Puuh, koko viikon olen laiskotellut kuulumisten kirjoittelun kanssa; melkein päivittäin olen kyllä käynyt teitä lukemassa. :heart: Meillähän siis viime viikonloppuna piti olla kiva Hamina-Helsinki-Ikea reissu ja sille lähdettiinkin, ensimmäisenä yönä tuli niin hirveä kurkkukipu että luulin et kuolen siihen. Se yö meni sit niinku ihan valvoessa, ei jaksettu kuitenkaan siellä vieraassa kaupungissa lähteä mitään päivystävää terveysasemaakaan hakemaan, ei ne ois kuitenkaan mitään tehnyt. Jokaikisen 6 eri flunssan aikana (3 kk sisällä ) oon joutunu käymään lääkärissä/sairaanhoitajalla hakemassa saikkaria ja ensiks ne ihmettelee sitä ettei mulla oo kuumetta (mikä johtuu siitä ettei mulle vaan nouse kuume, mulla on ollu sitä viimeks joskus 10v) ja sen jälkeen "ahaa, jaa-a. joo oot raskaana. noniin, kuumaa mehua ja panadolia voit ottaa!" Ihan yhtä tyhjän kanssa... Ja rupee vaan ärsyttää se kuume=sairas asenne ku todellakin ihmisiä löytyy joille se
ei vaan nouse.
Nyt meni vähän ohi aiheen.
Noniin viikonloppu meni siis sairastaessa, maanantaina yritin mennä töihin mut eihän siitä mitään tullu, ensin terveydenhoitaja kirjotti mulle 2pv saikkaria, keskiviikkona rupesin yskimään niin paksua limaa etten saanu henkee ja veren maku suussa -> lääkäriin, kirjotti loppuviikon sairaslomaa ("mitään muuta ei tässä nyt oikein voi, sairaslomaa saat..." ) argh ! ... ja nyt vihdoin alkaa tuntua että helpottaa tääkin tauti ja toivon hartaasti et ois viimeinen raskaudenaikainen flunssani vaikka toiveeksi taitaa jäädä...
Sit täällä oli galluppia:
Itkuhälyttimet aiotaan hankkia, sen verran paljon on tarkoitus ulkona vaunuissa nukuttaa. Ja mökillä kun ollaan kesällä niin me vallataan asuntovaunu, niin voi sit istua iltaakin siinä ulkona muiden kanssa eikä tarvii olla vahtaamassa. Ja muutenkin, omien ja muiden kokemuksien perusteella on kuulostanu tarpeelliselta vekottimelta.
Ja kyllä, surullisen kuuluisasta
virtsankarkailusta oon myös saanut osani, ja hirveän monet naurut myös. Meinasin tikahtua kun oltiin siskon kanssa karkkikaupassa ja aivastin ja samalla lorahti jotain, ja kuiskasin sen vaan siskolle ku se oli just menossa maksamaan, niin vähän se kaupantäti varmaan katto ku yhet räkättää ihan kaksinkerroin
Mun miehen mielestä tää on myös maailman huvittavin vaiva...
Mä en oo mihinkään
sokerirasitukseen menossa ainakaan näillä näkymin... En oo helposti lihovaa sorttia ja SF menee ihan käyrillä. Vauvan painoarviokin enemmäkin oli pikkuisen jäljessä kun viimeks mittailtiin. Karkkia syön ihan syntisen paljon, pakko myöntää... Nyt on iskeny semmoset makeanhimot iltaisin et p a k k o s a a d a , joskus saan sen mandariineilla tms. tyydytettyä, useimmiten ajan miehen huoltikselle.
Paino noussut nyt yhteensä 6-7kg, enkä ihan kamalan huolissani ole, terkkari sanoi että 15kg voi mun kokoiselle tulla ihan huoletta.
Omaan napaan ei erikoisempaa kuulu, eilen kirjoittelin joulukortit tyylikkäästi hieman myöhässä eli 70 sentin postimerkeillä menee. :kieh: Käytiin myös miehen kanssa kahdestaan vähän juhlistamassa meitä < 3, ihan vaan lempparipizzeriassa. Tänään on koko poppoon siivouspäivä, ja huomenna juhlitaan tuota pienempää neitoa, 5 vuotta täynnä! Ensi viikko sitten vielä töitä ja sen jälkeen alkais tän valaan epävirallinen äitiysloma.... Huiiiiii.
Nostan hattua jos joku jaksoi lukea. :ashamed:
mama-L <3 Onni 27+2
Vielä masukuva rv 27+0 (klikkaa isommaksi)