No nyt on mullakin kerrankin aikaa istahtaa tähän kahvikupin kanssa ja päivittää kuulumisia. ^^ Iiihan ensiksi
uusille tervetuloa munkin puolestani! :flower:
Ipulla aivan ihana masukka! :heart: Ja kyllä näyttääkin niin tyttömahalta mun mielestä. Pitäis munkin ottaa iteltäni uutta masukuvaa ku viimeks otettiin viikolla 27... Ja vois tota vyötäröäkin mittailla, tosin en kyllä löydä täältä mistään muuton keskeltä mittanauhaa. Ja
Rhea on ollu taas niin ahkerana! Tosi kivasti oot kaikkee laittanu piänelle miähelle valmiiks. Kyllä kelpaa!
Mamma Muu: Onneks kaikki oli kuitenkin kunnossa! Varmasti säikäyttäis tollainen, hui.
Sit tääl oli ollu kamalasti uusia keskustelunaiheita. Ekaks tosta
masun toiminnasta; mulla on nyt sit alun tosi inhottavan ja sitkeän ummetuksen jälkeen mennyt jopa vähän ADHD:ks.
Tän viikon on saanu käydä parikin kertaa päivässä "junalla" mitä mä en oo kyllä koskaan tehny vaikka oonki ollu aina suht läpip*skoja tyyppi.
Sit oli se
turkis...
Mä pystyn kyllä vielä itsekin ajelemaan mut tykkään kuitenki vähän jättää eli ei mitään kaljuilu-meininkiä täällä päässä.
Äitiyspakkausasiaa...: Mä en oo vielä pakkaustani saanut mutta kyllä aion kaikki pestä ihan vaan oman mielenrauhani takia kun ovat nyt kerran noista jäämistä kärähtäneet. (Noita
verotusasioita en oo ees jaksanut vielä miettiä kun tappelin sen sairaspäivärahani kanssa, ihan reisillehän se sitten meni koko tammikuun tili. Olen jäänyt jo 21.12 pois työharjoittelusta, sain lääkäriajan sairaslomantodistuksen kirjoittamista varten vasta 7.1, johon tulee tietysti minulle sitten vielä 9pvn omavastuu joka tarkoittaa sitä että ensimmäiset rahat kilahtaa 17.1.) Niinkun muutenkin aion pestä kyllä kaikki uudet vaatteet jotka pikkuselle menee, tuttien ja pullojen keittämisestä en tiedä - imetys ois suunnitelmissa melko täysipainoisesti niin pitkään kuin kelpaa enkä aio (lohtu)tuttiakaan kyllä kovin herkästi pienelle antaa. Ainoastaan sit siinä tapauksessa jos imemisen tarve on niin suuri ettei tissi riitä. Että sen näkee sitten, minkä luonteinen hänestä tulee.
Vähän
(.) asiaa:
Mulla on ruvennu toi maidontuotanto menemään ihan älyttömäks. |O Onko kanssasisaria? Yleensä jos on liivit päällä niin se on paljon vähäisempää mut sit kotona ollessa kun oon monesti ilman liivejä (on menny pieneks
) niin kaikki paidan etumukset heti märkiä länttejä täynnä. Ja kun toi tavara ei tosiaan oo enää mitään vetistä vaan ihan ehtaa itseään. Ihan vitivalkoista mulla jo ja mies sano et se maistuukin ihan rasvaselta.
Pitää vissiin niitä liivinsuojia ruveta varailemaan oikein urakalla...
Sit kävin neuvolassakin ja tässä vähän sieltä kuulumista ulkomuistista:
8.1.07
Raskausviikot 30+5, ja painonnousua oli ~400g/vk johon olin toooosi tyytyväinen joulumussuttelun jälkeen. Nyt on yhteensä n. 9 kiloa rapsahtanut lähinnä
TAKAMUKSEEN. Verenpaine taisi olla 109/65 eli alapaine pikkusen hakusessa joka olikin muutaman päivän huippauksena jo tuntunut. Hemoglobiini oli noussut taas hienosti; 126. Pissa oli puhdas eikä turvotusta. SF-mitta oli 26cm tosin en ihan nyt tuohon luota kun ei ollut oma terkkari mittaamassa ja tää oli aika nuori - pähkäili pitkään oiskohan se mitta 26 vai 27cm.
Eli pikkusen alakäyrällä mentiin mutta kuitenkin katkoviivojen sisällä - lapsivettä oli hyvin ja ipana tuntu käsiin kuulemma kuitenkin hyvänkokoiselta, eli arveltiin että tulee pikkutirriäinen kuten äitikin. Syke +140 (täti oikein säpsähti kun rävähti niin hienosti kuuluville
) ja liikkeet ++.
Meillä on ruvettu yörumbailemaan. Päivisin hän köllii niin tyytyväisenä, liikettä saa aikaan vain pikkuisen tökkimällä, mut heti kun äiti asettuu sohvalle illasta niin alkaa hillitön melskaaminen joka jatkuu usein yön läpi säännöllisenä ja herättää lähes joka aamu. Mäkin olen herännyt muutamana aamuna selällään ja silloin kyllä tuntuu potkut tosi terävinä ja kyljet ihan hellinä. :kieh: Iskiasvaiva pahentuu myös entisestään, kauppareissutkin alkaa olemaan jo liikaa...
Vielä tähän loppuun kauppareissuista puheenollen - käykääpä Cittarissa jos on vielä vaatteen tarvis - siellä on hirveästi tarjouksessa kaikenlaista! Eilen löysin aivan ihana velourpuvun 10? johon kuului vielä sävy sävyyn semmoinen paitulikin. Löydettiin myös ihan täydellinen matto olohuoneeseen 50? (oikea hinta 159?) ...
Nyt tää kyllä jättää teille muillekkin vähän palstatilaa, taidan mennä laittaa tytsyt päikkäreille ja isiä herättelemään. Raukka on taas koonnu sen jotain laivapienoismallia ihan yömyöhään.
mama-L & Onnenpotkaus 31+2 :heart: