~~~MAALISMASUT 2008~~~Syyskuussa

Täällä myös ollaan flunssan kourissa ja ihan petipotilaana, voimia ei ole mihinkään ja kaiken kruunaa järkyttävä päänsärky.. :eek:
Masussa kaikki kumminkin hyvin ja pahimmat raskausoireetkin loppuneet.
Auh, ny ei jaksa enempää, voikaahan paksusti.

Hope08+NyytiTyllerö 14+4
 
Margit Juu, mulla heittelee nuo sokeriarvot. Mä en kyllä huomaa mitään, jos syön makeeta...eli korkeet arvot ei niinkään tunnu, mutta heti jos ei syö säännöllisesti...niin matalat arvot tuntu heikotuksena, tärinänä, kaameena nälkänä, päänsärkynä, huippauksena ja huonona olona (oksettaa). Kerran mulle vahingossa laitettiin loppuraskaudessa sokeritippa...glukoosiliuokseen...niin tuli ihan sellanen olo, kun ois ollut humalassa ja aloin oksentamaan ihan älyttömästi. Tällä hetkellä korkee sokeri näkyy vaan sokeriarvoissa...muttei tunnu olossa mitenkään kummemmin. Kannattaa kuitenkin tutkituttaa, jos yhtään epäilee, koska se kyllä heijastuu koko kroppaan ja olo voi "heiketä" nopeastikin. Testit on kuitenkin sen verran helpot. Pidetään peukkuja, ettei olosi johdu sokeritasapainottomuudesta :hug:

Tänään tosiaan soittivat äippäpolilta, että pitäis mennä osastolle sokerikäyrille...Mitenhän sitä järjestäis tuon lastenhoidon kyselin, niin sain sitten luvan tehdä käyrän kotona...kun tuli pikkasen lyhyellä varoajalla...torstaiks pitäis jo saada tulokset, kun lääkäri kattelee sitten niitä arvoja ja päättää jatkosta silloin.

Kait sitä pitäisi alkaa valmistautua töihin lähtöön. Mun duuni on tällasta sopivan kevyttä...vaan pari tuntii kerrallaan. Mutta tuntuu, että koko pvä menee aina suunnitellessa tuota lähtöä...ääh. Mä oon vähän tällanen boheemi taiteilijasielu...

Mamma Muu+Mulperi (lähestyy vkoa 15)

 
Heh.
Mä arvasin että tuo kommentti aiheuttaa närää, mutta piti kuitenkin mainita :D Eihän näistä asioista voi koskaan olla kaikki yhtä mieltä ja kyllä mä tietenkin ymmärrän ettei niitä suosituksia hatusta temmota ja kaikki on vauvan parhaaksi... Keskustelemaanhan me ollaan tänne tultu :)
Niin ja hyvä että me osataan keskustella eikä mennyt semmoseksi tappeluksi niin ku tuolla mitäs nyt puolella! Herran jestas ku siellä kehitetään ihan kauheet taistelut niin raskausajan syömisistä kuin imetyksestä, d-vitamiineista, rokotuksista ja kaikesta mahdollisesta :/

Hyvä että Papagenalla oli kaikki hyvin!
Täällä on myös ollut aikamoista vuotoa alakerrassa, mutta samanlaista oli esikoistakin odottaessa. Väillä on ihan selvää valkovuotoa ja välillä taas vetisempää... Ja sitä kans tulee! ...mutta valitettavasti tämä ei ole vielä mitään vaan tästä se vaan muuttuu runsaammaksi :whistle: :/

Minäkin sain tuon pojan flunssan eli sairastetaan sitten yhdessä...
Kurkku on kipeänä, nokka tukossa ja päätä jyskyttää. Olo ei ole kovin mukava ja oon tässä koko aamun ihmetelly että miten tuolla pojalla riittää virtaa vaikka samaa tautia sairastaa :eek: Mä oon vissiin liian vanha sairastamaan :snotty:

Täytyy lähtä ottamaan pojalta kirja pois kun ei tuo näytä ymmärtävän ettei sitä ole kovin järkevä syödä :x

Pimmi 13+5
 
Heipat taasen kaikille,

pikaisesti piipahdan joten tällä kertaa sitten lähinnä vaan omaa napaa :snotty: On nimittäin kasvanut, tuo navan seutu! Ihan järkytyin tänään sovituskopissa, että mikäs synnytyskumpu mulla tossa edessä onkaan!! Ja todella, mammahousuissa on pakko ollut kulkea jo toista viikkoa. Mulla on vielä todella lyhyt selkä, joten vähän jo pelottaa, mihin tuo massu tuosta enää mahtuu kasvamaan... Ja niin siellä sovituskopissa olin liivien takia. Ah minkä helpotuksen sainkaan, kun nyt viimein taivuin rintaliiviostoksille *kiireisenä*. Katselin lähtiessä mitat kohdalleen jotta osasin kaupassa valita sopivat, ja niinpä on todellakin neljä kokoa rinnat kasvaneet! Voitte kuvitella sitä helpotuksen tunnetta minkä uudet liivit soivat..

Väsymys, tai jaksamattomuus, on täälläkin ihan jatkuvaa. En ole siitä huolissani, ajattelen sen kuuluvan tähän vaiheeseen. Verensokerin lasku tuntuu edelleen yökötyksenä, mutta mitään makeaa ei vieläkään tee mieli - edes pikahelpotukseksi pahimmassa olossa. Tämä suklaaperso muuttui nyt siis namuttomalle linjalle raskauden myötä!

Hyvää vointia kaikille ja huolet pois mielestä
ja
uusille lämpöiset tervetulot :flower:

~Tiila ja Nyytti ..hmm.. onkos se nyt sitten 16+3?
 
Moikka taasen!!

Täälläkin pikku neiti sairastelee, lauantai iltana hieman lämpöä päivällä ei mitään, eilen illalla oli sitten jo kuumetta ja nyt sitten päivällä vaan hieman lämpöä. Tyttö nukahti toistamiseen tämän päivän aikana sohvalle. Se on suoranainen ihme, kun sen nukahtaminen ottaa yleensä aika koville. Huomaa, että on kipeä. :snotty:

Jotkut valitellut väsymystä, mua kans väsyttää! Ei jaksais oikein aloittaa tekemään mitään. Hb on kyllä hyvä (138), joten ei pitäis siitä johtua. Nyt oon kyllä yrittänyt olla reipas. Eilen pesin loput ikkunat ulkoa ja sitten muutaman ikkunan sisällä, vaihdoin myös muutamat verhot. Tänään sitten leivoin elämäni ekaa kertaa hiivaleipää ja kyllä tulikin hyvää. Sitten tein viellä jälkiruuaksi mustikkapiirakan. On niin ihanaa, kun saa jotain aikaiseksi.
Nyt lähden laittaa ruuan pöytään ja sitten syömään!!

Muumi82 ja eppu 17+6
 
Moi. Musta tuntee että olen tulossa uudestaan kipeeks, olin flunssassa pari viikkoo sitten ja vasta parantunut niin tänään aloin taas yskiä hullun lailla, samoin poika joka kansa sairasteli silloin kanssani, yski koko viimeyön.. :ashamed: Mut toivotaan et ei pahenis, menis yskimällä ohi.

pimmi84 Tuosta mielipide/keskustelu asiasta, niin mun mielestä jokaisella on oikeus mielipiteeseen ja aika turhahan se on närkästyä toisen sanomisista ja mielipiteistä. Ei kannata kaikkea ottaa ehkä niin tosissaan, tai niinku henkilökohtaisesti, tänne on tultu keskustelemaan ja jakamaan mielipiteitä. Jokaisen mielipide ja ajatukset on yhtä tärkeitä!:heart:

Juu ja vuotoasiasta, niin musta tuntuu että mullakin on tuota vuotoa jota kuvaili pimmi ja josta papgenakin on kirjoitellut, eli aikalailla vetistä, jopa kirkasta vuotoa. Mutta en ole huolestunut koska muistan niin hyvin että samanlaista oli esikoisestakin. Tuntuu et "aina on housut vähän märät", mitä sitten lieneekään.

Mut edelleen pikkuinen huoli painaa siitä että en ole vieläkään tuntenut liikkeitä, viimeksi viime viikonloppuna ja ihan selkeästi potkuja ja mylvimistä ja nyt viikkoon ei mitään. Vähän huolestuttaa, mut tiedän et välttämättä ei ole mitään hätää, tuohan voi olla normaaliakin kun ollaan "vasta" näillä viikoilla. Onneks se neuvola ylihuomenna........saa mielenrauhan.

Juu, teen juontiin sitten niin helpottas tää yskiminen, aah ja siellähän alkaa jo kaunaritkin telkkarissa. Moro vaan..

enne ja aarre 16+4
 
Mahtava päivä ollut tänään. Nukuin aamulla jopa puoli kahdeksaan, hieno saavutus mielestäni.
Poika meni tarhaan, kun heillä oli tiedossa metsäretki, ja hän oli aivan intona. No, oma vapaapäivä tuli itselle kyllä tarpeeseen, sellanen työputki on takana.
Menin ensin koiran kanssa oikein pitkälle kävelylle, on muuten kolmen viikon flunssa hyydyttänyt kunnon todella surkeaksi.

Sitten lähdin tuttuni lastenvaateputiikkiin fiilistelemään pikkuvaatteita ja mukaankin tarttui ihania nuttuja muutamat.

Kotona nukuin kahden tunnin päikkärit ja nyt olenkin aivan uudestisyntynyt. Lupasin lähteä pojan kanssa katsomaan heidän retkipaikkaansa illalla, mikäs tässä ulkoillessa, kun aurinkokin paistaa.

Anteeksi yltiöpositiivinen vuodatus, elämä vaan alkaa voittaa ja ihana fiilis! -pikkuvaemo ja -kakkonen 14+3
 
Mä edelleen käyn täällä mainostamassa jos on vielä kiinnostuneita liittymään tuonne Maalismasutkerhoon. Siel jutellaan suljetussa kerhossa, eikä ulkopuoliset pääse lukemaan. Ois mukava saada sinne lisää aktiivisia kirjottelijoita. Tällä hetkel siel on vielä aika hiljaista. Mut samoja heppuja pyörii ku täs teidänki ketjussa ;) Eli rohkeasti mukaan vain! :flower:

Eli jos kiinnostaa niin laita mulle yksistyisviestiä, tosta mun nikin alta kirjeen kohdalta. Laitan sit salasanan, millä pääsee hakemaan jäsenyyttä!

Mukavaa odotusta kaikille tännekkin! =)
 
kamala hedari ja huomenna olis ruotsin uusinta tentti enkä millään nyt jaksais/pystyis pänttäämään! Työharjottelussa alko uusi vko ja olen aivan puolikuollu jo näin maanantain päätteeksi :( Otin ja soitin sille minun lääkärille joka lupas ottaa to vastaanotolle, mutta sanoi että kaikki kuulostaa normaalilta! En tosin muista koska olisin viimeksi ollu näin kipee ja saamaton tai että edell.raskauksissa olis ollu tämmöstä :eek: Illalla kun menen nukkumaan on lepopulssi jotain 120 pintaan ja tunnen itseni hengästyneeksi vaikka siis olen pitkällään.
Kiva kuulla, että toisilla on paremmin ja virtaa riittää :) Minusta tuntuu, että joudun lopettamaan harjottelun ja koulun kesken tältä syksyltä ja kootan vaan jaksaa käydä töissä sen pakollisen 50%, että on edes jotain tulonlähdettä! Tosi raskasta tämmönen riutuminen :'(
 
Pitkästä aikaa tänne kirjottelemassa..
Viikkoja kasassa jo 16 ..huomenna neuvolaan ..
Mulla on supistellut jonkun verran..sen verran että tiiän että ne on oikeita supistuksia..täytyy huomenna kysellä mitä ne niinkun meinaa..yritän rauhottua aina kun mahollista mutta miten neljän viikarin kanssa pötköttelet sen paremmin kun kaks sekunttia sohvalla ja taas mennään..
Kaikilla vauvan menettäneille iso :hug: ja voimia käsitellä asia..
Meillä tuttava synnytti pienen enkelipojan viime perjantaina ..tammikuussa olisi ollut laskettu aika..itsellä on aika huonot fiilikset ja sitä miettiin että onkohan omalla kaikki hyvin mutta huomenna sen näkee..jotenkin jännittää mennä..
Nyt saunaan ja nukkumaan..
 
Täällä onki taas ollu hiljasta...

Mä tässä odottelen et kello tulis 9 ni voisin herättää ton meiän koululaisen ja viedä kouluun... Sit odotellaanki et kello tulee 12 ja neuvolan soittoaika alkaa. Saas nähdä saanko sitä saikkua ja mitä muutenki siihen sanoo, vai tarviiko mennä työpaikkalääkärille. Mielummin neuvolasta sitä saikkua hakisin. Mihinkään arvauskeskukseen en suostu meneen, eli ne on noi 2 vaihtoehtoa sitten.

Täällä alkaa monella jo rakenneultrat lähenee, kuinka moni meinaa kysyä kumpi on tulossa? Voi olla et oon kysyny jo aikasemmin mut ku musta on tullu tällanen lahopää ni en muista :ashamed: .
Mä haluisin tietää mut mies ei oo oikeen vielä varma haluaako hän tiedon ennen ku vauva on ulkona. :kieh: :kieh:

Mulla ei oo ollu nyt hedaria onneks melkeen viikkoon *kop kop -koputtaa puuta*. Se on ihan kauhee ku mua ei ainakaan mikään panadol auta. Ainut mikä on auttanu on tosi tosi raikas, tuulinen ilma, meren rannalla kaikkein paras.

Miehelle eilen valittelin ku nusta ei oo sille mitään seuraa, meen illalla nukkuun välillä aikasemmin ku lapset, miehellä vkon ainuut vapaaillat aina ma ja ti, mut mä en jaksa yhtään iltaa sen kanssa istua :ashamed: . Harmittaa oikein :( . Mut josko tää iltaväsymys jossain vaihees sit lakkais ja jaksais olla vähän enemmän oma itsensä. Mäkin olin ennen kauhee yökukkuja, valvoin helposti 01-02 asti ja silti pääsin aamulla hyvin ylös. Nyt on 00 maksimi mihin asti jaksan hereillä pysyä. No, tuleepahan nukuttua.

Eipä muuta, nyt vähän aamupalan laittoon!
Aurinkoista tiistaita kaikille!

:heart: :Ninni ja Kirppu 15+2 :heart: :heart:
 
Ninni78...Me haluttais ainakin tietää, että kumpi on tulossa. Täällä meilläpäin ei oo kun tuo yks ultra...mutta, kun mä nyt narahdin noista sokereista, niin saapi ultrailla vaikka kuinka monta kertaa...niin ja rakenteenkin saa automaattisesti ;) Että jotain hyötyy. Välillä ollaan aina tiedetty, että kumpi tulee...välillä taas vauva kellinyt sellasessa asennossa, että vaikka on lähemmäs 20 ultraa tehty mulle raskausaikana, niin ei oo silti tiedetty. Viimeksi, kun neiti synty, niin saatiin varmuus vasta synnärillä ;) Olo oli kun lottovoiton saaneella :LOL: ed. mainitusta asiasta ei oo oikeeta kokemusta...mutta huippu juttu oli silti...siis että tyttö tuli.

Niin se piti viel sanoo, tosta sukupuoliasiasta...että mua ainakin helpottais tieto, kumpi vai kampi, että voisin laitella vauvakamat valmiiks. Nyt on nuo tyttöjen hörhelöt tuossa käsillä, mutta jos poika tulee...niin sitten pitäis taas kaivella vaaleansiniset kuosit esiin. Úusia vaatteita ostetaan sillä äippäpakkauksen vastineena saatavalla rahalla 140e. Muuta ei vissiin tarvita.

Minna27...mullakin supistelee...Yritän lepäillä aina kun mies on kotosalla enempi...mutta ei sitä malttais makailla, kun on niin miljoona asia samaan aikaan tehtävänä.

Mä muuten stressaan jo sitä tulevaa äippäpolii...se on to. Meil on vaan sellanen pikku ongelma, kun mies tekee keikkaa ja on töissä just sillon to aamuna 9-11...ja mun pitäis könytä tonne keskussairaalaan (jonne meiltä matkaa 50km)...mutta kun meil on auto ajokiellossa...niin mitenhän sinne meen. Jos julkisilla lähen meneen...niin pitäis lähtee ennen 8...koska täältä ei mee kun yks bussi aamul ja yks bussi illal...niin ja sil ei pääse suoraan sinne sairaalaan...vaan, ekaks pitää mennä 30 km ihan eri suuntaan ja sieltä sitten ottaa joku pikalinja, jolla pääsee sairaalalle...siinähän suunnitelllaan. Ai kun tulee mieleen ne "ihanat ajat", kun asuttiin pääkaupunkiseudulla ;) Junalla pääsi 10min. välein...ja kunta tarjos kotipalveluu, jos piti hetkeks laittaa lapset väliaikaseen hoitoon. Kyllä maalla asuminen on mukavaa ;)

Mä odottelen, että klo tulee 10, että pääsen syömään aamupalaa...mä nimittäin teen kotona sokerikäyrää...ja on tarkat ajat kun saa syödä ja mitä. Öisin ain 12 tunnin paasto...on siinä kestämistä, kun nälkäkurni suonissa. No onhan tästä se hyöty, ettei ainakaan tuu yhtään ylim. kiloja...päinvastoin. Viime raskaudessakin laihduin 15kg!

Mamma Muu+Mulperi huomenna tasan 15vkoa (ajatella, miten nopeesti aika rientää...ja taas kuitenkin hitaasti...tulis klo jo 10 :kieh:
 
Jahas ja täältä löytyikin sitten se oikea osoite =) Maaliskuussa siis on myös meidän LA :heart: Vatsa todellakin jo näkyy, vielä on kuiten uteliaiden naapureiden suut pysyneet supussa :) Housu ostoksille olis nyt kyllä jo lähdettävä, ei enää oikein noi housut haluu mennä ilman pientä vääntöö kiinni tosta masun kohdalta ;)

Marmeladi ja Masuasukki 17 vkoa
 
Marmeladi tässä uudestaan :) Teillä näytti olevan tossa alussa joku lista, ilmeisesti LA, ikä, missä synnyttäny ja monesko?

LA 4.3.08
27 vuotta
LKS
3

Noin, olkaapa hyvät! Tuossa näyttikin olevan jo muutama samalla päivää.. =)

Marmeladi ja Masuasukki 17
 
Muillakin tais olla hedaria liikenteessä, kiitos samoin. Jo kolmatta päivää särkee aivan tajuttomasti.
Ja muutenkin vähän huono olo, oksensin taas aamulla sappinesteitä, yök. Mutta jos viittaa tyttöön, ei haittaa ;)

Flunssan jämät vielä vähän kiusaa, onneksi alkaa kuitenkin helpottaa. Ärsyttää, kun yleensä kuitenkin oon perusterve ihminen.

Ja sitten sekin, että paino on alkanut liikunnan puutteen takia kohota. Yhteensä tullut jo melkein kolme kiloa :/

Eilen tosiaan oli hyvä päivä, tänään näköjään tämmönen vali-valifiilis. Kiitos, kun saa tilittää :hug:

-pikkuvaemo ja -kakkonen 14+4
 
Mä en nyt ole hetkeen kirjoitellut tänne, ei ole oikein mitään järkevää asiaa ja musta tuntuu et nytkin voisin vaan valittaa..
Paha olo, oksettaa ja väsyttää.
Hemppa laskenu 120 ja paineet toistaiseksi ok.
Voisin nykkya viikon, mahaan sattuu..Supistaa ja sattuu muuten vaan KOKO AJAN!
Supistuksiin ja selkään saan sen tukivyön jahka tää maha tästä kasvaa..
Ja juu juu, ei pitäs valittaa, mut kun valitan!
Mulla on niin kauhee olo koko ajan enkä muista moneen kuukauteen olleen edes yhtä päivää milloin ei johonkin sattuis!

sipu ja Aino 16+6 kuittaa ja lähtee esikoisen nappaamaan eskarista
 
Moikun moi!

Nyt yritän muistaa kopioida tekstin ennen lähettämistä ettei tarvii taas uusiks kirjottaa.. Mut yleensä vaan muistan sen kopioinnin just ku oon painanu lähetä.

Tota puhuttavaa ruoka-asiaa pohdin..
Mä ite otan aika tosissani ruokaehdot, mitä saa syödä ja mitä ei, varsinki sillon ku esikoista odotin. Mut kyl mä fetaa oon syöny ja silleen mutta mun mielestä ei oo mitenkään hölmöä vaikka joku olis ihan ehdoton näiden kieltojen kanssa. Mun mielestä mieluummin liian varovainen ku et ei varois ollenkaan :eek: Ja alkoholia en sitte ota kyllä tippaakaan, en ees kulausta. Siitä kun ei oo annettu sopivaa määrää niin musta on helppoa olla ilman varsinki ku näin ihana syy :) Ja niinku joku jo mainitsi, niin en haluais miettiä omia syitä siihen jos lapsessa olisikin 'jotain ongelmaa' syntyessään.

Eli meiän pitää siis keksiä kaksi virallista kummia mun epävirallisen pikkuvelikummin lisäksi? Näin asian ymmärsin.. Huh, ketähän keksitään.. Miehen veli ja hänen avovaimonsa on esikoisen kummeja ja tosi hyviä sellasia ni kaipa pitää niitäki harkita.. Yhtään kaveria ei löydy joka soveltuis kummiksi.. :|

BB: Miehen kanssa kovat keskustelut uusien asukkaiden ulkonäöistä :LOL: Ku se suvi ei oo yhtään mun mieleen ja mies sanoi että hänen mielestään ihan nätti. Ja nikosta sanoin että mun mittapuulla hän on talon miehistä nyt se parhaimman näkönen niin mies sanoi siihen että hänen mielestään tämä näyttää tosi ärsyttävältä tyypiltä :LOL: Noh, mä oon ilonen että mulle tuli vihdoin jotain kateltavaa noiden metroseksuaalien keskelle ;)

Rakenneultraa odotellaan :wave: Enää vajaa kuukausi, jes. Ja meillä muuten kättärillä rakenneultra tehdään viikoilla 18-19, tai ainakin noissa papereissa sanotaan niin, aika paljon seki näköjään vaihtelee riippuen missä asuu.

Amalialle:
kuuntelevauvaa.fi saa tilattua ainaki niitä dopplereita :attn:

Eilen oli hirveet hedarit täälläkin mut illalla otin särkylääkkeen ettei yöllä koskis. Ja tää väsymys on mieletöntä. En jaksais koulussa käydä ollenkaan :eek: Ja tänä aamuna näin aivan hirveän painajaisen joka alkaa heti itkettää ku ajattelenki sitä :'( Mut veikkaan et johtuu siitä ku meiän tyttö oli karannu eilen päivähoitopaikan pihalta, kamalaa, mut onneks yks hoitolapsista huomasi ajoissa, hirvittää ajatellaki..

Mulla kans näkyy vauvamaha selkeesti :D Ja yleensä päikkäreiden jälkeen vauva on ihan pinnassa vasemmalla puolella. Ku makaan selällään ni nahkaa silleen kiristää ku epätasanen kumpu toisella puolella mahaa. Maha meni tosi hauskasti ihan vinossa =) Mut vaatteet päällä näkyy myös vauvamasu, paitsi jos pidan hupparia tai muunlaista vaatetta ettei niin näy, niin luulisi minun vaan lihonneen :ashamed:

LOE:lle suuronnittelut pojasta :heart: Eikä se kahen päivän heitto mun mielestä oo syy huolestua :hug:

Tyttö huutaa meillä vieläkin jos ei joka yö niin joka toinen :ashamed: Enkä yhtään tiiä mikä hänellä on tai miten voisin auttaa.. Yöunet vaan tosi vähissä..

Ja mä mietin uusiks 4D-ultraa ja tulin siihen tulokseen et tuskin mennään, tai en oo mieheltä vielä kysyny mut on se ehkä kuitenkin liian iso raha ja päästään kuitenkin kahteen ultraan muutenkin, ehkä ne riittää meille.

Mulla ei mitään erikoisia ruokahimoja ainakaan. Mulla tulee semmosia tavallisia himoja jotka lähtee jonkun ajan päästä taas pois. Joku aika sit oli ne vanukkaat, mut enää ei niitäkään tee mieli, tais tulla syötyy liikaa :p

Tervetuloa taggy ja marmeladi :wave:

Ja me aiotaan kytätä vauvan jalkoväliä rakenneultrassa silmä kovana :LOL: Jos vaikka taas näkis vilahduksen, olis niin kiva jos olis sama ultraaja mut tuskin..

Nyt novellin jälkeen hakee kahvia! Juoko kukaan muu kahvia?? Siis mun on pakko juoda. Välillä tulee siitä tosi huono olo mut siltiki juon :ashamed:

Suvitus+poika 15+3
 
hei joku taisi kysellä jossain vaiheessa noista mielihaluista ruuan suhteen.. mulla on jälleen kerran sama kuin tyttöä odottaessa:suolakurkku ja kahvi, siis samaan aikaan. voi kuulostaa aika monesta hiukan huonolta yhdistelmältä. :LOL: pitsa on toinen jota söisin vaikka kuinka paljon, kinkkua ja ananasta... NAM NAM :p
minäkin haluaisin tietää etukäteen kumpi on tulossa mutta mies ei oikein ole siihen halukas... en tiedä mulle on ihan oikeasti sama kumpi sieltä tulee kunhan kaikki vaan menee hyvin =)
mulla pahoinvoinnin ja närästyksen suhteen tuntuu alkavan helpottaa..
onneksi =)
toivon teille kaikille iloista syksyistä päivää!!!!! =)

liian iso perhoseksi ja toukka 13+6
 
Soittelin äsken tos neuvolaan, kun mulla on vihlonu eilis illasta asti alamahaan ja sitten minua myös on parina päivänä pyörryttäny. Mun paino on tippunapari kiloo ja vauvan liikkeitä en oo parinapäivänä tuntenu. Sainkin sitten ajan jo tälle illalle niin selvitetään mistä on kyse. Kieltämättä kyllä pelottaa....
 
Moikka!

Soitin neuvolaan ja sain ajan neuvolalääkäriin torstaiksi. Häntäluun kivulle on kuulemma tosi vaikee mitään tehdä, lupaili että saisin aluksi ainaki viikon saikkua. Tilannetta tarvii seurailla että jos kipu vaikka helpottais sit kun vauva nousee ylemmäs häntäluuta painamasta. Muuten tarvii harkita et pystyykö töitä enää tekeen. Mut torstaina oon jo paljon viisaampi kunhan oon lääkärissä käyny.

Et silleen. Nyt en ehdi muuta kirjottaan, palataan myöhemmin!

:heart: :Ninni ja Kirppu 15+2 :heart: :heart:
 
Mielihaluista Mulla on niitä ollu tosi paljon tässä raskaudessa, ekoilla viikoilla oli saatava fetaa ja tomaatteja, sit iski oliivihimo, salmiakki on ihan vakio :LOL: onnesta kärsin matalasta verenpaineesta. Jossain vaiheessa meni ruisleipää juustolla ja suolakurkuilla, joku aika sit himosin valmista lihaperunasoselaatikkoa :eek: Tällä hetkellä ykkösenä on verigreipit ja hapankorput polar-juustolla :whistle:
On täs vitsailtuki miehen kans et laps tulee isäänsä :kieh: mut sit kun mä rupeen vetelee etanoita siinä tulee stoppi(isännän herkku) mun yökötys.. :x

hope08+NyytiTyllerö 14+5
 

Yhteistyössä