Huomenta!
BiaBIalla ihan masu! :heart:
Täällä tuskaillaan kipujen kanssa. Eipä tunnu hellittävän tuo vasemman lonkan ja jalan kipu millään. Toissapäivänä sain fysioterapeutilta jumppaohjeita joiden mukaan oon nyt tota kinttua jumpannut, mutta tuntuu että kipu vaan siitä yltyy. Tänään loppuu saikku. Kävin eilen töissä juttelemassa ja päädyttiin siihen että meen maanantaina hakemaan lisää saikkua, turha sinne töihin on mennä könkkäämään. Olivat kuulemma asiaan jo varautuneet. Että tod.näk. en enää mene töihin ollenkaan. Äippärahapäätöstä ei ole vielä tullut, enkä sitä ole odotellutkaan, kun se tehdään viimeisen puolenvuoden tulojen mukaan (elo-tammikuu).
Raudasta ollut puhetta. Itse joutunut jo useamman kuukauden syömään Obsidania, nyt tupla-annostuksella. Ei meínaa hemppa pysyä tarvittavalla tasolla. Olenkin aika väsynyt ja nuutunut, tosin tuohon vaikuttaa myös tämä jatkuva särky.
Vaatteista meillä alkaa olemaan ihan kivat varastot noita vaatteita, suurin osa 62 senttisiä ja siitä suurempia. Kovin pieniä en ole ostanut, kun meille tuskin pientä vauvaa tulee. Jo ihan perimänkin mukaan, kun itse olen painanut syntyessä 3,8kg ja isäntä 3,6kg. Lajitellut olen vaatteita ja pesurumban ajattelin aloitta ensviikolla. Ja en silitä!
Tällästä olen tässä ajatellut, kun tämän selän/jalan kanssa on niin hankalaa, että saako siitä valittaa? Ihan höhlää varmaan, mutta kun aina "käsketään" raskaudesta nauttimaan ja itse olen tätä halunnut niin kovasti, niin onko silloin oikeus rutista. Kun särkee ja sattuu koko ajan ja liikkuminen on tosi vaivalloista, niin kyllä täällä ärräpäät lentää ja kyyneleet valuu. Muutenkin olo on välillä niin "down". :| Tietysti oon niin onnellinen tästä raskaudesta ja musta on ihanaa tuntea ton pikkusen liikkeet tuolla masussa ja odotan niin kovasti jo sitä, että saisin lapseni syliini. :heart:
Sellasia aamutuntemuksia täällä... :snotty: Toivottelen mukavaa loppuviikkoa kaikille!! :flower:
Riine ja Ihanarakas Pallopää 30+3