***MAALISMASUT 2008*** JOULUKUUSSA

angel, heti tiedustelen...
Meillä tämä viisivuotias esikoinen on aivan hullu Star Wars-fani (ei tietenkään oo nähnyt itse leffoja). Sisustettiin tässä taannoin hänen huonettaan vähemmän "vauvamaiseksi" ja hän sai kokoelman isänsä vanhoja SW-ukkeleita yms. krääsää.
Nyt poika on jostain keksinyt, että hän haluaa StarWars-maton |O Oisko mitään mahiksia teidän kautta järkätä?
t. pikkuvaemo

Pikkuvaemo: ei meillä valitettavasti ole kyseiseen aiheeseen mattoa. Paljon muuta kylläkin löytyy, tauluja, julisteita ja replikoita. Saattavat olla kyllä teidän pikku herralle vähän turhan "aikuismaisia" voipi olla iskä saattaisi tykätä enemmän, you know? =)
Mutta www.artmoviehouse.fi (linkittyy filmtownin sivuille, koska se on yhteistyökumppani ja mainostaja) ja sieltä menet verkkokauppaan niin näet kaikkeudessaan tuotteet.
Kiitti mielenkiinnosta!

Heips!

Käyn tässä äkkiä kommentoimassa noihin pariin juttuun ennen kuin yritän mennä nukkumaan... Selkä meni taas viime yönä ihan kramppiin ja valvoin ja pillitin lattialla neljään asti ennen kuin pystyin edes yrittämään sänkyyn menemistä :/ Onneksi tulikuuma lämpöpussi selän alla helpotti sen verran että pystyin sitten nukkumaan loppuyön suht hyvin...

Mutta siis...
Vaunuista sen verran että meillä on 2006 vuoden Teutonia Prestiget eikä oo mitään pahaa sanottavaa. Kalliithan nuo oli, mutta mun äiti osti lahjaksi :) Kevyet ja helpot työntää vaikka missä maastossa ja ovat toimineet ihan hyvin niin tavallisina vaunuina kuin ratasasennossakin.

Kummilapsia meillä ei ole kuin yksi - mun siskon poika joka on lähes tasan 1,5 vuotta. Tämä vähäinen kummilapsien määrä johtuu vain siitä että miehen sisaruksilla ei ole vielä yhtään lasta ja minunkaan sisaruksista ei muilla ole kuin siskolla juuri tuo yksi lapsi... Kaveritkin keskittyvät vielä aivan muihin hommiin joten ehkäpä me saadaan noita kummilapsia lisää sitten joskus tulevaisuudessa - niin ainakin toivotaan :)

Meidän esikoinen sai sitten 1-v lahjaksi kauhean räkätaudin ja oli viime yönäkin aika itkuinen kun nenä oli ihan tukossa ja yskitti koko ajan :( Sama näyttää jatkuvan vieläkin, joten saa nähdä miten käy tänä yönä... Onneksi mies tulee huomenna kotiin ja onkin sitten koko loppuviikon kotona tuon itsenäisyyspäivän takia. Siitä onkin jo muutama kuukausi kun mies on ollut kotona pidempään kuin viikonlopun... Tämä tulee kyllä tosi hyvään kohtaan kun tuo mun selkä oikuttelee ja poika on vielä sairaanakin.

Isyyslomastakin oli muuten puhetta! Mä en tuosta perhehuoneesta tiedä kun ei otettu esikoisen aikana sitä kun oli niin kallis, mutta meillä mies aloittaa isyysloman heti synnytyksen jälkeen koska mä oon vielä kotona tuon esikoisen kanssa ja sehän tarvitsee hoitajaa kun äiti on sairaalassa :) Varmaan pitää sen 3 viikkoa heti kerralla kun sitten on kuitenkin kaksi vaippaikäistä ja en mä varmaan heti synnytyksen jälkeen ole "täydessä iskussa" ;)

No mutta nyt täytyy poistua tästä istumasta kun selkä meinaa taas vihotella :/

Pimmi 23+6

Heippa!
Tänne onkin tullut jo joulukuun pino! :) Mä olen ollut lomailemassa ja on jäänyt ainakin kahden viikon jutut lukematta!

Misupai: Sanoit hakeneesi NKL:n perhehuonetta..? Miten pitää menetellä? Itse unohdin kysyä asiasta kun kävin viimeksi neuvolassa+lääkärillä.. Meillä lapsen isä haluaisi viettää ajan sairaalassa ja haluttais se perhehuone.. Itse olen sitä mieltä, että isän on hyvä tutustua vauvaan alusta lähtien.

Vaunuista... Meillä harkitaan edelleen Emmaljungaa, Bugaboota ja Hartania.
Onhan niitä kaikkia erilaisia, mutta nämä nyt toistaiseksi miellyttävät eniten.
Haluaisin kolmipyöräiset, mutta niitä ei tunnu löytyvän kivan näköisiä...

Kiloista.. Tänne on tullut painoa kolmisen kiloa.. Nyt kyllä luulen että loman aikana syödyt herkut näkyvät taas vaa'alla, joten odotan seuraavaan neuvolaan saakka sitä ihanaa tietoa ja pysyttelen siihen saakka onnellisena ja tietämättömänä painostani :)

Itsekin olen harrastanut liikuntaa aktiivisesti, mutta nyt tuntuu että lenkkeilykin on hankalaa.. Kävin vielä parisen viikkoa sitten salilla n. 3 kertaa viikossa, mutta siitä tuli usein supistelua jälkikäteen ja nyt tauon aikana olo on ollut huomattavasti parempi sen suhteen.. Ehkä jaksan odottaa huhtikuulle että palaan takaisin raudan vääntöön.. ;)

Hui.. Laskin juuri viikkoja enkä nyt ole enää ihan varma missä mennään.. :whistle:
No, öitä kaikille tasapuolisesti :)

Laura ja masukki 26+1..? :heart: :heart:

Ai että täällä Turun seudulla oli sitten kaunis aamu. 1 aste pakkasta, lunta maassa ja ihanan raikas ilma! Voi että miten mun onkaan ikävä lenkille!!!! Tänään meen takuu varmista etanalenkille ja lyllerrän niin hiljaa ettei vaan alkais supistelee. Ajattelin myös tänään mennä hommaaman tukivyön kun neiti on alkanut työntää vatsaa inhottavasti suoraan eteenpäin. Hän ilmeisesti välillä ottaa selästä vauhtia ja puskee koko kropallaan mun vatsaan päin. Tosi ilkeen tuntusta. Toivottavasti tukivyö tois helpotusta tähän oloon.

Kiloista: Onpa täällä kaikilla tullut kadehdittavan vähän kiloja :'( Mulla kun on tullut jo lähemmäs 10kiloo :'( :'( :'(
Tiesin sen kyllä et niit tulee väkisinkin enemmän kun tosiaan ennen olin himo liikkuja ja nyt en saa edes kävellä....ja onhan herkutkin maistunut sit tietty. Oma vika osittain. Noh toivottavasti näistä pääsee eroon kun saa ton vauvelin sieltä ensin ehjänä ja toivottavasti täysaikasena ulos.

23+

Mukavaa itsenäisyyspäivän aattoa!

Tämä onkin viimeinen työpäivä tällä viikolla. Kivaa! Tulee pitkä viikonloppu. Menee kyllä varmasti maalauspuuhissa. Jos minusta enää maalariksi on. Yritän kuitenkin. Kotona on jo lattiat laitettu. Haluaisin vielä maalata eteisen ja makuuhuoneet, kun kerran on tyhjillään.

Kummilapsista on ollut puhetta. Meillä on kolme kummipoikaa, yksi on jo täysi-ikäinen ja kaksi muutakin jo koululaisia. Vähän on huono omatunto, kun ei olla kovinkaan paljoa aikaa heille ehditty antaa. Kahdelle sentään kun olivat pienempiä, mutta nuorimmainen on kyllä jäänyt niin paitsioon.

Heräsin muuten viime yönä aivan todella kovaan kipuun oikeassa kyljessä. Hieman jo pelästyin, koska kipu oli todella kova! Onneksi meni tunnin sisällä ohi. Olin jo varautunut lähtemään näytille. Mikäköhän sekin kohtaus oli?

Muuten ei omassa voinnissa erikoista. Vähän on hankalaa jo töissä istua, kun vatsa on melkoisen suuri ja painaa keuhkoja. Yritän jossain vaiheessa saada teille kuvaa näytille. Jos osaisin äitin koneella viikonloppuna laittaa..

Näin tässä taas kävi, että kommentoitavaa oli, mutta nyt en sitten muista että mitä. Pelkää omanapaista juttua taas... Pitäisi päästä lukemaan samalla noita teidän kirjoituksia.

Oonaliina 25+0

Angel, kiitti vastauksesta, jatkamme matonmetsästystä :) .

Laura, mekin harkitsemme sitä perhehuonetta, ainoastaan vaan mietityttää mihin saamme esikoisen hoitoon, jos mies on kerran mukana sairaalassa yötkin.
Mieti vielä haluatko tosiaan kolmipyöräiset rattaat, varsinkin jos käytät paljon julkisia.(Bussissa mummot aina kompastuu siihen etupyörään) Ja Bugat on tosiaan ihanat, mutta niissä on kyllä hinnassa "Sinkkuelämää"-lisä.
Me valittiin I´coo Pocco Cityt, jotka on yhtä näppärät ja kevyet kuin Bugat, mutta plussaa oli hinta n. 500 euroa (vrt. Bugaboot 880,-) ja se, että niihin sai pehmeän kantokopan.
http://www.hauck-group.de/en/detail.asp?PLID=4&BID=44&KID=1&HID=2&UID=253&DID=398&ARTNR=327043

Noi ois sillain fiksut, että olis pitkä käyttöikä, kun ovat kevyet sitten vähän isommankin lapsen kanssa. Mutta ehdottomasti siis kaupunkirattaat, en tiedä miten pääsee metsässä ja hangessa eteenpäin. Meillä on sitten ens talveks vielä Quinnyt, jotka on tosi isopyöräiset ja leveät.

Jeps, mutta nyt pojan kanssa kuvauksiin... t. pikkuvaemo

Lääkärineuvola 4.12.2007

Raskausviikot: 25+5
Painonnousu: +292g/vk jeee <:
Turvotus: -
Verenpaine: 116/62
U-Prot / U-Gluk: -
Hemoglobiini: 118
SF-mitta: 22,5cm
Lapsiveden määrä: Normaali
Tarjonta: Raivotarjonta
Syke: +140
Liikkeet: ++
Kohdunsuu: Kiinteä & kiinni. Kohdunkaulan pituus 3cm.

Eli toisessa lääkärineuvolassa oltiin. Kaikki oli mallikkaasti, painonnousua pelkäsin taas mutta viime viikolla kun oli +500g/vk nii nyt enää alle kolme sataa! Jee. :D Nyt sit yhteensä n. 7 raskauskiloa mulla... Sit katottiin toi hemppakin kun on taas väsyttänyt, aluks otti sormenpäästä ja se oli vaan 109. Mut sit se otti myös taipeesta multa sen SPR:lle lähetettävän verinäytteen ku mun veriryhmä on O- ja otetaan ne 3 seurantanäytettä, tsekkas sit uudestaan siitä sen hemoglobiinin ni se oliki 118. Ku aina ei oo kuulemma sormenpäästä niin tarkka... Alotan silti ton yökkö Kräuterblutsaft-rautajuoman uudestaan ku laskee vaan kokoajan veriarvot. Lääkäri-osiossakin oli kaikki hyvin, supistellu ku on niin pelkäsin vähän sitäkin mutta hyvin oli kohdunsuu kiinni ja kanavaa jäljellä. Lääkäritäti sai terävän potkut suoraan käteensä kun otti SF-mittaa ja naureskeli vaan että onpas eläväinen ja omatahtoinen tyyppi masussa asukkaana. :D Sykkeet kuulu hienosti +140 jälleen. Seuraavaa aikaa varailtiin sit kuukauden päähän eli 4.1 ja se on sit taas ihan tavallinen neuvola.

Jyväskylässä vielä vähän lunta maassa. Pysyis nyt vaan pakkasen puolella niin saatais pian lisää! Ei enää yhtään loskaa, kiitos. Sisko tulee tänään Helsingistä meille ja ois tarkoitus käydä vähän jouluostoksilla, miehelle lähinnä katselemassa et on sit seuraa kun sitä itteään ei voi ottaa mukaan. Oon ajatellut sitä isyyspakkausta koota joululahjaksi hälle, tietääkö kukaan saako niitä papa is best-tuttipulloja/tutteja muualta kuin nettikaupasta? Hennesistä ainakin ois tarkotus käydä hakemassa se "my dad is stronger than yours"-paita, hirveästi ois tehny mieli tilata ellokselta semmonen body missä luki että "daddy is the love of my life" mut ku se tuli semmosessa 3-paketissa mikä oli melko hintava... Niin pitää nyt katsoa mahtuuko budjettiin. :) Ja kun yhtään tommosia kolmen pakkauksia ei kyllä bodyja enää tarvis, meil on niitä niin satamiljoonaa jo. Lisäks sit varmaan perinteiset pyykkipojat nenään, suklaata, sikari ja energiajuomaa ainakin pakkaukseen. Kertokaas jotain hauskoja ideoita mitä ootte laittanu!

Käytiin eilen pitkästä aikaa kahestaan leffassa miehen kanssa ihan ex tempore kun saatiin lapsenvahti. Katsottiin se Raja 1918. Kuvaus oli Finnkinon sivuilla "romanttinen draama". Ja ketunmarjat :LOL: Ihan hirveetä telottamista tyyliin silmään ampumalla ja veret vaan roisku. Hirveen kovalla oli myös äänet, vauvakin rupes mekkaloimaan et mitä hiivattia tapahtuu ku siellä vaan pommit räjähteli kokoajan. Mut jos Suomen historia kiinnostaa niin suosittelen kyllä; itse tykkäsin eniten näyttelijäkaartista: Hannu-Pekka Björkman (henkilökohtainen suosikkini), Minna Haapkylä, Lauri Nurkse... Bongasin sieltä myös Salkkareiden Karin ja Amin. :D

Nyt sit pitäis jaksaa olla reipas ja vielä 5 tuntia painaa töitä et teen sit perjantaina tosi lyhyen päivän. Ollaan viikonlopuks menossa ensin Haminaan ja sit Helsinkiin. :) Ihanaa nähä mutsia ja kavereita pitkästä aikaa.

mmmama-L & Onnipoikanen 25+6 :heart:

mama-L: hyvä idea toi sun isyyspakkausjoululahja! Pitänee vohkasta idea ja koota kans omalle miehelle sovellettu versio. Onkin aina pientä pohtimista noitten joululahjojen kanssa. Laittakaa ihmeessä muutkin jos on hyvii ideoita mitä sinne vois koota! :xmas:

Oikukas Ostin sitä siun suosittelemaa Gavisconia (noin se kirjotetaan ;) ). Toimii, joten suurkiitokset siulle :wave: :hug: Mie olin jo ihan hätää kärsimässä, kun tuntu, ettei mikään auta ja pelkäsin vauvan puolesta, kun ainoot mitkä autto oli Pepsidit ja niitähän ei sais käyttää raksauden aikana :ashamed:

Teillä on tosi ihana tuo lista tuolla ekalla sivulla :heart: Kaunis ja värikäs. Enkelivauvojakin muistetaan :saint: :'( Osaanotto kaikille vauvansa menettäneille :flower:

Kiin ja pikkuinen My rv.31+2 helmikuisista :xmas:

Ihanaista aurinkoista ja lumista joulukuista torstaita! =)

Ninnille taas suuret kiitokset uudesta pinosta! :flower:

Mulla oli tänään lääkärineuvola,kuulumisia...

Rv 27+2
Painonnousu +390g/vko
RR 112/68
U-Prot. -
U-Gluk. -
HB 118
Kohdunpohjankork. 26
Sydämensyke +
Liikkeet ++
Kohdunsuu Kiinteä ja kiinni Pituus 3cm.

Kaikki siis kaikinpuolin hyvin. :heart:

Sain nyt neuvolasta mukaani kotiseuranta vermeet sokeriarvojen mittaukseen eli 4krt päivässä tarttis ny 6pvää mitata.
Millähän vaan muistan,kun kaikki muutenkin tuppaa unohtuun :ashamed: Taas on liikkeellä tuota raskausajandementiaa.... :whistle:

Angel Aivan ihania kaikkia juttuja teitin sivuilla... :heart: Myönnän olevani Nalle Puh ja kump.-Fani,niitä löytyy kotoo jos jonkin verran ja kaikissä mahollisissa muodoissa. ;)
Ostasin varmaan teiltäkin kaikki,jos vaan olisin miljonääri,mutta kodinhoidontuella ei paljo juhlita.... :(

Kummilapsista on ollu puhe,mulla on yksi kummipoika 10.v. Ei oo vielä enempiä siunaantunu,miehellä ei oo ollenkaan...Mutta vielähän kerkee... :)

Isyyslomasta Meillä isäntä jää heti synnytyksestä,koska jonkunhan on esikoistakin kotona hoidettava,kun me viä ollaan vauvan kans sairaalassa.

Nyt taidan mennä poitsun kaa päikyille,tuli nukuttua jotenkin taas tosi huonosti viime yö... |O
*Onko muilla univaikeuksia???*

Mamuliini ja masukki 27+2

Helmi: Brio Kombein koppa on kyllä iso. Ne olivat esikoisella (joka syntyi lokakuussa) koko talven. Muistaakseni joskus toukokuussa sitten otin kopan pois, koska silloin poika sitten halusi jo istuskellakkin. Mutta siis missään vaiheessa ei tilaongelmaa ole ollut. Poika nukkuu vaunuissa vieläkin ja nyt olen ratasosaan laittanut lampaantaljan lämmikkeeksi.. =) meillä iso auto, joten tavaratilaan mahtuvan hyvin. Uskoisin, että ihan ns. normaaliautonkin takakonttiin sopivat mainiosti. Helposti ne saa kasaan ja on aika kevyet myöskin nostaa kyyttin. Kyllä suosittelen! =)

Heippa!

Pikkuvaemo: Kiitos vinkeistäsi :) Näin ensimmäistä lasta kun odotellaan niin eipä juuri ole tuota käytännön kokemusta! Hankala päätös tulee olemaan noiden vaunujen kanssa.. täytyy vaan mennä liikkeisiin katselemaan. Itse käytän harvemmin julkisia kulkuneuvoja kun asustetaan tässä eduskuntatalon takana.. Melko usein tulee vaan käveltyä joka paikkaan.

Mitäs muuta.. Kävin tänään parin tunnin lenkillä ja kyllä tuntuu selässä! Huhhuh! Vauvan liikkeet sen kun vahvistuvat päivä päivältä ja tänään potkut tuntui jo todella ylhäällä. :)

Nyt kaunistautumaan ja sen jälkeen katsomaan veljen korismatsia!

Vointeja kaikille!

LauraN: En oo sitä hakenut, kun ei kai voi, mutta ajatus olisi sellaista toivoa. Ne kai menee siinä järjestyksessä, kun synnytykset on ohi ja osastolle siirrytään. Meillä on kans eka vauva, joten olisi kiva, että saataisi olla koko perhe yhdessä alusta asti. Kai se jotain ekstraa maksaa, mutta ei se varmaan vararikkoon vie. NKL niitä huoneita on kai jotain 20 ja eihän kaikki ees halua.

Vaunugallupiin: Meillä varastossa odottamassa puna-mustat Brio Kombit 2007, runkona 2006 heittoaisallinen musta. Mahtuu hyvin meidän autoon (Opel Astra Wagon´06). Koppa vaikuttaa tilavalta ja sillä mennään mahdollisimman pitkään. Siitä kopan kuomusta saa jatkoperän ratasistuimeen, joten tulee vaunumaisempi, vaikkei sitä koppaa olisikaan.

Oma vointi on maan mainio, loikoillaan porukoilla, kun veljellä yo-juhlat tänään ja huomenna. Tosin kohta täytyy äitiä autella ruokien teossa.

Misupai ja Helmis 27+4

Heips!
Pikaseen vaan kirjottelen, ollu vapaata ni en oo pahemmin koneella viihtyny!
Joku uuskin oltiin saatu joukkoon, tervetuloa, lisään sut listaan!

Vaunugallupiin: Meillä on nyt parisen viikkoa ollu jo noi Gessleinin swing-fi:t tossa eteisessä, kovin on kauniit ja hyväntuntuiset!

Isyyslomasta mies jäämässä isyyslomalle, luultavasti kanssa heti synnytyksestä kun on noi 2 tyttöä meillä kuitenkin joista tarvii pitää huolta ja isovanhemmat kaikki vielä työelämässä. Ja jonkinlaisen isyyspakkauksen olin kanssa aatellu väsätä. Sellanen H&M:n "my dad is stronger than your dad"-paita meillä onkin jo ostettuna, harmaa kokoa 50cm :heart: se on niiin pieni ja ihanan söpö!

Oon tänään siivonnu tyttöjen huonetta 2 tuntia, heittäny 2 jätesäkillistä turhaa tavaraa pois ja saanu huoneeseen lisää tilaa. Siinä tää päivä onkin melkeen menny, nyt pitäis vielä mennä ettiin muutama rottinkikori tyttöjen hyllyyn mihin saan laitettua kaikkea pikkusälää kuten koruja, pampuloita, barbien korut, kengät, laukut ym. ym. Sellasta pikkusälää kyllä riittää ton ikäsillä työillä :)
Huomenna onkin meiän kuopuksen synttärit, 6 vuotta tulee neidillä täyteen. Mä oon aamun töissä ja mies illan et ei oikeen päästä niitä vielä juhliin.

Eipä mulla muuta, kirppukin on taas tainnu vaihtaa asentoa kun potkut tuntuu taas turvallisen ihanasti ja kovasti :heart:

:heart: :Ninni ja Kirppu 25+3

LauraN, ole hyvä vaan.
Me tehtiin esikoisen kanssa tosi tyhmästi ja ostettiin tosi hienot, raskaat ja kalliit yhdistelmät, jotka sitten vuoden ikäisellä oli älyttömän painavat ja kömpelöt. Ja kun kerran kaupungissa asutte, niin ette tarvitse mitään hyökkäysvaunuja.
Vaunukaupassa meidän viisivuotias työnsi niitä I´coo-kärryjä yhdellä kädellä ympäri kauppaa, eli oli tosi ketterät. Oon testannu myös Bugaboot ja tuntuivat ihan samanlaisilta (lukuunottamatta sitä koppaa)

Oi, mäkin haluun semmosen My dad is stronger than yours-bodyn, onkohan niitä vielä? Sopis hienosti meidän uudelle poitsulle, kun isi on salilla viihtyvää sorttia :) .
Ninni, hauskoja juhlia ja onnea pikkuneidille! Meilläkin juhlitaan huomenna miehen kolmekymppisiä kunhan saan ensin linnanjuhlameikit väsättyä.
t. pikkuvaemo

Moiks, vastailen pariin juttuun

Meillä mies lähtee tietenkin mukaan synnytykseen,kuten oli esikoisestakin, siitä ei olla edes keskusteltu sen kummemmin kun se oli ihan itsestäänselvyys. En osaisi kuvitella sinne ketään muuta mukaan, enkä yksinkään siellä olisi pärjännyt kun kyllä siitä oli niin iso tuki siinä vaikka ei se ihmeitä tehnyt kunhan oli mukana. Myöskin isyyslomalle jää heti kun vauva syntyy. Esikoisesta joutui heti mennä töihin ja se oli meille paras ratkaisu mut nyt kun meillä on jo yksi lapsi niin isyysloma tulee tarpeeseen.

Perhehuonetta me pyydettiin mut ei saatu kun olivat varattuna kaikki.. Hassua muuten, ei ole enää montaa viikkoa jäljellä.. Jokohan joku täällä oli alkanut pestä vauvan vaatteita? itse olen suunnitellut aloittavani heti joulun jälkeen sen ihanan touhun. Ostettava on vielä mm. hoitoalusta hoitopöydälle ja vaippoja valmiiksi..hmm.. mitäs vielä, jotain pientä tarviketta varmaan vaikka aikalailla kaikkea on.

Ihana kun sain siskolta "äitiyspakkauksen", hänelle syntyi tyttövauva vasta muutama kuukausi sitten ja sovittiin että mä en ota pakkausta kun saan häneltä niitä vaatteita. Nyt sitten sain niitä ihania raita- ja pallobodeja ja potkuhousuja, mun mielstä aivan ihania vaatteita! Kaikenlisäksi nää oli melkeen käyttämättömiä useimmat kun sisko ei ollut niitä pääosin vihreitä tms käyttänyt tytöllään, taitaa olla enemmän pinkin puolella! ;)

Tänään on supistellut, kävin vaan pienen lenkin vaunuilla niin johan alkoi tapahtua mahassa. Joko mun liikunta alkaa mennä tähän.. :eek: Esikoista odottaessa loppuajasta kaikki liikkuminen teki kipeää- nyt on muuten yötkin alkaneet tuntua siltä että kääntyilen vaan kyljeltä toiselle ja käyn vessassa vähän väliä. Kädet ja jalat puutuu tosi nopeesti.

enne ja aarre 26+6

Hei Ninni78, laitatko mut kans tähän listalle eli Vaaka-70, ikää mulla jo 37 v., ekaa lasta odotetaan, laskettu aika 29.3.2008 ja synnäri K-SKS. Muistaakseni laitoin tietoja jo parisen kuukautta sitten, mutta on jääneet jostain syystä päivittämättä. T: Vaaka-70 rv 23+4

Inksu81
Eli laskettu aika on 24.3 (tosin tarkka leikkauspvä saadaan sit myöhemmin), synnäri on NKL ja lapsia on tähän mennes 2 (tyttö 2,5v ja enkelipoika 03/07).
Niin ja poikaa kuulemma odotetaan nyttenkin...Kysyttiinköhän siin listal ikää...? no 26 kuiteskin..kysyttiin tai ei :)

terv. Inksu

Mä voisin kans ilmoittautua mukaan maalismasuihin.. Oon käynyt lukemassa juttujanne jo melko pitkään ja nyt olis itselläkin enemmän aikaa kirjotteluun.Koulutehtävien teko on loppusuoralla =) Oon 27-v. Meillä on just 4-v ja 2-v täyttäneet lapset, poika ja tyttö.Synnyttään meen TAYSiin.La on 5.3 ja poika tulossa.

Jade tasan 27

Huomenna olis vika pvä työharjottelua ja sitten pari kirjallista tehtävää tekemättä, mutta muilta osin alkaa helpottamaan ja koulun voi unohtaa seuraavaks vuodekas!!! Töitä kun vielä jaksais ainakin vuoden loppuun on tavote ja sitten kyllä jään saikulle jos tuntuu vähänkään siltä!!! Nyt en ole viitsinyt ottaa saikkua töistä kun ollut tämä harjottelurumba ja olis sitten pitänyt olla sieltäkin pois ja reputtaa, mutta sinnikkyys palkitaan :)
Vauvalle olen kaikki tarvikkeet tilannut ja saadaan ne joulun aikaan.Päädyin vaunuista Gessleinin yhdistelmiin, kun ainoat kuosit mitkä miellyttivät minua mutta niistäkään en saanut enää niitä mitä aluksi ajattelin :( Onko kellään kokemusta vauvakiikuista, sellasista patterikäyt.joka sitten heijaa nappia painamalla, että olisko se parempi vai keinuvilla jaloilla varustettu sitteri?
Pikkuvaemo mä ostin kanssa kyseisen macho paidan pojalle, mutta oli vaan kokoja 56 ja näyttää ihan nukenvaatteelta! Ei kai ne vauvat sentäs iiihan niiin pieniä ole vai muistanko väärin kun edellisestä jo aikaa?Muutenkin olen pääsääntöisesti ostanut 62cm vaatteita.
Hoh hoijaa nyt pitäs herättää poika, kun sen fudis peli alkaa klo 9, hyvissä ajoin liikkeellä ollaaan tod. :kieh: Sitä väsyttää ja äitiä kans :kieh: ! Voikaapa hyvin, heips :hug:

Tutteli78 ja viikot hukassa

Omaehtoinen 4D nyt siis käyty, hienoa oli :D
Taidan siirtää tuota sukupuolijakaumaa (kun nyt taisi tilanne olla tasan), joten Ninni: voit laittaa minulle sinisen haikaran. Ennakko-oletukseni on siis ollut oikeassa, ihan alkuvaiheesta alkaen!

Tervetuloa, uudet ilmoittautuneet!

Mukavaa itsenäisyspäivää kaikille :flower:
~Tii ja Nyy 26+6

ps. kirjoittelin enemmän tuonne 'yli 3-kymppiset esikkoa odottavat' -pinoon, jos joku haluaa lukea tarkemmin. Ja profiilista löytyy kuva Nyytistä!

Yhteistyössä