heips
vihdoin ilta! kohta nukkumaan
tosin lyhyeks saattaa yö unet jäädä kun pojalla flunssaa pukkaa.. nokka raukalla ihan tukossa..
onneks ei tartte ihan aamuun mennä töihin.
mistäs täällä onkaan ollut nyt puhetta..
Mimmukka: Yhdyn tuohon täysin että liukkalla ajoharjoitus täysin turhanpäiväistä.. koko kakkos vaihe silkkaa rahatuksen makua |O
Miten sulla noin paljon lääkäreitä ja verikokeita on? oon varmaan tippunu kärryiltä jossain kohti.. *raapii päätään*
liikunnasta..täällä käydään lenkillä jo koirien takia päivittäin. tosin nyt lenkit hiukan lyhentyneet meikäläisen osalta kun huono olo ja väsymys vaatineet veronsa. isompaa koiraa lenkitetään välillä pyörällä että saa kunnolla juosta.. pienempi sellainen nakki ja keskenkasvuinen että ei pyörän kans. rauhallisia lenkkejä ja paljon leikkiä pihalla
josta voisinko kysyä ihah mielenkiinnosta että
mitä eläimiä muilla on??
meillä 2 koiraa ja kissa. ja lapsuudesta niin rakkaat shettikset asustaa kotitilalla. ihana käydä niitä nuuskuttelemassa kun porukoilla mennään käymään. poikakin päässyt vauhdin makuun ja haluaa kärry ajelua
niillä pääseekii hevoseen verrattuna niiiin lujaa
oikeesti kun hevosalalla olin ja kotona jossain välissä kävin ja huvikseni ponin valjastin niin tuntu että pitäiskö ite vetää ponia
toki olihan meidän nuorempi toverus treenissäkin etelä suomessa..
joo.. eksyin vähä aiheesta.. soori
Inkaliina: mimmosta asuntoa etsitte?
eeeva: hienoa kun kaikki oli hyvin
Emppu: itellä eka neuvola oli jo viikolla 7.. vaikka toista täällä odotellaan.. neuvolasta varasivat samalla lääkäri ajan.. siis ultran joka on viikolla 9+.
ja samalla varattiin syyskuun loppuun toinen neuvola aika.
soittele vaan sinne uudelle paikkakunnalle ja varaile aikaa. Onko teillä pitkäkin muutto edessä?
kasteesta.. meillä kyllä vauva kastetaan. esikoista kutsutiin etunimeltä jo ennen ritsiäisiä. 2 muuta nimeä oli yllätyksiä.
sukupuolesta..ei oikeestaan kumpaakaan oloa.. jotenkin kyllä oletan että poika tulee.. keskenmenon jälkeen näin unen jossa olin synnärillä ja etsin vauvaani.. eksyin sitten lievästi kehitysvamaisten opetusluokkaan.. siellä näin tytön joka näytti mulle piirrustustaan ja kehuin sitä koavsti. ja voi kuinka kauniit kavot tuolla tytöllä oli. sitten lopetin etsimisen.. jotenkin oletin että meidän taivaaseen mennyt pikkuinen ois ollut tyttö.. semmoinen olo jäi.
siitä halutaanko tietää vai ei.. en osaa sanoa vielä. toisaalta ois kiva
niin ja huonosta olosta.. täällä pari päivää ollut parmpi olo.. tänään taas tuntuu että kaikki yökkäyttää ja pystyssä ei jaksais olla. mut pakkohan se on kun 2 ja puolu vee jässikkä jaloissa :heart:
mulla on tämän päivän myös tuntunut outoa kipua/vihlomista.. siis tavallaan kohdun "reunoissa" kaiketi kohtu vaan alkaa pikku hiljaa kasvaa.
muuten täällä elellään ihan samaa rataa.. häitä odotan jo kovasti
mut ehkä jätän nyt vähän tilaa muillekkin
danjuska ja toukka 8+2