+++MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat+++

Sf Kyl ainaki tuo kp18 on silminnähden haaleampi kuin kp16...ainakin näin puhelimen
näytöltä katottuna! :D Mulla oli viime kierrossa samoin. Jostain luinkin et joillain voi
näyttää vahvaa viivaa muutaman päivänkin ja sit vasta haalenee. Näin kävikin!

Päivitän tänään kunhan pääsen koneelle, se päätti sit taas sanoo työsopparin irti ja
piti windows asennella uudelleen ja se nyt herjaa jotain! Puhelimella hivenen hankala
päivittää! :D

Ja ON: Sieltä se O+ taas tulla tärähti! Niin on nätti viiva ja tummempi kun kontrolli
jajaja...ai että! Mut eiköhän tästä saada sama tulos kuin viime kierrostaki! Mut toivossahan
on aina hyvä elää! :) dpo -1 siis jälleen ja vihdoin!! :D Ja kierron pituus sama kuin viimeeksi, JESSS!!!! :D

Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.

tiistai 20.3.

KUUMEILEVAT
Nimimerkki................Kiertopv:t........Ikä.......Toive.....Yritys
MaybeSomeday........55/28-35......25v......2.lapsi.....yk4
Rakkauspakkaus83...54/36-38.......28v......2.lapsi.....yk5
Vogue......................43/29............25v......2. lapsi....yk2
Keltakukka...............29/22-27..........28v.....1.lapsi......yk8
macy gray................26/30-34.........31v......2.lapsi...yk27(OI8)
ÄitiliiniX5..................26/28-30.........29v......6.lapsi.....yk4
Sunflower11.............20/24-35...................3.lapsi....yk16
Ansku83..................19/31..........28v.......1.lapsi......yk13/yv1,5
Tähtitaimi.................18/28-35........35v.......2.lapsi....yk7
MolliMelooni.............17/30-35.........33v.....2.lapsi.....yv5
Rulla-Katriina............17/28-30........33v.......2.lapsi.....yk4
aliisa10....................9/30-36.........28v......2.lapsi.....yk3
Anastacija.................7/26-29........28v.....1.lapsi.....yv1,5
Toivoliini..................5/29-31..........34v......5.lapsi.....yk1
jenni_noora..............2/28.............27v......1.lapsi......yk3
Moona83.................?/??................29v......3.lapsi.....

PIINAILIJAT
macy gray........dpo11/12
ÄitiliiniX5..........dpo9
Sunflower.........dpo3
Ansku83...........dpo1
MolliMelooni......dpo0

HAAMUILIJAT

PLUSSANNEET 2012

Maaliskuu

Helmikuu:
Micaela.......21.2.....26v.....1.lapsi

Tammikuu:
Mantu82......2.1.....29v......1.lapsi.....yk1
Ranskis......17.1................2.lapsi.....yk1
New..........17.1......21v......1.lapsi....yk1
Jensar........26.1.....32v......2.lapsi.....yv2

Plussanneet 2011
Helmikuu: Pikku-Saara, Neiti-81, koiksa-79, Gabrielle, Matilda-08, Epa_88
Maaliskuu: MiiJane76, EevaN, Mariel85
Huhtikuu: äiti x4, Viena, mileon, Mango86, Miimau, Camilla31, Jul, Viola30
Toukokuu: Maira, Lisey
Kesäkuu: Rhonda74, Emmuska10, Viola30, PIKKUVIIKINKI
Heinäkuu: Minnarun, Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia
Elokuu: Lintsa, vomppis, Hanspili
Syyskuu: LepikonHeta, Tuulia81, kissendaal, pillipöllö, Sanmar82
Lokakuu: Tiituliini, Barbamama35, Laurelle
Marraskuu: Kati82, mirkku76
Joulukuu: Rakkauspakkaus83,Ellamae, Metku, Krumeluu

Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: Ansku83

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:

kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina = yv) Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km? = yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
(ku = kohdunulkoinen, tm = tuulimuna)

Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen (Days Past Ovulation). Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (ovistestiplussa = dpo -1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita.

Räjähtävää plussakuukautta kaikille!!

Viimeksi muokattu:
Hei, Haluaisin liittyä mukaanne kuumeilemaan. Minulla on ennestään 2 lasta ja kolmas olisi haaveissa. Nuorin on 7 kuukautta vanha ja imetyksen lopettamisen jälkeen menkkoja ei vielä ole kuulunut, joten mitään päivämääriä ja yrityskertoja en osaa tähän sanoa =) Ovista olen testaillut nyt viikon päivät eikä ovisplussaa vielä ole tullut. Ikää minulla on 29 v.

Sunflower11
Ansku: Ääk, mun tarvis varmaan sit laskee uudestaan :LOL:
Kun sen vahvimman viivan sain silloin kp 16, sen päivän jälkeen limailut loppu.. Oiskohan se sit ollu dpo 0 :stick:

Sunflower11
Nyt oli sit jo selvästi vaaleempi viiva..

Lasken sen nyt niin et kp 16 tuli se vahva viiva et olkoon se sit ovisplussa päivä ja kp 17 dpo 0, eli joo, nyt dpo:t kunnossa.

jenni_noora:lle :hug:

Mulle saapi päivittää dpo-1 tänään. Vetäsen pregnylin nyt tilastotietojen pohjalta tänään, kun ovstestit loppu sopivasti... (mites nyt tolleen, enhän mä testannut eilen kuin ... ..öö.. kolme kertaa?) :D

jenni_noora Ärsy täti! :( :hug: Tsemppiä uuteen kiertoon!!! :heart:

Sf Kiitos! Nää jutut on kyl välillä niin ulkoavaruudesta laskeutuvia ettei näissä taho kestää mukana! Mut tuolla mennään!! :D Tsempiiiii!!!! :heart: =)

Molliiiiiiii JESSSSSSS!!!!! Kolme on hyvä! :LOL: Tsemppiä nyt!!!!!!! :heart: =)

Tosiaan Moona83:lle tervetulotoivotukset ja mahdollisimman pikaista visiittiä pinoon! :wave:

macylle tsemityksiä. =) Kuulostaa hienolta tuo, että parisuhde maistuu ja mieli on ilmeisesti tyynessä tilassa.

Parisuhteesta oli puhetta tuolla aiemmin. Meillä on alkusuhteen vuorokausien muhinointimaratoneista hiipunut aika harvoihin yhteenottoihin fyysinen hellyys. Halaillaan, pussaillaan ja kutitellaan kyllä päivittäin ja joka käänteessä, mutta tositoimet harvinaisempaa herkkua. Olen joskus miettinyt, että onneksi ollaan hoidoissa, niin tietää väkisinkin saavansa edes pari kertaa kuussa... :D Viime aikoina olen täysin hurahtanut pikkutuhmiin alusvaatteisiin, ne ovatkin piristäneet mieltä ja virettä. Mahtava sivusto, hyvä ja nopea palvelu (ja edullinen dollarinkurssi):
Plus Size Lingerie Bras Corsets Panties Garter Belts - Hips & Curves

Viimeksi muokattu:
^Loistavaa! :D Musta ihan vähä tuntuu siltä en mun LH huippu on ollu hurjimmillaa aikasemmi ku mitä testasin sunnuntaina, kun eilen puolen yön paikkeilla oli kyl semmone olo et koko munasarja poksahtaa kohta ja tänää ei oo ollu mitää tuntemuksia! No, nähtäväks taas jää mitä käy!

Mä oon kyllä niin malttamaton. Heti synnytyksen jälkeen mulle määrättiin minipillerit ja söin niitä 5 liuskaa ja nyt kolme viikkoa ollut popsimatta noita. Kuinkahan kauan noita menkkoja saa vielä odotella? Kuvittelin, että alkaisivat suunnilleen heti, kun pillerit lopetin. Mutta ei :( Turha kait tuota ovistakaan vielä testailla, jos vasta vuoden päästä tuleekin seuraavan kerran :rolleyes:

Hei moi hei, pitkästä aikaa :) Mulla olis tänään dpo9 jos oikein oon laskenu, testasin kyllä negat dpo7 ja dpo8, eli tuskin on siis tärppi käynyt vieläkään... Mutta oon tullut siihen päätökseen, että jos tämä kierto ei tärppää, niin mut saa poistaa pinosta, alotan meinaan oppisopimuksella ens kuussa (sain yllättäen oppari sopimuksen) eli, olis kai nyt parempikin, ettei tärppi kävis mulla :/ Lykkään siis vauva haaveita ainakin 2-vuodella :) Mutta paljon plussapuhureita teille kaikille!!! +++++ :flower::heart:

Huomenta!

(.)Täällä olis ovis ajat ovella. Ei oo liuskoja käytössä, eikä oo oloja. En tiedä kun kaikki sanoo, että sen tuntee kun ovulaatio on. Pffft. Ehkä mulla ei oo sit ovulaatiota ollenkaan. KP17/28-30. Laskureiden mukaan pitäisi olla nyt, mutta limojen pohjalta ei vielä tänään kyllä. (Jos sitten huomennakaan) Ensi kierrossa otan kyllä ne luiskat käyttöön. Niitä kun saa tuosta lähimarketista 10kpl €4.95. Onko muuten paha hinta?

Turhauttavaa kuunnella kroppaansa, kun se on täysin hiljaa..

Tietääks kuumeilijat täällä tuleeko kuukautisia ollenkaan, jollei ovulaatiota tapahdu?

Epätoivoinen Rulla

Rulla// Mulla ovuloimattomissa kierroissa venyi kierto johonkin 60-120 päivään, minkä jälkeen tuli melko niukka tyhjennysvuoto. Ns normaaleilla naisilla kai voi olla vällillä ovuloimattomia kiertoja, jotka venähtää pikkaisen pitemmiksi kuin tavan kierrot. Tyhjennysvuoto tulee joka tapauksessa siinä vaiheessa, kun kohdun limakalvo vanhenee.

Mun tosikovat ovistuntemukset johtunevat siitä, että munasarjoissa on muutenkin melko täyttä ja nuo lääkeavusteet ilmeisesti tekevät elimistä herkemmät. Hoidottomina aikoina mulla ei tosiaan ole minkäänlaisia ovistuntemuksia, vaikka kierto olisikin sitten normimittainen (eli ilmeisesti ovuloiva).

Mistä marketista saa ovistestejä tohon hintaan?? :O

Molli Asun joo Saksassa, mutta 4h päässä Berliinistä :) Käy ihmeessä Kauflandissa, sieltä löytyy (kortsujen vierestä kosmetiikka osastolta) jos jonkinnäköisiä testejä :)

*muoks. Onko palstalla muuten muita ulkosuomalaisia?

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä