenmeno ja sanoi ettei testit kerro mitään mutta itse kyllä uskon siihen et hcg on laskenut koska testi haalenee.. Testeistä kuvat alla, eka PC liuska tehty viime viikolla ja alempi tehty tänään aamulla ja rfsu herkkä eilen illalla.


 
Huhuu missä oireet Rv 5 menossa eikä mitään uusia oireita. Onko kaikilla jo esim pahoinvointia ollut tässä vaiheessa?

Siis ei välttämättä ole mitään oireita. Itellä oli plussan jälkeen eka viikon aikana todella paha olo. Nyt välillä oon huolestunut ku oon niin hyvä vointinen. Sit tulee hetkellinen pahaolo mut menee äkisti ohi. Että rinnat taas sitte kyllä ovat kertoneet notta jtn tapahtuu. Kasvavat sitä vauhtia notta hirvittää!

Mamarski puhuit tuosta ummetuksesta. Mulla se alkoi jo ennen plussaa ja pahenee vaan 🫣 tänään mietin että pitääkö nostaa siitä aamun ja illan puolikkaasta pss ihan kokonaiseen pss.

Meillä olis huomenna ti äippäpkl:n varhaisultra. _Jännittää_ ihan hirveästi. Mieskin tuossa tuumaili ettei muista millon olis jännittänyt mut nyt meinaa mietityttää. Sitä vaan toivois että olis kaikki hyvin 🤞🤞
Kai sitä pitää yrittää nukkuakki...
 
Digitestiin tänään 3+ eikä veristä vuotoa ole tullut eilisen aamun jälkeen Voi taas tovin mennä positiivisin mielin
Melko oireetonta on. Perus väsy ja palelu, tiheään saa syödä, muuten tulee huono olo. Näin mulla on useimmat raskaudet mennyt, vain parissa on ollut voimakkaampaa pahoinvointia. Miten sitä malttaa odottaa pääsiäisen jälkeen varhaisultraa
 
Mulla on neuvola vasta 9+0. Varasin ajan jo silloin heti, kun meillä sen voi varata (ja perua, jos niikseen tulee) itse verkossa ja halusin ajan samalle terkkarille kuin esikoisen kanssa. Häneltä löytyi tuolloin aika, niin otin sit sinne. Huomenna yksityiselle varhaisultraan, silloin 7+0. Jännittää kyllä kovasti. Olojen puolesta voisi kuvitella, että kyllä siellä jotain täytyy tapahtua

Mites Giigirl teillä meni? 😌
 
Onpas kaikki jo pitkällä, kun varhaisultria ja neuvoloita. Minä tässä pohtinut, että koskakohan sitä soittaisi neuvolaan 😆
Varhaisultraan ei olla menossa, vaikka voisihan se olla ihana nähdä, että pieni oikeasti kyydissä. Tosin tuo kokoaikanen kuvorus kertoo, että jotain on meneillään..
Tänään tein kuitenkin viikkotestin ja 3+ pärähti ruutuun, eli noussut on 1-2 :sta
Tänään 5+5 eli ehkä ensi viikolla soitan neuvola-aikaa, tääläkin päin ne taitaa olla aika kiven alla 🫣
 
Mehän sitte käytiin ultrassa ja pienen pieni 6+3 tai 6+4 kaveri siellä oli. Mittaa kokonaiset 6,8mm pitkä ja syke sielä sytkytteli 😍

Ihan epätodellinen olo, vaikka ittekki sen näki! 🤣 Nyt sitte tujumpaa profylaksiaa kehiin ja ekaa neuvolaan odottelemaan.. häkellyin ku kätilö tuumas että varataanko niskaturvotusultra.. ja siihen käytännössä kuukausi.. apua! Mä en pysy perässä tässä! 😂
 
Mehän sitte käytiin ultrassa ja pienen pieni 6+3 tai 6+4 kaveri siellä oli. Mittaa kokonaiset 6,8mm pitkä ja syke sielä sytkytteli

Ihan epätodellinen olo, vaikka ittekki sen näki! Nyt sitte tujumpaa profylaksiaa kehiin ja ekaa neuvolaan odottelemaan.. häkellyin ku kätilö tuumas että varataanko niskaturvotusultra.. ja siihen käytännössä kuukausi.. apua! Mä en pysy perässä tässä!
Ihana juttu, kovasti onnea <3 Toivotaan, että lääkitys nyt toimii ja pieni pysyy matkassa mukana.
 
  • Rakkaus
Reactions: CiiGirl83
Plussa sunnuntaina 3+4 herkellä testillä. Tänään aamulla ei niin herkällä toosi haalea viiva. Cyclogest tukena, joten vuoto tuskin itsestään alkaa. Voikohan tässä vielä olla toivoa? Miten sinulla Memmuli kävi? Onnea Ciigirl
Toivottavasti pikkuinen pysyy sinulla mukana!🥰❤Noh, eilen tein testin ja se oli taas tummempi mitä edelliset, yhtä tumma mitä alussa tein mutta ei ole vahvistunut ja nyt viikkoja pitäisi kuitenkin olla jo ainakin 5+ jotain..

Alla kuva:

Vuotelu kuitenkin edelleen jatkuu ja huomenna verikoe ja perjantaina aika naistenpolille.. Eilen ja tänään tuli kirkasta verta paperiin ja muutamia tippoja pönttöön, ei oo normaalia nipistelykipua kummempia kipuja, ei vuoda siteeseen asti eikä lorisemalla ja yleensä tulee eniten silloin kun teen jotain kotihommia tai käyn vessassa.. Ite en enää luota noiden testien perusteella siihen että tuola pikkukaveri olisi kiinni pysynyt koska eivät tummene, mutta normaalia tämä ei ole sen tiedän koska mitään runsasta vuotoa ei oo tullu vielä.. Nyt jo 5 päivää vuodellu välillä todella vähän ja välillä taas paperi punanen.. Haluaisin vaan tämän päätökseen et sais jatkaa normaalisti taas yrittämistä eikä elää tämmöisessä epätietoisuudessa..:cry:
 
  • Surullinen
Reactions: mamarski
Toivottavasti pikkuinen pysyy sinulla mukana!Noh, eilen tein testin ja se oli taas tummempi mitä edelliset, yhtä tumma mitä alussa tein mutta ei ole vahvistunut ja nyt viikkoja pitäisi kuitenkin olla jo ainakin 5+ jotain..

Alla kuva:

Vuotelu kuitenkin edelleen jatkuu ja huomenna verikoe ja perjantaina aika naistenpolille.. Eilen ja tänään tuli kirkasta verta paperiin ja muutamia tippoja pönttöön, ei oo normaalia nipistelykipua kummempia kipuja, ei vuoda siteeseen asti eikä lorisemalla ja yleensä tulee eniten silloin kun teen jotain kotihommia tai käyn vessassa.. Ite en enää luota noiden testien perusteella siihen että tuola pikkukaveri olisi kiinni pysynyt koska eivät tummene, mutta normaalia tämä ei ole sen tiedän koska mitään runsasta vuotoa ei oo tullu vielä.. Nyt jo 5 päivää vuodellu välillä todella vähän ja välillä taas paperi punanen.. Haluaisin vaan tämän päätökseen et sais jatkaa normaalisti taas yrittämistä eikä elää tämmöisessä epätietoisuudessa..
Onpa kurjaa. Aika samoissa mietteissä. Alaselkää särkee ja siksi on vaikea edes hetkeksi unohtaa. Yritin soittaa neuvolaan, mut jostain syystä neuvontapuhelimessa vaan automaattiviesti, vaikka soitin oikeaan aikaan. Ajattelin kans pyytää hcg:n määritystä. Uskaltaisi sit lopettaa cyclogestit jos arvo laskee.
 
Me käytiin tänään varhaisultrassa ja sieltä löytyi oikein ponteva syke ja 7+1 vastaava sikiö 🩷 Mun oma arvio oli 7+0, eli aikalailla sitä vastasi. Muistelen, että esikoisen kohdalla aikanaan varhaisultrassa kans heitti päivällä omasta arviosta ja sit NT-ultrassa täsmäsikin alkuperäistä arvioita.

Eli ainakin tässä vaiheessa kaikki on hyvin. En oikein osannut etukäteen kauheasti jännittää, vaan olo on ollut aika rauhallinen tämän suhteen. Syksyllä ennen km taas jotenkin tiesin, että kaikki ei ole hyvin. Mutta ihana oli silti nähdä ja tietää, että siellä on kehittyvä sikiö oikeassa paikassa 🙏🏻 Jaksaa tätä huonoa oloa ja väsymystä taas vähän paremmin.
 
Täällä kunnon vuoto alkoi puolilta öin töissä ja ei jäänyt epäselväksi että oliko keskenmeno..:cry:Aamulla käyn siinä verikokeessa ja soitan naistenpolille siitä perjantain ajasta että mitä sen kanssa tehdään.. Nyt vain odotellaan rauhassa ja katsotaan josko meille vielä se toinen pienokainen suodaan jossain kohtaa, yritystä toki jatketaan kunhan oma kroppa tästä palautuu.❤ Paljon tarrasukkia kaikille matkaan ja toivotaan, että kaikki menee hyvin loppuun asti!❤
 
vierailija
Täällä kunnon vuoto alkoi puolilta öin töissä ja ei jäänyt epäselväksi että oliko keskenmeno..Aamulla käyn siinä verikokeessa ja soitan naistenpolille siitä perjantain ajasta että mitä sen kanssa tehdään.. Nyt vain odotellaan rauhassa ja katsotaan josko meille vielä se toinen pienokainen suodaan jossain kohtaa, yritystä toki jatketaan kunhan oma kroppa tästä palautuu. Paljon tarrasukkia kaikille matkaan ja toivotaan, että kaikki menee hyvin loppuun asti!
Pikaista toipumista ❤
 
Hei!

Ajattelin rohkeasti uskaltautua tänne kirjoittelemaan, plussasin siis maanantaina ja nyt ois laskujen mukaan rv 4+3.

Muutamia tuttuja nimimerkkejäkin näkyy, haaveena vauva 2024 ryhmästä, onpa kiva 🥰❤

Meillä ensimmäinen yhteinen, yritystä takana 11/22 asti. Oltiin just käyty perhesuunnitteluneuvolassa, mulla oli labrat ja mies kävi antamassa näytteen, seuraava steppi ois ollu näytteiden tulosten valmistuttua lähete lapsettomuuspolille. Sit tulikin plussa❤
 

Yhteistyössä