Marraskuiset 2024

Täällä vähän sama juttu, että ei kyllä vielä tässä vaiheessa ole haluja täältä foorumilta pois, vaan vasta joskus myöhemmin raskaudessa sitten, jos kaikki menee hyvin. Mutta ehkä koitetaan tsempata täällä ja jutella aktiivisemmin? Mulla ainakin on selvästi tarve nyt purkaa tätä raskautta, niin kuin viesteistä huomaa

Minä kävin tänään aamulla extempore uudestaan varhaisultrassa mielenrauhaa hakemassa. Varasin eilen illalla ajan, kun jotenkin tuo olo on ollut niin vaihteleva, että iski huoli, että onko mulla näille viikoille jo liian hyvä olo, vaikka monet oireet onkin jatkuneet. Kaikkea sitä kyllä, en tiedä mitään muuta elämäntilannetta, jossa voisi olla huolissaan siitä, että voi hyvin... Mutta sieltä löytyi jälleen vahva syke ja hienosti kaksi viikkoa eteenpäin kehittynyt pieni tyyppi, joka tänään onkin jo sikiö, eikä enää alkio. Vahvistui myös, että hedelmöitys on ollut päivää aiemmin kuin ajattelin, eli tänään jo 9+0 (tätä samaa on nyt molemmat kaksi ultraa näyttäneet). On tämä alkuraskaus ihmeellistä aikaa, kun kahdessa viikossa on menty siitä pikkupavusta jo paljon ihmismäisemmäksi ja löytyi jo jalat ja kädetkin ja siellä oli alettu liikkua. Ei sinänsä ihme, että on myös riskialtista, kun tapahtuu noin huimaa kehitystä.

Mutta ehkä sitä nyt uskaltaa vähän hetkeksi taas henkäistä ja myös ottaa kiitollisuudella vastaan sen, että ei ole koko ajan enää paha olo.

Joo, tässä opparia hampaat irvessä väännetty ja huoli kova ku ihan liian hyvä olo (omasta)mielestä. Toki sitte oireet muistuttaa itsestään aina. Ylihuomenna olis eka neuvola.
Mieli tekis käyä ultrassa yksityisellä mut koitan malttaa, ku siihen tarvii aina varata aikaa ku tunnin matkan päässä.

Miettiny jos jaksais uimaan lähteä joku päivä ku kävely on niin ärsyttävää lonkkakivun takia. Koirienki kanssa vaan tulee vaaputtua lenkillä 😆
 
Mulla on huomenna toinen varhaisultra ja viikkoja pitäis olla n. 7+2 jos edelliseen ultraan vertaa. Olot on ainakin niin kauheat, että toivon mukaan olisi kaikki hyvin. Jotenkin tosi avuton olo kun arkielämän hommatkaan ei onnistu. 😅 Töistä olen ollut poissa pian kaksi viikkoa, koiraa en pysty ulkoiluttamaan tai tekemään juuri mitään kotihommiakaan. Mies tekee pitkää päivää töissä ja yrittää sen jälkeen hoitaa kotihommia.
 
  • Tykkää
Reactions: mamarski
Kiva kuulla teidän kuulumisia. Selkäkivut ovat jatkuneet, mutta vuotoa ei onneksi enää ole ollut. Ei enää hermo kestänyt ja varasin varhaisultran torstaille. Silloin on vasta 6+0, mutta näkee ainakin onko oikeassa paikassa. Jos on ok, varailen vielä toisen ultran myöhemmäksi.
 
Täällä oli ultrassa kaikki hyvin 😊 koko vastas 7+2 viikkoja eli tasan viikko menty eteenpäin edellisestä ultrasta, niinkuin pitikin 😊 kasvu on kyllä hurjaa tässä kohtaa, viikossa koko oli yli kaksinkertaistunut 😊 positiivinen ylläri oli että sain uuden ajan 16.4. sairasloman hakemista varten, niin silloin ultrataan taas uudestaan 🤩 sillon viikkoja pitäisi olla 9+1 eli olis ylitetty edellinen keskenmeno, jos sinne asti päästään.



Tulkaa tekin sitten kertomaan miten ultrassa mennyt!
 
Kuulemma pitää mennä päivystykseen, jos pahenee
Toivotaan kovasti, ettei olisi nyt mitään kummempaa 🙏🏻🙁 kyllä kaikki vuodot vaan niin säikäyttää, vaikka voikin olla ihan normaalia. Kuinka kauan sulla olikaan siitä ultrasta? Mietin, että voisko johtua siitä, jos se on ärsyttänyt limakalvoja 🤔

Täällä on onneksi viikonlopun yli ollut taas vähän helpompaa. Viime viikolla oli niin järkyttävän huono olo, että nyt oon todellakin osannut nauttia siitä, että pysyy syömisellä kohtuu aisoissa ja on vaan ajoittaista tämä. Väsymys sen sijaan on edelleen tosi kovaa.
 
Mikä on vointi @Iltatähti89 ? Onko vuoto jatkunut tai lähditkö päivystykseen?

On nämä ensimmäiset 12 vikkoa vaan niin epävarmaa aikaa, kun mitä vaan voi tapahtua. Itselläkin on jännitystä miten tulevat viikot menee, nyt on menossa se raskausviikko kun viimeksi kehitys oli loppunut. Reilu pari kuukautta on todella pitkä aika elää täydessä epävarmuudessa miten tässä käy.
 

Yhteistyössä