Heipä hei kaikille
täältä liittyisi yksi marraskuista odottava mukaan. Laskettu aika ultran perusteella 11.11, eli huomenna olisi viikkoja kasassa 10+0. Kyseessä oma esikoinen ja miehelle toinen lapsi. Yritys alkoi 12/22 ja tässä välissä ehdittiin käydä yksityisellä neljässä tuloksettomassa inseminaatiossa ja just oltiin käyty julkisella puolella lapsettomuushoitojen ensikäynnillä, kun päätti tyyppi tärpätäkin täysin luomuna.
Mulla on ollut Cyclogestit käytössä koko alkuraskauden ja vielä viikon niitä laitan 1x päivässä, kunnes niistäkin luovun.
Aikamoista stressiä ollut koko alkuraskaus, kun pelottaa tietty kauheesti, että päättyy. Niin kauan jouduimme odottelemaan tärppiä. Siks oon jo kaksikin kertaa yksityisellä käyny varhaisultrassa tsekkaamassa, että kaikki hyvin.
Oireina on ollut oikeastaan vaan hieman rinnoissa kipua, joka sekin tosin tässä parin päivän aikana alkanut helpottamaan (yritän pysyä rauhallisena ja ajatella, että keskiraskautta lähestyessä se on aivan normaalia). Pahoinvointia on tasaisesti ollut jo muutaman viikon ja jatkuu edelleen, en tosin kertaakaan ole joutunut oksentamaan. Saan pidettyä hallinnassa syömällä jatkuvasti jotain pientä.
Tästä huolimatta mulla on vaan paino jopa hieman tippunut, kaipa on niin suuri energiankulutus tällä hetkellä
Julkisella puolella ultra vappuaattona, eli runsas pari viikkoa vielä jännäilyä ennen seuraavaa etappia. Josko sitä sitten uskaltautuisi pikkuhiljaa paljastamaan lähipiirille asia, nyt olemme pitäneet vielä paria läheisintä ystävää ja siskoa lukuunottamatta asian visusti salassa.
Ootteko muut jo kertoneet asiasta läheisillenne?