Pimmi 84, mulla on sellanen lappu jonka sain alussa neuvolasta ja josta näkyy kaikki terkkarin ja lääkärin käynnit raskauden aikana. Sen mukaan lääkärikäyntejä olis kaikkiaan 3 ja viimeisin vkolla 36 ja nyt tässä 26-28 vkoilla, että ehkäpä niitä "normaali" raskaudessa ei ole tarvetta olla sen enempää! Tosta viimisestä käynnistä en sitten tiedä, että onko sitä uudelleen synnyttäjille? Itse en käy ollenkaan neuvolalääkärillä vaan pelkästään sillä tutkimuslääkärillä n.4vk:n välein! Tänään menen neuvolaan ja vähän jänskättää tuo sf-mitta joka viimeks oli aivan ok, mutta vauva oli sillon poikittain ja nyt se tuntuis olevan perätilassa ja vatsakumpu noussut huimasti.Mua janottaa koko aika kauheesti yms...että tiedä vaikka joukon jatkeena sokerirasitukseen sitten
Tänään pitäs mennä taka töihin 2vk:n loman jälkeen ja jotenki tuntuu ettei jaksais |O Ajattelin jo pyytää saikkua terkkarilta, mutta menen nyt ehkä kuitenkin kts.mitä sinne töihin kuuluu ja jaksaako siellä!
Joulu on jo ihan kohta, eikä yhtään joulu fiilistä kun sataa ja sataa vaan.Tarkotus olisi lähteä joulun viettoon pohjoiseen mun vanhemmille, mutta matkaa lähes 1000km ja autolla mennään! Mitenhän sitä jaksaa istuskella...siellä tosin olis sitten kunnon joulumeininki lumineen kaikkineen
Lahjat olen jo aika pitkälti ostanut, mutta miehelle on niin vaikee keksii mitään! Mitä muut ostaneet miehille lahjaksi? Mies ei duunaa mitään juttuja, että mitään työkaluja tai autojutskia vois ajatella ja "ikivihreä"kirja jo hankittu, vaatteita ei tarvi....että? Lapsille olen ostanut 4 pakettia kummallekkin ja sukulaisilta tulee sitten vielä, mutta tänä vuonna ajattelin että kohtuus kaikessa ja pojat jo aika isoja joten turhaa krääsää ei jaksa haalia!
Marmeladille onnittelut
tutteli78+25 ja jotain kait?