Taas on hetki vierähtänyt viime kirjoituksesta.
Oltiin siis viiko mökillä, meni vähän sairastellessa: Aluksi Tinjan maha oli ruikulilla, joka olikin tosi "hauska" juttu, kun oltiin päätetty kestovaippoja sielläkin käyttää, ja käsinhän ne pitää sielä pestä. Oli sitten yhden kakkavaipan sijasta varmaan 6 per päivä...
Sitten mulla nous kuume ja alkoi rintojakin särkeä, onneksi pääsin paikalliseen terveyskeskukseen, rintatulehdushan se oli. Sain antibiootin, Tinjan maha rauhoittui, mutta lääke veti sitten mun mahan kuralle :x Sai huussissa ravata... No, hengissä selvittiin, mutta nyt alkaa olla kesän mökkikiintiö täynnä. Tai jos ihan omassa porukassa päästäsiin, mutta tuo on miehen suvun mökki, ja porukkaa siellä on aina aika paljon.
Tinja on oppinut kääntymään selältä vatsalle, mutta takaisin ei vielä pääse. On myös nauranut ääneen pari kertaa, mutta sitä ei mitenkään yleisesti vielä harrasta. Eilen olin näkevinäni minipienen valkoisen nökön alaikenessä, joten liekö nyt ensimmäinen hammas tulossa
Sänkypuuhagalluppiin, aika hiljaista on, mutta vasta vähän aikaa sitten alkoi edes sujua ilman kauheita kipuja, ja vieläkin alkaa sattua jos pidempään "jyystää" :kieh: Ehkä 2-4 kertaa/kk. Pitää sitten pitää mies tyytyväisenä muilla keinoilla...
otiin jäämisestä, meinaan jäädä kotiin, täällä on ihan hyvä kuntalisä, saan n. 200 e enemmän kuussa sitten kun jään kotihoidontuelle. Tarkoitus olisi toinen lapsi tähän perään "tekaista", ei vaan vielä ole kuukautiset alkaneet, eli jonkun verran täytyy vielä odotella. Saas nähdä alkaako kuukautiset ennen kun imetys loppuu, ja tarkoitus olisi imettää yli 1-vuotiaaksi kuitenkin.
Vielä ei olla soseita maisteltu, mutta pakastin alkaa jo täyttyä
Mustikoita kerättin mökillä varmaan lähemmäs 10 litraa, riittää sitten talveksi.
Eipä muuta ihmeellistä, hyvää jatkoa kaikille