+++MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat+++

Jaahas. Tän kierron kontrolliultrassa käyty. Oikealla oli 13mm johtofolli. Vielä neljä pistosta puregonia, sitten lh-testaukset ja pregnyl. Onneksi meni näin sutjakkaasti tässä kierrossa, niin ei tarvitse yrittää muiluttaa ensi viikolla lentokoneeseen piikkejä ja lääkkeitä...
 
Eipä siellä Felicitaksella hullua hurskaammaks tullu, 60e köyhemmäks kylläkin! No, se on pientä ja menis se turhempaankin! Sanottiin että 2,5 ylittävillä arvoilla alotetaan lääkitys! Mutta kappas kappas...mulla 2,65 (helmikuussa otettu) eikä alotettu! Oon kuulema rajatapaus ku marraskuussa otettu arvo oli 2,41! Nyt pitäis sit toukokuussa saada kinuttua lähete jostain verikokeisiin ja kattoo se arvo taas! Jospa sen sieltä polilta vaikka sais! Että kiukuttaa! :kieh: Noh, sain ilmasen ultran...taas! Folli 12,8mm pieni murkula, mut limis oli ottanu kasvun 10,6mm ja oli tälläkertaa 3-viivainen, maanantaina oli siis 6mm eikä viitettäkään 3-viivaisuudesta! Jotain positiivista sentää! x) Mut paljonpa sellasella tekee, kun folli on tuommone! Ja ensimmäisenä se sano, et arvohan on kunnossa! Joo, mut oireet ei! Kerroin sille listan oireita väsymyksestä hiusten ja ihon kuivumiseen sekä aloitekyvyttömyyteen yms.! Mut ei ni ei! Ja oli vielä TIETENKIN sellane lääkäri mikä ei oo tehny lapsettomuustutkimuksia, vaan vain normi gynen vastaanottoja! Aattelin siinä vaiheessa: MISTÄ MUA RANKAISTAAAAAAN???!!!! -.- Eli se ei ollu edes kuullu koko 2,5 arvosta, vaan kysy toiselta lääkäriltä! Mutta näin nyt...käski vaan olla kärsivällinen!! NO KIITTI!!!! :stick:
 
Voi ei, kylläpä on nyt huono tuuri sulla Ansku! Voimia! Mutta minkä ihmeen takia Felicitaksella on noin avuton lääkäri töissä?

Asiasta toiseen. Onko kukaan koskaan kokeillut Herbalifeä? Kävin kehonkoostumus mittauksessa ja muutenkin puhuttiin ruuasta. Tiedän että syön huonosti - liian harvoin (ja liian vähän proteiinia), joten ostin sitten protskuaineet kun salilla ja jumpissakin käyn.
Ei kait tuosta haittaakaan ole? Kun pelkkiä proteinipirtelöaineita on..
Muoks. En siis laihuta. Ihan vaan välipalaksi kun syön liian harvoin.
 
Viimeksi muokattu:
Ansku Ei oo todellista tollanen lääkärikäynti! 60 euroa vielä kehtaavat pyytää. huh huh!

Ana Valitettavasti en tiedä mitään Herbalifestä, mutta alkoi kiinnostamaan miten pystyt syömään liian harvoin? Itse syön yhden lämpimän ruoan päivässä ja jotain hedelmiä ja kärsin ylipainosta.. Ärsyttävää kun joskus syöt omenan ja siitäkin puoli kiloa seuraavana päivänä :(

Pullukka Rulla
 
Rulla: :D Joo, siis aamulla syön n. klo 10, sitten päivällä siinä 15-16 aikoihin ja illalla 19.30-21 väliin. Suositus olisi kuudesti päivään, multa uupuu välipalat ja lounas. Nyt jää sitten edelleenkin yksi välipala uupumaan, mutta jumppa/salipäivinä otan lisä pirtelön. Yhden lounaan "korvaan" pirtelöllä ja yks välipala ois patukka tai muu proteiininlähde.
Olen kyllä ennenkin kuullut, että pitäs syödä useasti ja vähän, ettei kroppa ala käymään säästöllä ja varastoimaan.

Muoks. Ja siis itsekkin syön yhden lämpimän aterian, tosin sillon illalla :D. Aamulla leipää, päivällä salaattia ja illalla lämmin ruoka.
 
Viimeksi muokattu:
Älkääpä muuta sanoko!!! Ihan vähän teki mieli kysyä et onks se valelääkäri vai mistä se on ne lupansa voittanu!?! -.-

Nii ja Ana laitetaanko sulle siis tälle päivälle kp1 vai kuin? Vitti tää mun pää on nyt kyllä ihan jumissa taas! :D
 
Joo, kyllä se on KP1. Aamuyöstä alkoi. Aamulla kipuili niin että otin panadolin. Tosin kupin pistin, niin en tiedä vielä miten runsasta tuo vuoto on, mutta kyllä oon jo kirveen heittänyt kaivoon.

Muoks. Kaverilla oli kans tuo THS koholla, yli 3,5. Sillekkin oli lekuri sanonut ettei tarvii mitään tehdä, että ihan hyvä arvo on.
Miks ihmeessä on näin eriäviä mielipiteitä asiasta?? Ärsyttävää.
 
Viimeksi muokattu:


Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.



keskiviikko 14.3.

KUUMEILEVAT
Nimimerkki................Kiertopv:t........Ikä.......Toive.....Yritys
MaybeSomeday........49/28-35......25v......2.lapsi.....yk4
Rakkauspakkaus83...48/36-38.......28v......2.lapsi.....yk5
Vogue......................37/29............25v......2. lapsi....yk2
Keltakukka...............23/22-27..........28v.....1.lapsi......yk8
jenni_noora..............23/28.............27v......1.lapsi......yk2
macy gray................20/30-34.........31v......2.lapsi...yk27(OI8)
ÄitiliiniX5..................20/28-30.........29v......6.lapsi.....yk4
Sunflower11.............14/24-35...................3.lapsi....yk16
Ansku83..................13/31..........28v.......1.lapsi......yk13/yv1,5
Tähtitaimi.................12/28-35........35v.......2.lapsi....yk7
MolliMelooni.............11/30-35.........33v.....2.lapsi.....yv5
Rulla-Katriina............11/28-30........33v.......2.lapsi.....yk4
aliisa10....................3/30-36.........28v......2.lapsi.....yk3
Toivoliini..................?/??..............34v......5.lapsi.....yk1
Anastacija.................1/26-29........28v.....1.lapsi.....yv1,5





PIINAILIJAT
jenni_noora......dpo9
macy gray........dpo5/6






HAAMUILIJAT






PLUSSANNEET 2012

Maaliskuu

Helmikuu:
Micaela.......21.2.....26v.....1.lapsi


Tammikuu:
Mantu82......2.1.....29v......1.lapsi.....yk1
Ranskis......17.1................2.lapsi.....yk1
New..........17.1......21v......1.lapsi....yk1
Jensar........26.1.....32v......2.lapsi.....yv2



Plussanneet 2011
Helmikuu: Pikku-Saara, Neiti-81, koiksa-79, Gabrielle, Matilda-08, Epa_88
Maaliskuu: MiiJane76, EevaN, Mariel85
Huhtikuu: äiti x4, Viena, mileon, Mango86, Miimau, Camilla31, Jul, Viola30
Toukokuu: Maira, Lisey
Kesäkuu: Rhonda74, Emmuska10, Viola30, PIKKUVIIKINKI
Heinäkuu: Minnarun, Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia
Elokuu: Lintsa, vomppis, Hanspili
Syyskuu: LepikonHeta, Tuulia81, kissendaal, pillipöllö, Sanmar82
Lokakuu: Tiituliini, Barbamama35, Laurelle
Marraskuu: Kati82, mirkku76
Joulukuu: Rakkauspakkaus83,Ellamae, Metku, Krumeluu





Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: Ansku83

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:

kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina = yv) Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km? = yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
(ku = kohdunulkoinen, tm = tuulimuna)

Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen (Days Past Ovulation). Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (ovistestiplussa = dpo -1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita.






Räjähtävää plussakuukautta kaikille!!




 
Anastacija: Sorry kun pomppaan tänne ketjuun kommentoimaan:ashamed: Pahoittelut tädistä mutta noista syömisistä piti kommentoida kun itsekin söin tuolla tavalla, eli hyvin vähän ja epäsäännöllisesti, ruokailuvälit olivat mitä olivat ja mitä pidemmäksi välit kasvoivat, alkoi nälkään jo niin tottumaan että ei oikein osannut nälkään enää syödäkään oikein. En myöskään laihduttanut vaikka kohtuullisen hoikka olenkin ja liikun itsekin pari kertaa viikossa jumpissa, salilla jne. Niin kävin ravintokeskustelun myös marras-joulukuussa ja sain hyvät ohjeet syömisiin, eli aamulla aamupala (leipä.puuro), lounas11-12, välipala 15(hedelmä tms), päivällinen 17-18 ja iltapala n.20 (proteiiniä sisältävää jos on liikkunut). Noudatin tätä koko joulukuun ja jo tammikuussa saatiin hyviä tuloksia hoidoissa missä kaikki tehtiin miltei samalla tavalla kuin kesällä jolloin söin huonosti. Ilmeisesti munasolujen laatu oli parempi koska siittiöiden laatu oli samaa kuin kesällä ja hedelmöittymisprosentti sekä alkioiden laatu oli huomattavasti parempaa kuin kesällä. En voi usko että tuossa oli ollut kyse pelkästä sattumasta, vaan ruokavaliolla ja nimenomaan säännöllisellä syömisellä on isompaa merkitystä kuin mitä olin kuvitellut. PS. Hyvä proteiininlähde noiden pirtelöiden ja patukoiden lisäksi on ihan rahkaa esim. marjoilla höystettynä, tonnikalaa esim. tumman leivän päällä, munakasta esim.kinkulla, näitä minulle suositeltiin iltapalaksi treenipäivinä. :)
 
Sunflower11


Tommosta aamulla (pregcheck ja wondfo).
Ehkä jo ovisplussa, illalla/aamulla kattoo miltä näyttää. Mulla vaan yleensä kyl toi testiviiva tulee heti näkyviin ja alkaa tummumaan ku imeytyy, mut nyt kesti aikansa.. et oletan sen sit olevan huomenissa sen ovisplussan.
 
  • Tykkää
Reactions: MolliMelooni
Jensar: Kiitti kommentista! Ihan kyllä samaa mietin kun paperilla ruokailuni näin, että se on kyllä tosi epäsäännöllinen. Rahkaa koitin syödä, mutten oikein mausta pitänyt. Nyt ostin valion A+ luonnon jogurttia ja se maistu hyvälle. Tonnikalaa ja raejuustoa olen myös syönyt. Mun suurin heikkous on nuo välipalat. Koska olen myyjä, ei tule käytyä tauoilla. Joten tuommoinen nopea juoma ja patukka olisi varmasti toimivia siihen hätään. Jospa tuo parantaisi omaakin elimistöä, jos on hieman säästöllä kerran käynyt. Ja eipä varmaan säästöllä käyvä kroppakaan raskaudu, kun se ei olisi sille edullista.

Sunflower: Hienot viivat! Mulla ois tuo plussa. Peiton heilutus intoa ja tärppi onnea!
 
Anastacija: Mulla uppoo vain semmoinen Ehrman-merkkinen jugurttirahka (maistuu maustamattomalle jugurtille) ja sitten vähän tujumpana versiona menee semmoinen kohtuu uus tuttavuus Valion PEHMEÄ rahka, maistuu mun mielestä enemmän turkkilaiselle jugurtille kun rahkalle, turkoosissa purkissa. Mä oon oppinut noita syömään iltasin pelkästään hunajan kanssa tai sitten vielä mysliä sekaan. Välipaloina söin töissä ensialkuun myslipatukoita, niitähän saa monenmoisia, sitten kun liikuntaa aloin lisäämään niin hyviä on olleet semmoiset patukat ja pirtelöt mitä valmistaa FRIGGS, niitä on Naturdiet proteiinipatukoita ja samannimisiä pirtelöitä, meiltä päin ainakin Prismasta saa ja mulle uppoo hyvin, pirtelöt ehkä vähän helpommin kun patukat.=)
 
Jensar: Mulle ei tuo Ehrman oikein uponnut. Tänään osstin kasan erilaisia rahkoja, että kokeilen josko niistä jokin toimisi. Friggsiä löysin myös prismasta, mutta melkeinpä sama ottaa sitten noita herbalifen patukoita, kun hieman halvemmaksi tulis. Ja nyt jäin noihin manteleihin koukkuun...
 
Mä oon vissii jotenki päästäni vialla ku pitää käydä kiduttaan itseään tuolla odotus puolella masukuvia katsomassa! Masokismiä parhaimmillaan...vai pitäiskö sanoa pahimmillaan! Vaikkei se mitään seksuaalista nautintoa tuo, mitä tuo käsittääkseni tarkottaa, mut en keksiny parempaakaan "hienoa" sanaa sille itsensä kiduttamiselle! :ashamed: :D Voi kun sais alkaa itsekin kasvattaa pian! :heart: Sais ens kasvatettuu ne follit vaan! :D Täytyy vissii ruveta popsimaa jotai taimimultaa, jos ne sais vauhtia siitä! Aaah...rakas musta huumori! :D Taitaa olla tää yksilö taas (tekstistä päätellen) hieman väsynyt! Levotonta hieman, myönnän! :D Tsemppiä rakkaat kohtalotoverini!!!! d:heart:b :hug:
 
Anastacija: Mulle sanottiin että ne maustetut rahkatkin käy paremman puutteessa, jos ei maustamaton oikein uppoa. Mun mies oppi syömään rahkaa siten että sekoittaa sekaan funlightia tai muuta makeaa ja esanssista tiivistemehua, lähtee se rahkan ominaismaku kuulemma pois. Mäkin taidan kokeilla sitä Herbalifeä kunhan noi edelliset loppuu, olin ostanut aika kasan noita Naturdiet tuotteita, enkä huomannut että halvempiakin löytyy;) Eilen just himoitsin jotain pähkinöitä, taidan kokeilla manteleita minäkin siis ihan vaikka töihin välipalaksi noiden pirtelöiden ohella , kiitos vinkistä=)

Anskulle paljon tsemppiä, harrastin itse sitä samaa ja lueskelin odotuspinoja välillä varsinkin jos oli entuudestaan tuttuja kuumeilijoita siirtynyt jo sinne puolelle. Kateellisena luin muiden onnesta ja surkuttelin kohtaloani, en välillä oikein meinannut uskoa että voisi enää omalle kohdalle osua kun meni hoidotkin niin huonosti heti alkuunsa. Onneksi se onni voi kääntyä ihan kenelle tahansa, kunhan vaan jaksaa yrittää b=)d
 
Jensar: Kahtelin niitä maustettuja samalla, kunhan vain lisäisin jotain välipalaa (ei tietenkään hirmu sokerista).

Minä en oo edes viitsinyt pahemmin käydä tuolla odottajien puolella ihteeni kiduttamassa :D

ON: Vietiin simpat tutkimuksiin. Rupes vaan nyt hieman ärsyttämään, kun samalla selvis että mies runkkaileekin aina välillä. Ei siinä siis mitään pahaa, mutta siinä on että samalla itse elän puutteessa. Voisinhan tuota itsekkin tietty alkaa itseäni viihdyttämään, mutta pidän enemmän yhdessä touhuamisesta.
Muoks. Siis en tiedä missä todellisuudessa olen elänyt, kun onhan se sanomattakin selvää että miehet runkkaa. :D
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Eilinen viiva oli kuitenkin niin tumma ja tänään tuo, niin oireista päätellen veikkaan että tänään olis ovis ja dpo 0 siis. Hirveet kivut iski, menkkamaiset, mut samalla vihloo persuksiin (tai suoleen tai jonnee) niinku mulla menkkakipujenkin aikana..
Onneks on hyödynnetty ja jos illalla vielä...
 
Ana Mä oon kysyny mun mieheltä, että jääkö sille aikaa ja intoa moiseen kun joka toinen päivä vähintään meillä seksiä harrastetaan (myös ilman vauvatarkoituksia) ja se vastasi, että ei hänellä oo tarvetta ollut :D Mä kyllä sanoin myös, että nyt kun vauvaa yritetään niin kaikki siemenet otetaan talteen eikä haaskata :D Se mielummin pyytelee sitten suuhoitoa kun yhdyntöjä ei harrastella (se tietty aika kuukaudesta) ^^

Ohos menipäs seksistiseksi - no normaali asia ja asioista pitää puhua. Pahoittelut niille jotka ovat hieman herkempiä.

Pulla-Rulla
 
Rulla: Oih, onpas kivan useasti. Meillä on harvinaista herkkua :)D) joka toinen päivä-jumpat. Joskus onnistun siinä oviksen aikoihin. Yleensä silloin on joka kolmas päivä, muulloin sitten miten sattuu. Mutta useammin vois olla. Se on jännä kuinka asiat oli toisin päin sillon, kun söin pillereitä. Hyvä jos kerran kuussa lohkes minulta :D
Ja joo, normaaleja asioitahan nämä on. Hyvä aina joskus muidenkin, kuin kavereiden, kanssa näitä asioita jakaa.
 
Anastacija pahoittelut tädistä.
ON: ei mitään ihmeellistä kp 6 mennään ja ovistikut tilattu. sitä odotellessa taas. Ompas harvinaista herkkua kun peti hommia joka toinen päivä. Kyllä meilläkin se jakautuu pitkin kuukautta miten sattuu. Nyt kun on ollu vauvahommat menossa niin oviksen aikaan joka päivä ja yleensä kahdestikkin päivässä.
 
Sunflower11
Mä sain ovisplussan kp 16, nyt kp 18 ja edelleen vahvahkoa viivaa. Mitä pitäs ajatella? Ei mitään varmaan.. :D Ois vaan pitänyt lopettaa testaus sen ovisplussan jälkeen, mut aattelin vaan testata et nään et se katoo se viiva.. no, ei kadonnut.

tässä kp 15


kp 16 ja ovis+


kp 17 ja kp 18 oli tämmöstä viivaa, tää kuva kp 18, eilen en ottanu


Tää kp 18 vielä kuivempana


(sori nää kuvat :D)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sunflower11 > :D Ei tarvitse ajatella mitään. Se eka ovis+ on se oikea. Plussatuulta!

Kipuilut on hiipuneet. Koitan pitää ajatukset pois kehon tarkkailusta, mutta väkisinkin jonkun verran tulee ajateltua asiaa. Olen kyllä ottanut ihan rennosti. En oikein jaksa uskoa tärppiin tässäkään kierrossa, mutta toiveet pysyy korkealla. Toivon parasta, varaudun pahimpaan. Muutakaan en voi. Kesätauko ahdistaa jo nyt, mutta siihen mennessä olenkin jo luultavasti paljon viisaampi. Ehkä tässä on helpotusta luvassa vaikka plussaa jouduttaisiinkin vielä odottamaan. Parisuhde voi loistavasti. Se tuntuu hyvälle, varsinkin kun mennään seitsämännellä aallolla. (Seitsemäs vuosi on kuulemma monille se kohtalokas tai vähintäänkin vaikea. Ei meilläkään helpoksi voi tilannetta sanoa, mutta ainakin ollaan edelleen tosi rakastuneita, läheisiä ja sitoutuneita.)
 

Yhteistyössä