Heips!
Me oltiin pojan kans ahkerina, käytiin ostamassa joululahjat, lukuunottamatta kummitytön lahjaa, jonka mies saa kustantaa, kun on kerta kummi hänkin, ja sai paljon isommat "joululahjarahat"
kuin minä! Tosi tyytyväinen olen ostoksiini, kun aika edullisesti sain kaikille sisarustenlapsille lahjat ostettua, ja lisäksi miehelle lahjan. Nyt vaan sais alkaa paketoimaan, se onkin kivaa! =)
Vaunugallup-vastaus: Meillä on
Emmaljungan Cerox -yhdistelmät vm. -05, ja niihin ostetaan seisomalauta esikoista varten.
***Muoks:
pitkäkoipi oliki linjoilla just yhtäaikaa ja oli laittanu kuvan yhdistelmistä, jotka meilläkin siis on! Malli vain vanhempi, ei tosin eroa muuten kuin että jarru on erilainen, ja värinä meillä harmaa, punaisin pienin yksityiskohdin.
Inksu81, tervetuloa mukaan! :flower: =)
Mies tulee joo mukaan synnytykseen, ja jäänee siitä samantien isyyslomalle myös, koskapa muutoin meillä tulisi esikoisen hoidon kanssa ongelma, että mihin kaveri lykätään siksi aikaa että äippä on sairaalassa. Varmaan siis pari viikkoa yhteensä on kotona.
En tuosta perhehuone-systeemista
Misupai ihan tarkkaan tiedä, mutta ihan oman mielikuvan perusteella vastaisin, että tuntuu siinä se perhehuoneen idea vähän kärsivän, jos mies lähtee päiväksi töihin. Kun tarkoitus lienee olla siis tosiaan koko ajan perheenä siellä, tutustella uuteen tulokkaaseen. Mutta tämä siis vain ihan minun oma intuitioni, koskapa eihän sitä nyt kukaan tietenkään estä etteikö sieltä perhehuoneesta saisi välillä töihinkin lähteä! =)
Jennahin kysymykseen 'kuunteleeko mies masua':
Tässä raskaudessa mies ei ole vielä kuunnellut masun päältä, että kuuluisiko sieltä jotain, mutta esikoista oottaessa kuunteli ja väitti myös sykettä kuulevansa! En kyllä tiedä onko se oikeasti edes mahdollista, että kuuliko mahd. vain MINUN sykkeen... Tosi hiljaista pitää kyllä olla, ja molemmilla varmaan ihan hengitystäkin pidättää, että jotain kuulisi. Luulen.
taaperotx3, pikkuneidille synttärionnitteluja! :flower:
Nyt lahjoja paketoimaan!! =)
Ippu 25+1