Iltaa kaikki piiiitkästä aikaa
Kiitos uudesta kuukaudesta. Olen päivittäin käynyt duunissa lukemassa ruokiksella viimeiset kuulumiset. Himassa kone ollut tiltissä, ja en ole itse osannut tehdä asialle mitään. Nyt kun mies kotiutui duunireissuiltaan taas kunnolla kotia, niin hän laittoi koneen kuosiin. Joku ihme päivitys oli jäänyt kesken, joka veti koneen sekaisin :kieh: :kieh: . Joten kirjoittamiset ovat olleet muutamaan viikkoon olemattomia
. No mutta nyt kone toimii. Jes, niin saan muistaa teitä kaikkia mammoja.
En muista mistä kaikesta on keskusteltu, mutta katsotaan :wave:
Ristiäiset pidetään myös kuopukselle, koska esikoinen kastettiin myös. Tosin tällä kertaa kirkon tiloissa, koska ei välttämättä jaksa siivota ja laittaa paikkoja niin kuosiin kuin esikoisen kanssa. Kuulumme kirkkoon, mutta olen itse kyllä miettinyt eroamista. Jaa-a, enpä tiedä.
Neuvolat Mulla on ollut yksi normi nla käynti ja yksi nlalääkäri. Keskiviikkona on kolmas nla.
Joka käynnilla otetaan aina pissa, paino, paineet ja suht. usein hemppa.
Duunissa kertominen Kerroin duunissa muutama viikko sitten. Niin eivät kyllä riemaistuneet, pikemminkin suuttuivat. Yksikin duunikaverikin totesi, että todella hieno uutinen, mutta törkeää yrityksen kannalta, että taas pahimpaan aikaan jäät toistamiseen äippärille. Sanoin kylmästi takaisin, että eipä se luotoäiti katso, että milloin raskautuu jos raskautuu. (Oli siis nainen).
Sairaalassa vierailut Esikoisen kohdalla mummi, vaari ja vaarin naisystävä ja tytön kummit (eivät silloin tienneet, että kummeiksi kysyttäisiin) kävivät moikkaamassa. Tietenkin isukki oli mahdollisimman paikalla, mitä välissä kävi juhlimassa varpajaisia kotona.
Oli mukavaa kun vieraita kävi, mutta en mitään älytöntä laumaa haluaisi paikalle. Otan sitten mieluummin kotona vastaan muutaman viikon sisällä, kun on saanut tilanteen haltuun
Oma (.) Olo on hyvä, jopa erinomainen. Mitään erikoisia himoja ei ole tullut. Ei tullut esikoisenkaan aikaan. Sen takia olen ihan ymmälläni, kun ihmiset puhuvat himoista, joita eivät ole edes aiemmin syönneet. Olen päässyt taas urheilemaan. Ihanaa. Noin kolme viikkoa on mennyt taistellessa neidin unista. Ei ole tahtonut illalla mennä nukkumaan, vaan on rampannut ovelle. Yöllä sama homma siinä 4-5 aikaan. Tunnin verran on saanut kantaa pirpanaa takaisin sänkyyn. Oli joku ihme vaihe menossa ja äiti oli työpäivän jälkeen aina ihan :xmas: ja |O . Ei paljon jaksanut liikkumaan lähteä. Nyt olen saanut taas pitkästä aikaa tunnin aikaa itselleni. Jes jes. Huomen illalla mies saa hoitaa neidin iltatoimet, niin tämä mamma lähtee ulkoilemaan vai pitäisikö sanoa, että ulkoiluttamaan sauvoja
. Liikkeitä tunnen silloin tällöin, mutta en mitenkään säännöllisesti. Supistanut on välillä, välillä todella kipeästi, joten saas nähdä kuinka käy.
Viikonloppuna olen tyttökaverinin kanssa naisten viikonloppua viettämässä Budapestissä. Ihanaa. Tarvii toivoa, että säät suosii.
Ai joo viikkoja on nyt 15+1 UÄ:n mukaan 16.