Joo ehkä en vielä poista sitä
Mulla toinen ultra perjantaina ja sillon pitäis olla 9+5
Mulla toinen ultra perjantaina ja sillon pitäis olla 9+5
Täällä vähän sama juttu, että ei kyllä vielä tässä vaiheessa ole haluja täältä foorumilta pois, vaan vasta joskus myöhemmin raskaudessa sitten, jos kaikki menee hyvin. Mutta ehkä koitetaan tsempata täällä ja jutella aktiivisemmin? Mulla ainakin on selvästi tarve nyt purkaa tätä raskautta, niin kuin viesteistä huomaa
Minä kävin tänään aamulla extempore uudestaan varhaisultrassa mielenrauhaa hakemassa. Varasin eilen illalla ajan, kun jotenkin tuo olo on ollut niin vaihteleva, että iski huoli, että onko mulla näille viikoille jo liian hyvä olo, vaikka monet oireet onkin jatkuneet. Kaikkea sitä kyllä, en tiedä mitään muuta elämäntilannetta, jossa voisi olla huolissaan siitä, että voi hyvin... Mutta sieltä löytyi jälleen vahva syke ja hienosti kaksi viikkoa eteenpäin kehittynyt pieni tyyppi, joka tänään onkin jo sikiö, eikä enää alkio. Vahvistui myös, että hedelmöitys on ollut päivää aiemmin kuin ajattelin, eli tänään jo 9+0 (tätä samaa on nyt molemmat kaksi ultraa näyttäneet). On tämä alkuraskaus ihmeellistä aikaa, kun kahdessa viikossa on menty siitä pikkupavusta jo paljon ihmismäisemmäksi ja löytyi jo jalat ja kädetkin ja siellä oli alettu liikkua. Ei sinänsä ihme, että on myös riskialtista, kun tapahtuu noin huimaa kehitystä.
Mutta ehkä sitä nyt uskaltaa vähän hetkeksi taas henkäistä ja myös ottaa kiitollisuudella vastaan sen, että ei ole koko ajan enää paha olo.
Mielelläni tulisin myöhemmin mukaan jos vaan ensin muutama viikko selvittäisiin raskauden kanssa eteenpäinMietin poistanko Facebookin salaisen ryhmän, kun olen ainut siellä ja meitä on tosi vähän täällä muutenkin
joo siellä mä oon ollu koko tän ajan ku vauvaa yritetty ja odotettuHeippa kaikki,
Kannattaa liittyä tuonne Vau.fi forumin Marraskuiset 2024 ryhmään, se on tosi aktiivinen ja siellä on paljon odottajia kenen kanssa keskustella ja vaihtaa ajatuksia
Oon niin pahoillani tsemppiäTänään varhaisultra ja varmistui, että kesken on mennyt. Onnea muille jatkoon
IhanaaUltrassa kaikki hyvin 9+5 ja mikä helpotus oli kun istukka ei ollut tarrannut sektioarpeen kiinni
Saattaahan olla jotain harmitonta? pääsetkö ultraan kuinka nopeaa? Onko muuten vointi hyvä?Äsken alkoi vaaleanpunainen vuoto…jännittää Nyt 10+1
Pientä jomotusta on. Jätin soittopyynnön neuvolaanSaattaahan olla jotain harmitonta? pääsetkö ultraan kuinka nopeaa? Onko muuten vointi hyvä?
Okei! No toivottavasti ottavat nopeaa yhteyttä ja pääset näytille!Pientä jomotusta on. Jätin soittopyynnön neuvolaan
mietin kanssa että päivystys varmaan on se paikka missä voidaan tutkia nopealla aikataululla. Voithan mennä käymään koska varmasti säikäyttää. Mutta toki saattaa tosiaan olla jotain vuotoa, joka ei välttämättä ole mitään vakavaa. Mutta en tiedä kestäisinkö itse vain odotella.Kuulemma pitää mennä päivystykseen, jos pahenee
Tsemppiä toivotaan että kaikki olisi hyvin vuodosta huolimattaÄsken alkoi vaaleanpunainen vuoto…jännittää Nyt 10+1
Toivotaan kovasti, ettei olisi nyt mitään kummempaa kyllä kaikki vuodot vaan niin säikäyttää, vaikka voikin olla ihan normaalia. Kuinka kauan sulla olikaan siitä ultrasta? Mietin, että voisko johtua siitä, jos se on ärsyttänyt limakalvojaKuulemma pitää mennä päivystykseen, jos pahenee