Heippa taas!
HIenosti olette taas pyöräyttäneet uuden kuu käyntiin. Tämä äiti oli yksin kotona koko viikonlopun, mies vei lapsen ja koirat mökille ja nautin hiljaisuudesta ja pitkistä unista enkä avannut konetta lainkaan!
Hbstä olitte jutelleet, mulla oli edellisessä raskaudessa aika alusta lähtien kaksi rautaa päällekkäin, Kräuterblutsaft ja Obsidan ja n 123 oli arvo. Mulla lääkärineuvola pe joten täytyy tarkistaa taas, viimeksi ei vielä tarvinnut aloittaa. Paino on pudonnut 7kg ja jymähtänyt nyt siihen (viimeksi tuli siis -10kg), viikolta 20 eteenpäin paino ei muuttunut vaan lapsi kasvoi ja äidin rasvat liukeni, pikkaisen toivon samaa efektiä...
Ensimmäisiä supistuksia on ollut esim. raskaan päivän jälkeen illalla nukkumaan mennessä. Viimeksi alkoi vähän myöhemmin mutta lämpimästi kehoitan ottamaan rauhallisesti jos teillä alkaa tuntua!! Meillä neuvolasta neuvottiin liikkumaan(??!!) ja olemaan ihan normaalisti kun olin saikulla suppareiden takia ja vdet tosiaan meni sen 7vkoa etukäteen ja lapsi tuli 6vko ennen la:ta.
Supistusten lisäksi tuntuu kun Aatami ja Beetami vuorotellen tuuppivat päällään munasarjoja/rakkoa. Koko ajan joku meistä kolmesta on hereillä :kieh: . Lantio ja nivelet mulla oli löysällä vielä edellisen kierroksen jäljiltä ja nyt kun liitokset ovat alkaneet avautua rutina on ihan järkkyä esim seisomaan noustessa. Joko teillä alkaa kolista?
Huono olo on riivannut aika lailla. Koko ajan pitäisi nukkua tai syödä mikä on todella helppoa 7,5kk elohiiren kanssa... Joko teillä on mielitekoja? Mä olen taas kiskonut vispipuuroa, viime vuonna loka-marraskuun söin 2kg viikossa.. Kai siinä on jotain mitä multa puuttuu.
Vielä noi pää-perä-mitat; A oli 5mm ja nt 0,8 ja B oli 4,8mm ja nt 0,7. Kätilö tosin sanoi että erot voi johtua ihan asennosta jossa tyypit oli. Vastasi viikkoja 11+5 ja 11+ 4 eli la sama.
Nyt pitä mennä syömään, sainpa taas aikaan kunnon romaanin oman navan luota... :ashamed:
Voikaa hyvin!
BiaBia ja masuvauvat rv 13+4 ja muu porukka