***MAALISMASUT 2008***MARRASKUUSSA

Kiitos Ninni ja Angel08 tiedoista. Jään miettimään sitä ultrauspaikan vaihtoa. Tosiaan maksaa kuitenkin sen verran, että toivoisi sitten mukavan, antoisan kokemuksen. Tyksin käynnit ovat olleet jotain ihan muuta..

Tosiaan olette aika paljon kirjoitelleet viikon aikana. Piti ihan ruokatuntia käyttää juttujenne lukemiseen. ;) Mitään en kyllä juurikaan enää muista, eli kommentoitavaa ei nyt kauheasti ole.

Noista jatkuvista pissareissuista sen verran, että mulla niitä kanssa on. Välillä tuntuu että kohta tulee housuun ja sitten kun pääsee vessaan, niin pikku pikku liri jotenkuten piukasti tulee.. Taitaa poika painaa rakkoa.

Yöt on mulla ihan tuskaa. Herään siinä 2-3:n maissa, eikä uni tule, ei sitten millään. Aamulla kun kello soi 5.30 niin sitten kyllä uni maistuisi. Tätä ei kyllä pitkän jaksa. Nyt on aamusin rytmihäiriöitä ja tuota hengenahdistusta oikein tosissaan. Toivottavasti kohta helpottaa.

Muuten oma napa voi ihan hyvin. Potkuja vilkkaimpina päivinä tulee ihan kiitettävästi, hiljasempina on sitten aika hissukseen. Suonenvetoja ei ole ollut, pientä liitoskipua pitkään istumisen jälkeen havaittavissa, närästystä kohtalaisesti.

Minä aioin tosiaan jättää ostelut sitten tammikuun alennusmyynteihin. Jos sitten enää jaksaa missään tämän tynnyrin kanssa kulkea. Vieläkin vaan pähkäilen sitä pakkauksen ottamista. Vähän olen kallistunut enemmän siihen suuntaan että sen ottaisin.

Sitä olen vähän miettinyt kun mulla ei ole ollut lääkärikäyntiä kun kerran viikolla 7. Eikä kuulemma ole vasta kun viikolla 36. Välissä vaan, jos jotain ongelmia tulee. Mulla ei nyt sitten ole tuota kohdunsuun tilannetta tarkastettu ollenkaan, vaikka niitä supistelujakin silloin jossain vaiheessa oli. No, kait sitä sitten lääkäriin pääsee, jos jotain ilmenee..

Kolmas neuvolakäyntikin on vasta just ennen joulua.

Välillä odottavan aika on niin pitkä...

Oonaliina 24+2
 
Mullakin ollut yksi lääkäri (oisko ollu rv 16) ja seuraava on jollain viikolla 32. Ei nyt ihan noin pitkä väli kuin sulla mut kuitenkin on kuukausia välissä. Terkkari on kans just ennen joulua mut eihän ne siellä mitään tarkistele. Toisaalta jos kipuja tai vuotoja ei ole (mitä nyt nää "asiaankuuluvat") niin eikai siellä mitään ikävää ole tapahtunut =)

Ja tosiaan voihan sitä mennä tarkistamaan jos jotain ilmenee.

:wave: Oikukas 25+1
 
Marmeladi täälläki "innolla" tulevia maitosuihkuja :LOL: :LOL: Muistan kans edellisissä imetyksissä kun oli suihkussa tai saunassa ni johan maito lens nätissä kaaressa =)
Ja tohon sun Gallup-kysymykseen että meiän koira kans seuraa mua joka paikkaan. Ja vaan tuijottaa. Mua on välillä oikeen alkanu ahdistaan ku yks seuraa mua kans ihan joka paikkaan ja tuijottaa vaan piinaavasti. Kaipa ne sitten vaistoo et jotain on tekeillä. Vaunutki kun tuli meille ni hän käy vähän väliä nuuskimassa niitä ja kurkkimassa syvälle vaunuihin. Hassu otus =)

Pitkäkoipi alennusmyyntejä täälläkin odotellaan, tammikuussa ois kova hinku lähtee Tukholmaan, oon siellä asunutkin 1,5 vuotta joskus enkä oo nyt käyny yli 10 vuoteen varmaan :ashamed: . Eilen tuli Siljalta risteilylahjakorttikin, ois valittavana tku-sto-tku, hki-sto-hki tai hki-tal-hki. Se Hki-Sto-Hki kiinnostais eniten kun laiva seisoo sen päivän siellä ni ei oo aamulla kauheeta hoppuu poistuu laivasta ja sit pääsee takasin laivaan kun ei enää jaksa kaupungilla pyöriä. Mut tarvii nyt katella mihin suuntaan noi mun liitoskivut menee...

Pikkuvaemolle
ihania glögijuhlia! Mäkin odotan et sais kunnon glögiä juoda :)
Kun ei noi marlin ja muiden mehuglögit kuitenkaan oo ihan sama asia kun kunnon viini- ym. glögit. Blossalla on ihanaa vuosikertaglögiä joka vuosi, viime vuonna oli ainakin ihan sikahyvää, on meillä tän vuotistakin mut taitaa mennä isännän suihin se pullo, voin mä pienen tilkan maistaa...

Eipä taas muuta, palailen taas kommentoimaan kun uutta kommentoitavaa.


:heart: :Ninni ja Kirppu 24+5
 
Me ostettiin eilen vihdoinkin se digikamera kun meillä ei sellaista ihmettä vielä ollu. Se oli niin kuin joululahja meille itsellemme. Nyt pitäis vaan koittaa opetella käyttämään sitä. Mä en ymmärrä sellaisista yhtään mitään, mut kai sen jotenkin oppii kun tuntuu et pienetkin lapset osaa käyttää niitä.

Tänään oltiin Prismassa ja saatiin melkein kaikki joululahjat ostettua. Vielä puuttuu Ellalle lahja ja miehelle mun pitäis kans jotain ostaa. Ostin myös postimerkit ja pitäis ne liimata kortteihin. Mä oon jo kaikki kortitkin kirjoittanu. Oli siinä kyllä hommaa. Me tehtiin viime jouluna Ellan kuvasta kortit mut nyt lähetetään vaan ihan tavallisia kortteja. Ensi vuonna voisi tehdä taas valokuvasta kortit.Siinä olis sit kummankin lapsen kuva. :)

Vatsassa voidaan ihan hyvin. Kova se on liikkumaan. Aamulla se potki mun rakkoa eikä se tuntunu kyllä yhtään mukavalta... Näin viime yönä unta et vauva liikkui niin kovin että mun maha repesi sivusta ja vauvan käsi tuli esiin. Työnsin sen sit takaisin ja pidin mahastani kiinni. Soitin sairaalaan et mitä mä nyt teen. Sitä naista joka vastasi puhelimeen niin ei voinu vähempää kiinnostaa mun ongelmani. Ei kovin kiva uni...

Sunnuntaina ollaan menossa joulun avaukseen ja hyvän mielen torille. Tuo sekin vähän vaihtelua arkeen. Käydään ehkä samalla Hesessäkin hakemassa ruokaa. :)
 

Yhteistyössä