Täällä käy näköjään todella vähän väkeä.

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En minä nyt yhden ihmisen syyksi laittaisi palstan hiljenemistä
👍Jos on huono ja tylsä kirjoittaja, syyttää voi vain itseään.
Lukekaa edelleen Kilttimiehen satuja, Echon räyhäämistä ja Super-Setiksen potenssikuvauksia sekä Siementäjän kuva- ja videokavalkadia.
Niillä jutuilla kun täyttää sydämensä ja mielensä, tuntee nousevansa arjen yläpuolelle.
Taitava kirjoittaja ei levittele elämäänsä yleisille nettipalstoille. Jos niin tekee, on sama kuin pyllistää ilman mummonhousujaan vastaantulijoille keskellä kirkasta päivää. Luultavasti sillä samalla sekunnilla joku ohikulkija ottaa kännykällään kuvan, ja pyllistäjä pääsee kerrankin elämässään iltäpäivälehden kanteen. Silloin ikävä kyllä ja harmin paikka Siementäjän päivän kuva&videoanti jää kakkoseksi.

vierailija
eräs ilkeä naisoletettu joka vihaa kaikkia mustia käytännössä on pääosin pilannut palstan törkeällä kielenkäytöllä ja kaikki ilo ja hauskuus on kortilla (ei körtillä)
sannaa hän jaksaa kehua loputtomiin
Kiitos kunniasta. Olet ilmeisesti kirjoittaja, joka aiemmin täytti ruudun Sanna-haukkumisketjuilla, ja shampanjapullokuvakkeilla. Tämä on iso sulka hattuuni, joka on jo täynnä sulkia. Vain kolibrin sulka puuttuu. Sitä odotellessa jatkakaa palstan näivettämistä. Ehkä vuonna 2050 joku fiksu kirjoittaja eksyy palstalle, ja poistuu samantien herjasakki kintereillään.

vierailija
Ilmeisesti tämänkaltaiset palstat alkaa olla mennen talven lumia. Toki vielä on hyviä keskustelupalstoja, mutta melko harvassa. Jotenkin helposti käy niin, että tämmöinen Lissu Äkkijyrkkä, Jonny Omena ja muunkaltaiset karkoittavat "normaalin" jengin. Moiset eivät haittaa jos suurin osa keskustelijoista on "hyviä", mutta kun ne "hyvät" kypsyy niin käy just niin miten täällä.

Huomaa muuten myös sen, että tämmöset palstat kaappaa just ryssäntrollit, persupeikot ja muu agendaporukka. Sitten jää vain ne, jotka noita on valmiita komppaamaan (esim. Lissu ekaa ja persuja aika monikin).

Ikävä homma. Tää oli joskus aika hyvä ja monipuolinen palsta, mut se on vain muisto enää. Mutta niinpä se on mun lapsienkin lapsuus...

vierailija
Nimimerkkien takaa tai nimettömänä on niin helppoa kirjoittaa mitä sattuu ja haukkua muita. Ei täällä tai missään muuallakaan keskustelupalstalla synny mitään kunnon keskustelua, kun joka toinen on trolli.

vierailija
Olen joskus ennenkin aloittanut täällä ketjun samasta aiheesta, tai ennemminkin siitä, miten ketjulla kaikki kirjoitukset on jotain uskomatonta schaibaa. Ja jos tekee jonkun asiallisen aloituksen, ketään ei kiinnosta.

vierailija
Olen joskus ennenkin aloittanut täällä ketjun samasta aiheesta, tai ennemminkin siitä, miten ketjulla kaikki kirjoitukset on jotain uskomatonta schaibaa. Ja jos tekee jonkun asiallisen aloituksen, ketään ei kiinnosta.
Mua kiinnostaa kyl muut asiat, kuin pakkomaniakirjoitukset misogyynipopulistitrollilta. Mut sanoppa joulutorttu tms taikasana, niin kaks sinisiä pillereitä popsivaa on latistamassa ketjun tunnelman. Tai sit mamut vie suomalaisten ensitutit.. :/

Yhteistyössä