Iltaa kaikki möhömahat!
Mullakin on maha pullahtanut esiin, vaikkakin mulla on vasta ehkä 35 vkolla saman kokoinen ku vaikka
mömmiksellä Huvittavaa kun mahan kasvu/koko on niiin yksilöllistä! Mömmis sulla on muuten ihanan positiivinen asenne elämään!
Tein tänään ekan ihan oikean ostoksen vauvalle. Eli ostin eurokankaasta ohuehkoa villaneulosta jämäpalan (80x150cm) 6e! Siitä ajattelin ommella 50cm villahousut joita voi käyttää kotona puolipotkareiden/ohuiden housujen päällä ja itselle isoja rinnanlämmittimiä. Hirveästi ois ideoita mitä tehdä
Mä olin ihan yllättynyt kun täällä ei oo sairaalassa vastasyntyneille villavaatteita! Nyt ajattelin itse ottaa/ostaa sairaalaan jo synnytykseen mukaan villahousut + ruskovillan 50cm silkkivillaisen paidan + silkkimyssyn + tumput + villatossut =) Jotenkin tuntuu, et pikkuinen raukka tarvii heti lämpöiset vaatteet kun lämpötila vaihuu 37 -> 20 asteeseen!
Mulla on kans muuten
supistellu. Ei kovin kipeästi, mut kuitenkin. Kai tää on ihan normaalia?Huomenna ois neuvola. Luulen, et hemppa on laskenu kun mua väsyttää niin älyttömän paljon! Nukun joka yö noin 10h ja silti vaan väsyttää.
Meillä mies tekee kyllä
kotitöitä kun aikataulu antaa periksi
Joitakin hommia on mitä ei suostu/en anna tehdä esim. vessan siivous (ihan hyvä kun ei suostu, kun mua ällöttää ajatella et se kuitenkin pesee väärillä harjoilla/luutuilla vessaa, esim keittiöluutulla pöntön, yök!) ja pyykinpesu (väärät pesuaineet/ohjelmat/värit) . Mut toisaalta mulla on kans ne työt mitä en suostu tekemään
Kuten lattiakaivon tyhjennys!
Muillakin taitaa olla boobsit kasvanu. Huh, vaihdoin pari kk sitten imetysliivit normaaleihin ja ostin uudet liivit pienellä kasvuvaralla. Ja nyt nää jo kiristää! Mulla on kuppi kasvanu ajasta ennen esikon syntymää A-D
Mietityttää vaan, et mitkä nahkapusssit mulla on joskus kun en imetä.. No just eilen miehen kans naureskeltiiin, et yhdessä rupsahdetaan kun sillä on alkanut hiusraja vetäytyä ohimoilta (minä 21v ja mies 22v)
En millään muista mitä muuta ootte jutustellu, sitä dementiaa kai? Mulla molempia, imetys ja raskaus yhtäaikaa
-annas viikoilla n.18, ei pysy laskuissa :ashamed: