Kiitos
Ninni ja
Angel08 tiedoista. Jään miettimään sitä ultrauspaikan vaihtoa. Tosiaan maksaa kuitenkin sen verran, että toivoisi sitten mukavan, antoisan kokemuksen. Tyksin käynnit ovat olleet jotain ihan muuta..
Tosiaan olette aika paljon kirjoitelleet viikon aikana. Piti ihan ruokatuntia käyttää juttujenne lukemiseen.
Mitään en kyllä juurikaan enää muista, eli kommentoitavaa ei nyt kauheasti ole.
Noista jatkuvista pissareissuista sen verran, että mulla niitä kanssa on. Välillä tuntuu että kohta tulee housuun ja sitten kun pääsee vessaan, niin pikku pikku liri jotenkuten piukasti tulee.. Taitaa poika painaa rakkoa.
Yöt on mulla ihan tuskaa. Herään siinä 2-3:n maissa, eikä uni tule, ei sitten millään. Aamulla kun kello soi 5.30 niin sitten kyllä uni maistuisi. Tätä ei kyllä pitkän jaksa. Nyt on aamusin rytmihäiriöitä ja tuota hengenahdistusta oikein tosissaan. Toivottavasti kohta helpottaa.
Muuten oma napa voi ihan hyvin. Potkuja vilkkaimpina päivinä tulee ihan kiitettävästi, hiljasempina on sitten aika hissukseen. Suonenvetoja ei ole ollut, pientä liitoskipua pitkään istumisen jälkeen havaittavissa, närästystä kohtalaisesti.
Minä aioin tosiaan jättää ostelut sitten tammikuun alennusmyynteihin. Jos sitten enää jaksaa missään tämän tynnyrin kanssa kulkea. Vieläkin vaan pähkäilen sitä pakkauksen ottamista. Vähän olen kallistunut enemmän siihen suuntaan että sen ottaisin.
Sitä olen vähän miettinyt kun mulla
ei ole ollut lääkärikäyntiä kun kerran viikolla 7. Eikä kuulemma ole vasta kun viikolla 36. Välissä vaan, jos jotain ongelmia tulee. Mulla ei nyt sitten ole tuota kohdunsuun tilannetta tarkastettu ollenkaan, vaikka niitä supistelujakin silloin jossain vaiheessa oli. No, kait sitä sitten lääkäriin pääsee, jos jotain ilmenee..
Kolmas neuvolakäyntikin on vasta just ennen joulua.
Välillä odottavan aika on niin pitkä...
Oonaliina 24+2