Viettelen tässä ansaittua vapaapäivää! Huominen kauhistuttaa, kun aamulla on lääkäri ja terkka ja sen jälkeen pitäisi ehtiä autokoulun toisen vaiheen liukasrata-harjoitteluun. Meinaa tulla kiire. Toinen vaihe on kyllä todella hölmä keksintö. Olen ajanut autoa noin 8 vuotta ja nyt menen harjoittelemaan, miten liukkailla ajetaan. :kieh:
Lääkäriinkään ei huvittaisi mennä, kun juuri torstaina oli ultra ja sen jälkeen oli verikokeet. Ja taas huomenna on verikoetta ja pissanäytettä ja ronkkimista.. Ehkä lääkärikikäyntikin on ihan hyvä juttu, mutta kun kaikki käynnit osuu niin lähelle toisiaan.
Alkaa palstailijoilla vähän olo paranemaan! Siis osalla, toisille, vielä pahoinvoinnista kärsiville jaksamisia! :hug:
Gallupista Poika- vai tyttöolo? Nooh, jos katsoo tuota miehen sukua, niin todella poikapainoitteistahan se on. Mutta itsellä tällä hetkellä tyttöolo. Me aiotaan kysyä rakenneultrassa sukupuolta. Tykkäisin tietää, kumpi siellä möyrii..
Kasteesta En ole varma, kastetaanko vauvaa vai ei. Itse liityin kirkkoon viime vuonna, koska menimme kirkossa naimisiin. Lapsuudessani äidin puoli oli erittäin uskonnonvastaista, isän puoli taas hartaita katolilaisia. Sain itse valita, kumman puolen otan. Ja tänä päivänäkin olen jossain siinä välissä. Ehkä lapsemme saa sitten itse valita, haluaako kasteen.. Meillä on miehen kanssa vielä vaiheessa tämä pohdiskelu.
Mites muut? tullaanko kaikki maalisvauvat kastamaan? =)
Oma olo Pahoinvointia vain silloin tällöin. Olo alkaa normalisoitumaan. Viime päivinä vaivannut hammaskipu ja päänsärky, johon olen ottanut panadolia. Hampaidenpesu vaikeaa, kun yökötyttää hammasharja suussa.