Maalismama ja
me6, nyt vaan rauhallista lepoa ja jaksuja siihen, makailukin kun saattaa toki pidemmän päälle alkaa kyllästyttämään! :hug: Mutta paljon hyvää lukemista ja leffoja katsottavaksi, niin alkaa aika kulumaan =)
Itse kärsin täällä ihan sietämättömistä liitoskivuista, jos erehdyn vähänkin enemmälti kävelemään. Käytiin aamupäivällä pojan kanssa vaunu"lenkillä", ja hyvä kun ei itku päässyt, kun oli välillä niin kivuliasta se eteneminen :'( Huvittavinta, tai oikeastaan pelottavinta tässä on se, että mulla oli tukiliivikin päällä, ja silti se oli kovin tuskallista!! Mitä tästä tulee, jos tukiliivikään ei auta?? Tai sit se oli minulla väärin päällä, siis liian ylhäällä tai liian kireällä tai jotain, mutta apua siitä ei kyllä oikeasti yhtään ollut.
Onko muilla noista tukiliiveistä kokemusta? Tuo minun liivi on
Anita-merkkinen,
Baby Belt tjn.
Aika hyvännäköisiä ja kuuloisia oli nuo
Carriwell-liivit, mistä
Ninni oli maininnut, nuo luukulliset imetysliivit voisin varmaan itsekin tilata sitten lähempänä h-hetkeä, tosin ensin varmaan katsastan kaupungin tarjonnan, liivejä on kuitenkin aina varmempaa ostaa kun saa ensin sovittaa. Tai tietysti nettikaupassakin voi palauttaa, jos ei ole sopivat, mutta oma vaivansa siinäkin, helpompaa jos saa suoraan ostaa sopivat.
Siskolta sain eilen kassillisen ihania mekkoja ja muita punasävyisiä vaatteita, olipa kyllä ihana niitä hypistellä!!
:heart: Mietin sitten että joko niitä vaatteita voisi tosiaan pestä ja järjestää kaappiin valmiiksi? Pysyykö ne siellä tarvittavan puhtaina vauvaa varten, jos niitä nyt jo laittaa? Oven takanahan ne siellä olisivat, mutta..? Kun nyt vaan senkin saamani kassillisen surttasin kaapin perälle siltään, en viitsi järjestää niitä hyllyille ennen pesua, mutta mietin että onko nyt vielä liian aikaista pestä? Esikoiselta tein nämä kaikki vasta mammalomalla, mutta nyt näiden kipujenkin kanssa vähän hirvittää, että uskaltaako sitä jättää niin myöhäiseksi mitään!
Jahas, se on alettava kokkailla lounasta itelle ja pojalle; pinaattikeittoa, jos saisi vähän rautaa siitä kun tuntui aamulla huippaavankin taas...
Ippu tasaviikoilla 26 kera neidin =) :heart: