Pikaseen töistä kirjotan...
Hopella alkaa oleen jo kunnon kokonen masu :heart: ei mullakaan kyllä paljon pienempi ole =)
Misupai nyt on muoti onneks sellasta et löytää myös "normaalilta" puolelta vaatteita aika helposti. Kiva että löysit nätin puvun!
Pikkuvaemo mä en ainakaan vielä syö mitään vitamiineja, magnesium-poreita ostin ed.päivänä ku aattelin jos ne auttais tohon mun yölliseen puutumiseen... Ei mulle oo kyllä oo edes neuvolassa puhuttu mitään vitskuista. Paljon maidosta saa D-vitamiinia? Kun mun tulee helposti juotua litra päivässä, mahtaiskohan riittää??
Korven tyttö hui, aattele jos todellaki oisit synnärillä jo 8 viikon päästä =). Aika menee kyllä ihan sikanopeesti!
Meillä on nyt sit jo vauvalle turvakaukalokin, ja äiti soitti eilen kun oli Ikeassa että hän ostaa sen pinniksen jo kun kuulemma painaa niin paljon ettei saada siskon kanssa joulukuussa isojen masujen kanssa alkaa raahaa niitä
Se on hyvä että äiti huolehtii :heart:
No, maanantaiana sit viimeistään saan sängynkin, haluisin jo koota sen ja laittaa kuntoon mut luulen et mies vielä vastustaa :ashamed:
Mut nyt tarvii jatkaa töitä et saan baarin ajallaan auki!
Mukavaa lauantain jatkoa kaikille tasapuolisesti!
Palailen myöhemmin jos jaksan, eilen oli ihan poikki jo lyhyenki työpäivän jälkeen, sain pari supistustakin kokea illalla. Nyt haluisin töiden jälkeen äkkii ehtiä Sokokselle ostaan Burberryn hajua minkä mukana saa ihanan Burberry-nallen, sanoin miehellekin et se sopis mun mielestä tosi hyvin vauvan sänkyyn
Mulla on sitä hajua ollu ennenkin ja on ihan loppu, siinä pääsyy...
:heart: :Ninni ja Kirppu 22+6