**Maalismasut 2009** elokuussa

Liikuntagallup Liikunta on vähentynyt huonovointisuuden ja väsymyksen takia. Ennen teimme pitkiä kävelylenkkejä, mutta kun pahoinvointi oli pahimmillaan, en enää kyennyt lähtemään. Asumme kolmannessa kerroksessa talossa, jossa ei ole hissiä. Rappuset hengästyttävät enemmän kuin ennen. Pitäis varmaan pikkuhiljaa olon parantuessa tehdä jotain.. :(

Hyviä öitä!

Mimmu ja furuno 11+ 4
 
Liikuntagallup Liikunta on vähentynyt huonovointisuuden ja väsymyksen takia. Ennen teimme pitkiä kävelylenkkejä, mutta kun pahoinvointi oli pahimmillaan, en enää kyennyt lähtemään. Asumme kolmannessa kerroksessa talossa, jossa ei ole hissiä. Rappuset hengästyttävät enemmän kuin ennen. Pitäis varmaan pikkuhiljaa olon parantuessa tehdä jotain.. :(

Hyviä öitä!

Mimmu ja furuno 11+ 4
 
heips

vihdoin ilta! kohta nukkumaan :D
tosin lyhyeks saattaa yö unet jäädä kun pojalla flunssaa pukkaa.. nokka raukalla ihan tukossa..
onneks ei tartte ihan aamuun mennä töihin.

mistäs täällä onkaan ollut nyt puhetta..

Mimmukka
: Yhdyn tuohon täysin että liukkalla ajoharjoitus täysin turhanpäiväistä.. koko kakkos vaihe silkkaa rahatuksen makua |O
Miten sulla noin paljon lääkäreitä ja verikokeita on? oon varmaan tippunu kärryiltä jossain kohti.. *raapii päätään*

liikunnasta..
täällä käydään lenkillä jo koirien takia päivittäin. tosin nyt lenkit hiukan lyhentyneet meikäläisen osalta kun huono olo ja väsymys vaatineet veronsa. isompaa koiraa lenkitetään välillä pyörällä että saa kunnolla juosta.. pienempi sellainen nakki ja keskenkasvuinen että ei pyörän kans. rauhallisia lenkkejä ja paljon leikkiä pihalla :D

josta voisinko kysyä ihah mielenkiinnosta että mitä eläimiä muilla on??
meillä 2 koiraa ja kissa. ja lapsuudesta niin rakkaat shettikset asustaa kotitilalla. ihana käydä niitä nuuskuttelemassa kun porukoilla mennään käymään. poikakin päässyt vauhdin makuun ja haluaa kärry ajelua ;) niillä pääseekii hevoseen verrattuna niiiin lujaa :LOL:
oikeesti kun hevosalalla olin ja kotona jossain välissä kävin ja huvikseni ponin valjastin niin tuntu että pitäiskö ite vetää ponia :whistle: toki olihan meidän nuorempi toverus treenissäkin etelä suomessa..
joo.. eksyin vähä aiheesta.. soori

Inkaliina: mimmosta asuntoa etsitte?

eeeva
: hienoa kun kaikki oli hyvin :D

Emppu: itellä eka neuvola oli jo viikolla 7.. vaikka toista täällä odotellaan.. neuvolasta varasivat samalla lääkäri ajan.. siis ultran joka on viikolla 9+.
ja samalla varattiin syyskuun loppuun toinen neuvola aika.
soittele vaan sinne uudelle paikkakunnalle ja varaile aikaa. Onko teillä pitkäkin muutto edessä?

kasteesta
.. meillä kyllä vauva kastetaan. esikoista kutsutiin etunimeltä jo ennen ritsiäisiä. 2 muuta nimeä oli yllätyksiä.

sukupuolesta
..ei oikeestaan kumpaakaan oloa.. jotenkin kyllä oletan että poika tulee.. keskenmenon jälkeen näin unen jossa olin synnärillä ja etsin vauvaani.. eksyin sitten lievästi kehitysvamaisten opetusluokkaan.. siellä näin tytön joka näytti mulle piirrustustaan ja kehuin sitä koavsti. ja voi kuinka kauniit kavot tuolla tytöllä oli. sitten lopetin etsimisen.. jotenkin oletin että meidän taivaaseen mennyt pikkuinen ois ollut tyttö.. semmoinen olo jäi.

siitä halutaanko tietää vai ei.. en osaa sanoa vielä. toisaalta ois kiva :D

niin ja huonosta olosta.. täällä pari päivää ollut parmpi olo.. tänään taas tuntuu että kaikki yökkäyttää ja pystyssä ei jaksais olla. mut pakkohan se on kun 2 ja puolu vee jässikkä jaloissa :heart: :D

mulla on tämän päivän myös tuntunut outoa kipua/vihlomista.. siis tavallaan kohdun "reunoissa" kaiketi kohtu vaan alkaa pikku hiljaa kasvaa.

muuten täällä elellään ihan samaa rataa.. häitä odotan jo kovasti :D
mut ehkä jätän nyt vähän tilaa muillekkin :LOL: ;)

danjuska ja toukka 8+2
 
inkaliina: puhelinsoitto on kyllä aika huono minustakin, se ultrakuva ois kiva, ehkä siinä sulaa sydän isovanhemmilla. :D :heart:

liikunnasta: mie oon liikkunu ihan alusta asti, niinkuin ennenkin.. eli lenkkeillyt n.4-5 kertaa viikossa, ratsastanut n. 5 kertaa viikossa + käynyt salilla n. 2 kertaa viikossa. Mun kroppa huutaa liikuntaa, en osaa oikein olla päivääkään aloillaan kun on tottunut aina liikkumaan. Voi olla lopussa kivaa jos joutuu "pakkolomalle". :D

Kyllä hormonit hyrrää, tuntuu tuolle miehelle menevän hermot ihan päivittäin "syystä" jos toisesta, ja mies joutuu sit pyyteleen anteeks.. onpa reilua tämä. :ashamed: Noh, jospa nuo horkut vähä tasottuis jossain välissä. :saint:
 
Liikuntagallup Olen aina liikkunut todella paljon ja kilpatasolla asti eri lajeissa. Nyttemmin pelaan salibandya divarissa harrastemielessä. Tämä kolme kuukautta on mennyt ainoastaan kävely ja pyöräilylinjalla väsymyksen ja muutaman viikon huonon olon/etomisen takia. Nyt olon parannuttua ajattelin aloittaa kuntosaleilun sekä jumpat. Ajattelin lähinnä lihaskuntotunteja, body- ja step-tunteja. Niissähän ei hypitä ylenmäärin, vaan syke nostetaan muuten. Lihaskunnossa pitää vain olla tarkkana ettei tee vatsalihaksia. Vaikka eikai tuo niin vielä tässä vaiheessa ole väliä. Salibandyn ajattelin jo jättää, mutta kutkutaisi vielä vähäksi aikaa mennä treeneihin pyörimään:) Terkka sanoi, että voin tehdä ihan mitä vain, kyllä mun kroppa kertoo milloin on liian paljon tullut tehtyä. Varmasti ihan totta, mutta hieman silti varauksella suhtaudun....
no, huomennahan sitä kuullaan ultrassa voiko unohtaa koko raskauden ja hikoilla taas mielin määrin vaiko varotaanko vastakin....voi, kun jälkimmäinen olisi se mitä tulen tekemään :heart:
Mutta nyt nukkumaan ja odottamaan huomisaamua!

Genet ja pienen pieni 11+5
 
eläimistä vielä, elikkä meillä on koiran lisäksi nuori FWB-tamma, joka on tiineenä. Ensi kesäksi odotellaan syntyväksi koulusukuista varsaa.

kastamme lapsen, molemmat kuulutaan kirkkoon. Kastemekosta ei oo vielä puhutta, mutta haluaisin ehkä oman uuden, jossa sit kastettais mahdolliset muutkin lapsemme ja sitten myöhemmin kenties lapsenlapsetkin. =)
 
[/b]Soraya: Kiva kuulla sinustakin pitkästä aikaa - mukava että muitakin vähän "vanhempia" esikkoaan odottavia joukossa on =) . Lapsettomuushoidot täälläkin tuttuja, mutta tämä kuitenkin suulajiri yllätys ja luomu, nyt elo-syyskuussa piti olla seuraava IVF...

Liikuntagallupista: Mun vakkarilajit on lentopallo (+kesällä biitsi) ja keilailu. Molemmat lajit tullee olemaan pannassa siitä 20. viikosta alkaen? muuten vähän pyöräilyä ja kävelyä. Uimassa ajattelin rueta käymään kerran viikossa nyt syksyn tullen.

Kaatjuska + Kunto 10+1 (9+5)
 
Zoe-F
Nonii!
Ootte taas heittän tot settii sen verta etten tiiä miten täst juoruilust selviän.

Eli Tyttö/Poika
Ennen povattii mahan muodosta. Jos pyöreä ja leveä niin tyttö ja jos korkea ja litteämpi niin poika.
Jos tekee mieli makeaa paljon niin tyttö ja jos suolaista niin poika.
Jos vuotoa alkuraskaudesta niin tyttö.
Mun tekee koko ajan mieli syödä karkkia ja mulla on ollu vuotoa.
Ja joo, toivon tyttöä. Jotenkin tottunnu että sukuun tulee vaan tyttöjä.

Kaste
Mekko on, kastetaan.
Kotona vai kirkossa niin en tiedä vielä. Ja kaksi kummia.

Eläimet
Kotona kaksi vuotias uros koira. Seropi. Tykkää lapsista, mutta pelästyy, kun nojailee niihin ja ne tupsahtavat maahan. Luulee että menivät rikki. Käynnyt kerran jopa itkemään lapsen kanssa kilpaa.

Liikunta
Harrastin ennen karatea. Messiin tuli paljon lapsia ja siitä tuli vain sellaista lepsuilua. Lopetin.
Nyt en harrasta liikuntaa, muuta kuin se älytön ravaaminen mitä töissä tuli harrastetta.

Napa
Työsopimus loppuu 31 päivä ja tänään kävin lääkärissä joka määräsi minut sairaslomalle siihen asti liian suuren keskenmenoriskin takia.
Syyskuun ensimmäisellä viikolla on taas ultra ja silloin nähdään mikä tilanne.
Toisella viikolla pitäisi palata kouluun.

Tää on vähän huono aihe ehkä mutta mulla lähti viime kesänä kortti kun kävin yhdellä kaljalla ja tänään menin sitten kirjallisiin. Meni läpi mutta perjantaina lauantaina ja sunnuntaina mulla ei ole korttia kun inssi on vasta maanantaina.

Tupakkalakko pitää toista päivää eikä tee edes tiukka kiitos laastarin (oli siitä kuka mitä mieltä tahansa, niin aion sitä käyttää kaksi viikkoa ja sitten purkalla)

Nyt on sitten aikaa värkätä. Varmaan rupean kohta ompelemaan kaiken laista jos saan ompelu koneen kotiin.

Jaahas. olikohan siinä kaikki.. hmm.. no.. eiköhän.

Zoe ja Öttiäinen 9+3 :heart:
 
Danjuska: Ei onneksi ole pitkä muutto edessä. Miehen kanssa saatiin tosiaan saunallinen kerrostalokolmio kivalta alueelta Vantaalta. Hakemuksen jättämisestä meille soitettiin reilun vuorokauden kuluttua, liekö vauvalla osuutta asiaan. :D Itse asun vielä Helsingissä ja mies Espoossa. Eipä tavaroitakaan ole kertynyt vielä hirveesti, kun asun soluasunnossa. Päästään rakentamaan yhteistä kotia. :)

Emilia ja masu rv 9+4
 
myymä
Huomenta! Mitähän kaikkea galluppia täällä nyt on ollut, koitan muistella:

KAste Meillä kyllä kastetaan, emme nyt ole varsinaisesti mitenkään hirveen "uskonnollisia ihmisiä" eikä mies edes kuulu kirkkoon (kirkollisverosta johtuen :D ) mutta kuten joku jo aiemmin sanoi, niin meidän mielestä kastejuhla on myös jollain tavalla "juhlallinen" tilaisuus antaa lapsellemme nimi :) Näin toimittu siis myös esikoisen kohdalla, joten myös jatkossa :)

Liikunta Väsymys on tehnyt voiton tässä asiassa, enkä ole saanut itsestäni irti lenkille. Tykkään käydä pitkillä kävelylenkeillä ja pyöräillä mutta nyt on tosiaan tän olon takia jäänyt toissijaiseksi... kunhan olo helpottaa, ajattelin taas jatkaa :)

Tyttö/Poika-olo: Mä oon melkoisen varma, että me saadaan toinen tyttö, toisaatla taas yksi asia mikä sotii vastaan tätä oloa, on mun huonovointisuus. Sitä ei esikoista odottaessa ollut, joten sen puoleen voisin veikata poikaakin ;)
Tavallaan toivon tyttöä, ja vasta ehkä kolmanneksi poikaa mutta on se oikeasti ihan sama että kumpi sieltä tulee... Niinkuin mummo vitsikkäästi sanoi "poikakin pidetään" :D
Mies toivoi esikoista odottaessa yllättäen poikaa mutta oli aivan myyty kuin tyttö tuli. nyt ei enää osaa päättää kumman haluaisi mieluummin ;)


Omanapa: Etovaa oloa, voimakkaanakin. Kakomista aika-ajoin mutta selkeästi parempi olo kuin pari viikkoa sitten... Töihin nouseminen tuottaa todella suurta tuskaa mutta jaksettava vain on!
Mies on kyllä ihana kun on jaksanut viedä ja hakea mua töihin/töistä lähes joka päivä :) Ei tartte sitten yleisillä kulkea... :)

Myymä ja pikkuvelisisko 9+4
 
Huh, jopas on taas tullut tekstiä!! =)

Lemmikeistä: Niitä ei oo eikä tuu kun oon niin allerginen..

Liikkumisesta: Joskus tuli käytyä hölkällä, ja sit kävelyillä. Metsässäkin tykätään tallustella. Nyt muutaman viikon aikana ollaan käyty ihan pienellä kävelyllä vaan kaks kertaa kun oon ollu niin huonossa kunnossa.. Tosin nyt pitäis pikku hiljaa taas alotella kun olo alkaa oleen jo parempi.

Kasteesta: Eipä viä hirveesti olla edes puhuttu aiheesta, mutta luultavasti kastetaan. Mies ei kuulu kirkkoon, minä kuulun. Tosin itseäni en pidä kovinkaan uskonnollisena.

Poika/tyttö: Itse toivon poikaa, mutta eihän sillä oikeasti ole mitään väliä kunpi tulee, kunhan on suht terve. Ja haluan tietää etukäteen kumpi sieltä tulee.

Ja sitten vielä omaa napaa: Nyt alkaa vihdoin huono olo helpottamaan, jipii!! Ruokakin tuntuu jo maistuvan vähän paremmin, tosin pieniä annoksia syön kun tulee maha heti täyden oloiseksi. Pieniä kipuja tuntunut masussa nyt muutaman päivän aikana. Mutta eiköhän kaikki ole kunnossa!

rv 9+6
 
Moi vaan kaikille!
Lemmikit niitä ei ole eikä tule.

Liikunta me ollaan tekemässä remonttia uuteen taloon ja eiköhän siinä saa liikuntaa ihan tarpeeksi =) Tykkään myös käydä lenkillä, nyt on vaan jääny väliin kun tuntuu että alkaa niin helposti pyörryttää.

Sukupuoli: Itse haluaisin tytön, mies toivoo ehkä vähän enempi poikaa. Mä tykkäisin ostella kaikkee röyhelöitä. Muuten ei väliä :D

Oma napa: Pahoinvointia kohtaukset on nykyään hyvin vähäisiä ja harvoin. Taisin päästä viikolla pahoinvoinnin kanssa. =) Painoa vaan tuppaa tulee helposti kun on koko ajan nälkä. Täytyy varmaan alkaa liikkuu enempi.
 
Hei pitkästä aikaa!

Hurjia juttuja täällä ollut, onneksi aiheet ovat muuttuneet niin viitsii itsekin taas kirjoitella ;)

Lemmikeistä: Meillä on neljä aikuista koiraa ja pennut tällä hetkellä, olen kasvattaja.

Poika/tyttö: Kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö olisi tulossa mutta saas nyt nähdä. Etukäteen ei aiota ottaa selvää sukupuolesta vaan pidetään jännitystä yllä loppuun asti.

Liikkuminen: Koirien kanssa lenkkeilen ja kohta alkaa taas vesijumppa. Käyn jumpassa 1-2 kertaa viikossa.

Omanapa: Eilen oli ultra ja laskettu aika on 22.3.08. Joka tunti joko pissattaa, nälättää tai p**kattaa. Pahoinvointia on joka päivä mutta en ole oksentanut. Rintavarustus on niin kipeä, että nukkuminen on hankalaa kun ei voi edes kylkeä käntää ilman että herää kipuun. Onko muilla ollut vatsan löysyyttä? Aina puhutaan alkuraskauden ummetuksesta mutta minulla on päinvastoin..

Vaunuista vielä pakko kysyä että onko kokemusta Emmaljungan Duo Edge -vaunuista? Kiinnostaisi...
 
Aamupäivää,

Täällä onkin monta kyselyä menossa. Pitää muistella mihin oon jo vastannut... :D

Lemmikkejä ei ole. Oon niin allerginen, ettei meille voi ottaa. Mä olen kuitenkin järkyttävän eläinrakas ja kissat on erityisesti lähellä sydäntä :heart: .

Liikunta, siis mikä liikunta? Ennen raskautta kävin lenkillä rattaiden ja pojan kanssa pari kertaa viikossa ja sen lisäksi poljin kuntopyörällä joka toinen päivä. Nyt on ollut niin huono olo, että pelkkä yläkertaan kiipeäminen aiheuttaa oksuolon. Joten liikunta on jäänyt siihen, että liikun sisältä autolle ja takaisin :/ . Odotan kyllä pahoinvoinnin loppumista, jotta pääsen metsäretkille pojan kanssa. Maaseudulla kun asutaan niin maastoa löytyy.

omaa napaa: Huono olo on tällä hetkellä potenssiin 10 :x :x :x . MUTTA, syy ei ole raskaudessa vaan vatsataudissa. Meillä on töissä kiertävä tauti ja mä olen nyt kolmas jonka vatsa on sekaisin. Jos tää tästä pahenee niin pakko lähteä kesken päivän kotiin. Yö meni sängyssä kieppuessa, kun vatsaa väänsi, käänsi, kiersi ja sattui :( .

Iines ja Sintti 11+3
 
myymä
Uusi gallup: Onko muilla hirveitä ilmavaivoja / vatsakouristuksia ylävatsassa?
Mulla on JOKA hemmetin ilta hirveet ylävatsakouristukset ilmavaivojen takia ja sitä jatkuukin sitten läpi yön.. Ikävä vaiva joka alkaa aina iltasella :(
 
myymä
ärrieri Mulla ei just Duo edge mallista ole kokemusta, mutta Smart Duosta, ja Ceroxeista ja täytyy sanoa että mun omasta mielestäni emmaljungat on markkinoiden ykköset! Ehdottomasti ainoat mitkä minä hyväksyn ;)
Itse myös kuolaan nyt sitten noita Duo Edgejä (sitä mallia missä heittoaisa) mutta hinta on aika suolanen... täytynee lämmitellä miestä ;)
 
Zoe-F: Noista huonoista aiheista, että eihän nykyään sais sanoa edes että "ei oo väliä onko tyttö vai poika kunhan on terve". Sehän tarkoittaa että jopa hitusen kehitysvammainen tai muuten sairas lapsi ei olisi tervetullut. Tästä on ollu monta keskustelua "Mitäs nyt" -puolella :D

Tänään on lääkärineuvola!

Huusin parit mammahousut huuto.netistä, saa nähä joko posti ne tänään tuo kun käyttöä jo ois!

Vaunuina meillä on esikoiselta vuoden 2007 Emmaljunga City Crossit joissa erillinen City koppa. Oon tykänny kovasti. Ovat pienemmät kun iso osa Emmaljungan vaunuista.

Me käytiin tänään katsomassa uutta asuntoa ja muutetaan siihen sitte kuun vaihteessa! 77,5neliötä :)

Eeeva ja Äppä 11+4
 
ärrieri: Meillä on Emmaljungan Smart Duot, jotka on ominaisuuksiltaan hiukan köyhemmät mutta samankokoiset vaunut kun Duo Edget. Mä oon tykännyt niistä vaunuista. Vaunukoppa on iso ja tilava ja se on huomattavasti korkeammalla kun mitä kantokassillisissa yhdistelmissä. Meillä vaikutti se valintaan. Ne on aika isot eikä mene niin kasaan kun muut, joten kannattaa olla isohko auto. Meillä on farmari ja takaluukku on aivan täynnä kun on koppa paikalla ja vaunut sisällä. Duo Edgeissä on ilmeisesti heittoaisa, joka on hyvä juttu, meidän Smart Duoissa ei sitä ole ja se on ainut mitä oon kaivannut. Kaikenkaikkiaan oon ollut oikein tyytyväinen vaunuihin. Nyt on kohta kaksi vuotta olleet käytössä (ratasosalla jo tässä vaiheessa) ja varmasti menee vielä seuraavat kolme vuotta.
 
Zoe-F
Eeeva :flower: Onnea uuteen kotiin. Tuon kokoisessa on jo varmasti tilaa perheenlisäykselle. (Meillä saman kokonen)

Meillä tulee aika iso osa käytettynä varmaankin. Serkun lapsi lopettu just vaunujen käytön. Kävelee nykyään itte tai istuu rattaissa niin ajattelin sieltä päin huudella ittelleni vaunut.
Tätikin puhu että sillä olis kahet häkkisängyt.
Mulle kelpaa mitkä vaan mistä saa laidan pois tai laskettua alas niin saa sängyn viereen laitettua sen.
Vaatteita ja tarvikkeita tulee varmaan vähän osteltua mutta vielä en oo ostellu ennenku oon siinä ultrassa käynny että kaikki on hyvin.

Tänää olis kolmas päivä polttamatta.
Laastari kutittaa aina ekan tunnin niin et meinaa hermo mennä :)

Zoe ja Öttiäinen 9+4 :heart:
 
Hävitti sitten kaiken tekstin mitä kirjoitin.... :/

Danjuska: Rivari kolmiota ajateltiin. Mies haluais omakotitalon, mutta en oikein lämmennyt asialle. Koko ikäni olen asunut kerrostalossa. Rivarin hyväksy molemmat.

Elukoista: Olen allerginen kaiken karvaisille olioille, joten meillä ei eläimiä ole eikä tule. Kaloja toki voisi olla, mutta ovat aika tylsiä kun ei niitä voi paijata.
 
liikunnasta: kun aloitin opiskelut amk:ssa loppui myös liikkuminen, nyt työelämässä se on sitäkin vähäisempää. Tuntuu ettei muuta ehdikään kun töihin-kauppaan-kotiin-ruuanlaittoa-nukkumaan. Ja toisaalta sitä on aika laiska tekemään mitään yksin. Oliskos Turun seudulla innokkaita lenkille ja uimaan lähtijöitä??
 
Jospa saisi jo aikaiseksi itsekin liityttyä joukkoonne. Alusta asti olen juttujanne lukenut, mutta nyt vasta sain aikaseksi itsekin jotain kirjotettua. Laskettuaika on 9.3. Synnärinä OAS ja toinen lapsukainen on tulossa.

Alkuraskaus on mennyt ihan hyvin. Tosin rv 6+3 ei löytynyt sykettä joten oli pelko tuulimunasta, mutta sitten rv 8+1 syke löytyi =) Huonovointisuutta oli tuonne rv 9+ asti, mutta nyt olo on jo paljon parempi. Muita, jo edellisestä raskaudesta tuttuja, oireita sitten onkin roppakaupalla :|

Neuvolassa olen ehtinyt käydä jo kolme kertaa :whistle: Ja ensi viikolla onkin sitten vuorossa np-ultra ja istukkanäyte.
Esikoinen meillä on 1v4kk vanha touhukas tyttö :heart: Ja kotona olen hoitamassa häntä, enkä ole tässä välissä menossakaan töihin.

Mitähän galluppeja teillä oli..

Tyttöolo oli esikoisesta meillä miehen kanssa molemmilla ja niin on nyttenkin, mutta kumpikin sukupuoli on yhtä toivottuja =)

Liikuntaa en ole nyt harrastanut laisinkaan :ashamed: Olo on ollut niin kamala, että kaikki voimat on saanut keskittää esikoisen hoitamiseen :x Mutta huomenna ajattelin mennä kokeilemaan salilla käymistä, ennen raskautta kävin 3-5krt/vko ja uimisharrastusta on myös tarkoitus jatkaa. Sekä tietysti vaunuilua esikoisen kanssa.

Vaunuina meillä on nuo kyseiset emmaljungan duo edget. Ja pois en antaisi niitä mistään hinnasta :D :heart: Ollaan siis oltu todella tyytyväisiä niihin. Teleskooppiaisin ansiosta sopivat meille pitkille (molemmat yli 180cm) loistavasti. Mutta siis voin suosittella niitä. Itse pitäisi alkaa miettimään minkälaiset tuplarattaat sitä ostaisi :/ Emmaljungat on kyllä niin hyvät, meillä on myös scooterit, että eiköhän se merkki pysy tuplissakin samana ;)

Tuleva pienokainen kastetaan, kuten esikoinenkin. Kastemekkona toimii miehen äidin itse tekemä mekko, joka oli myös esikoisella :)

Enempää ei muistu mieleen mitä piti kirjoitella, mutta eiköhän siinä ollut jo alkua.

-Pauko ja Peppi 11+1
 

Yhteistyössä