Itse asiassa mulla oli hemppa 108 tuossa vajaa kuukausi takaperin, eli samoissa lukemissa pysynyt raudan popsimisesta huolimatta. Syön nyt ensi neuvola-aikaan asti tuplasatsin Obsidania, jos ei lähde nousemaan niin lääkärin kanssa yritetään keksiä jotakin. Otan raudan appelsiinimehun kanssa tunti-pari iltapalan jälkeen, että ei pitäis minkään estää imeytymistä. Kräutersblutsaft (vaimitensenytkirjoitetaankaan) ei mulla toiminut, hemppa laski vaan kuin lehmän häntä. Obsidanin kanssa pysynyt edes samoissa lukemissa.
Ei tule kuulkaa kotitöiden tekemisestä mitään kun olen väsymyksestä ihan sekaisin, äsken laitoin kissojen vesikippoon mehua ja keksipaketin pakkaseen |O Jos ensi yö menee samanlaiseksi pyörimiseksi kuin viime yönä niin annan miehelle käskyn antaa mulle nuijanukutuksen, tää väsymys on karseeta!
upupa ja Multeri 31+2 (Muru potkinut tänään taas ihan mahdottomasti :heart: )
Ei tule kuulkaa kotitöiden tekemisestä mitään kun olen väsymyksestä ihan sekaisin, äsken laitoin kissojen vesikippoon mehua ja keksipaketin pakkaseen |O Jos ensi yö menee samanlaiseksi pyörimiseksi kuin viime yönä niin annan miehelle käskyn antaa mulle nuijanukutuksen, tää väsymys on karseeta!
upupa ja Multeri 31+2 (Muru potkinut tänään taas ihan mahdottomasti :heart: )