+++MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat+++



Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.



torstai 22.3.

KUUMEILEVAT
Nimimerkki................Kiertopv:t........Ikä.......Toive.....Yritys
MaybeSomeday........57/28-35......25v......2.lapsi.....yk4
Rakkauspakkaus83...56/36-38.......28v......2.lapsi.....yk5
Vogue......................45/29............25v......2. lapsi....yk2
Keltakukka...............31/22-27..........28v.....1.lapsi......yk8
macy gray................28/30-34.........31v......2.lapsi...yk27(OI8)
ÄitiliiniX5..................28/28-30.........29v......6.lapsi.....yk4
Sunflower11.............22/24-35...................3.lapsi....yk16
Ansku83..................21/31..........28v.......1.lapsi......yk13/yv1,5
Tähtitaimi.................20/28-35........35v.......2.lapsi....yk7
MolliMelooni.............19/30-35.........33v.....2.lapsi.....yv5
Rulla-Katriina............19/28-30........33v.......2.lapsi.....yk4
aliisa10....................11/30-36.........28v......2.lapsi.....yk3
Anastacija.................9/26-29........28v.....1.lapsi.....yv1,5
Toivoliini..................7/29-31..........34v......5.lapsi.....yk1
jenni_noora..............4/28.............27v......1.lapsi......yk3
Moona83.................?/??................29v......3.lapsi.....





PIINAILIJAT
macy gray........dpo13/14
ÄitiliiniX5..........dpo11
Sunflower.........dpo5
Ansku83...........dpo3
MolliMelooni......dpo2






HAAMUILIJAT






PLUSSANNEET 2012

Maaliskuu

Helmikuu:
Micaela.......21.2.....26v.....1.lapsi


Tammikuu:
Mantu82......2.1.....29v......1.lapsi.....yk1
Ranskis......17.1................2.lapsi.....yk1
New..........17.1......21v......1.lapsi....yk1
Jensar........26.1.....32v......2.lapsi.....yv2



Plussanneet 2011
Helmikuu: Pikku-Saara, Neiti-81, koiksa-79, Gabrielle, Matilda-08, Epa_88
Maaliskuu: MiiJane76, EevaN, Mariel85
Huhtikuu: äiti x4, Viena, mileon, Mango86, Miimau, Camilla31, Jul, Viola30
Toukokuu: Maira, Lisey
Kesäkuu: Rhonda74, Emmuska10, Viola30, PIKKUVIIKINKI
Heinäkuu: Minnarun, Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia
Elokuu: Lintsa, vomppis, Hanspili
Syyskuu: LepikonHeta, Tuulia81, kissendaal, pillipöllö, Sanmar82
Lokakuu: Tiituliini, Barbamama35, Laurelle
Marraskuu: Kati82, mirkku76
Joulukuu: Rakkauspakkaus83,Ellamae, Metku, Krumeluu





Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: Ansku83

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:

kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina = yv) Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km? = yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
(ku = kohdunulkoinen, tm = tuulimuna)

Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen (Days Past Ovulation). Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (ovistestiplussa = dpo -1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita.






Räjähtävää plussakuukautta kaikille!!




 
Viimeksi muokattu:
Nyt se piina vasta piinailuksi muuttui! Testipäivän oli tarkoitus olla perjantai tai lauantai, mutta tietyistä syistä asia täytyi selvittää mahdollisimman pian. Sain lähetteen veritestiin, mutta tulosta joudun odottamaan aamuun. Että osaakin jännittää! Fiilis oli rauhallinen ja rento, mutta nyt on vaikea pysyä tyynenä. Negaahan minä sieltä aavistelen, mutta olisi se plussa mahtava juttu. Olen vedellyt tavallista pitempiä yöunia, mutta nyt taitaa jäädä nukkumiset vähiin. Ei tässä osaa olla kuin rauhaton.
 
Nyt on tutkimuksissa käyty aukkaria lukuun ottamatta, mikä saadaan tehtyä vasta ensi kuussa kun en nyt ollut siihen varautunut ja jänistin. Muuten kaikki on ok, oikein hyvin kuulemma. Miehelläkin on hyvät uimarit.
Mutta miks ei oo tärpännyt vielä? Hmh.

Ja lääkäri sanoi että kilppari arvoja on tutkittu, eikä siitä ole näyttöä että raskautumiseen ja keskenmenoihin vaikuttaisi. Mullakin oli arvot nyt matalammat, sano että ne voi aina vaihdella. Kontrollissa olisi hyvä käydä puolen vuoden päästä.

Ja koska mulla oli viime kierto pitempi ja proge korkea, arveli lekuri että on saattanut olla hedelmöitys yritystä.. Näitä siis lisää kiitos! Ja pysyvänä semmoisena :)
 
Tänään lähtee kierukka ja ovistestitkin jo tilattu.. On tää jännää. Ihan kuin ois vallan ekaa kertaa asialla, mutta siltä se tuntuu kun kuopus "vauva" on jo 5 vuotias.

Kierukan poiston jälkeen ajattelin käydä ostamassa kotiin jotain ihanaa uutta, verhot ja matot olkkariin ainakin..sydän täynnä kevättä, rakkautta ja VAUVAKUUUUUUUMETTA:heart: *ihan pöpi*:D
 
Niin ja lisäyksenä vielä, että jos aukkari tehdään ja kaikki ok, niin annetaan jokin kevyt lääkitys oviksen avuksi. Mikähän lääke se voisi olla?

MG: Hmh. Pahoittelut ja voimia taas uuteen kiertoon!
Toivoliini: Tsemppiä!
 
Heips kaikki,

Täällä kp20/28-30 eli ovulaatio (toivonmukaan) on tapahtunut jossain välissä tällä viikolla :D Hyödyksi ollaan käytetty jollei muuta. DPOsta ei siis mitään hajua kun en ole ovista tikuttanut, mutta jos ei ota tarttuakseen tässä kierrossa niin ensi kierrossa sitten testit avuksi. Piinaillaan täällä nyt sitten hetken aikaa luultavasti DPO2 varmaan aika tarkka mitä nyt noita limoja seurailin...

Macy Gray Pahoittelut :hug:

Toivoliini Paljon plussatuulia tähän kiertoon! +++ :heart:

Kaikille pinolaisille super plussa tuulet!! Kyllä tämä tästä!
 
Heippa kaikki!
Ilmoittautuisin taas mukaan vauvantekotalkoisiin. Taustasta sen verran, että yritimme ahkerasti viime vuonna ja olin mukana tässä ketjussa. Jouduimme kuitenkin nyt alkuvuodesta pitämään taukoa yrityksessä työkuvioiden vuoksi. Minulle voisi päivittää kp 1 / 25-28 yk 1 ja 1. lapsi toiveissa. Todellisuudessa yritystä takana siis enempi mutta en muista montako yk:ta, joten parempi varmaan aloittaa laskut alusta näin tauon jälkeen. Ikää minulla 27v ja miehellä 26v.

Nopesti tuolta ketjusta vilkaisin, että teillä on ollut puhetta tupakoinnista ja minä ilmottaudun myös tupakoivien joukkoon. Nyt olisi tarkoitus ensiksi vähentää rajusti ja sitten yrittää lopettaa kokonaan.

Lueskelen koko ketjun läpi paremmalla ajalla niin pääsen taas kärryille. Tsemppiä jok'ikiselle kevät plussiin!
 
Tervetuloa takaisin Lara_84

Tupakoinnista minä oon muuten onnistunut vähentämään sellasesta 12 tupakista 7 tupakkaan. Se on jo 5 vähemmän. Viikonloppuna pärjää 2 tupakilla päivässä helposti. Nyt kun se plussa pärähtäisi niin sit jäisi ne loputkin polttamatta...
 
Vink vink..
Hommatkaa e-tupakka.. minä onnistuin lopettamaan monien ja monien yritysten jälkeen.
Pössyttelin nikotiinipitoista sähkötupakkia ensin pari kk, sitten siirryin nikotiinittomaan.. Ja pikkuhiljaa huomasin, että en pössyttele enää. Oli helppoa, ei tarvinu luopua tavasta, mieliteko vaan loppui.

olen ollu vuoden polttamatta nyt.

Vieläkin pakkaan sähkötupakkani mukaan, kun lähden esim baariin.
 
Äitiliini: Mikä sulla on?

).( Oottelen ovista. Ja on mullakin ongelma... :ashamed: Itse olen syntynyt alkuvuodesta ja olen aina toivonut että lapsenikin syntyisi. Noh, jos tästä kierrosta tärppää, on laskettuaika joulukuussa..
 
Sunflower11
Tämäpä "jännää". Mulla on alkanu dpo 8 se tiputtelu/onoff vuoto ja sit päivän-kahden päästä kunnon vuoto. NYt dpo 8, vielä ei näkynyt mitään..

:ashamed:

Miks pitää nostaa ne hemmetin toiveet näinkin säälittävästä asiasta :D
 
Äitiliini: Iskikö sulle keuhkokuume?? Mä olin tasan vuosi sitten keuhko-osastolla 6pv kun pukkas keuhkokuumeen. Ei ollut kiva tauti (no mikä sitten olisi se kiva tauti...).

Sunflower: Toivotaan, että plussa tulis..toihan nyt jo enteilis ihan hyvää..

Anastacija: Mä kans katsoin et jos nyt tulisi raskaaksi, laskettu aika olisi 21.12.. Mulla onmenny kaikki 2 viikkoa yli lasketun ni vois helposti ajatella että seuraavaki pärähtäis sitte tammikuun puolelle (mä oon taas niin asioiden edellä et oikein itteenikin ahdistaa). Mutta jospa viides villahousu tekee poikkeuksen..

Sellaista tänne.. Ja niin, tosiaan piti himmailla viel kuukaus sen matkan ja kaiken takia,mutta ihan näyttäis siltä tavarat on ruikittu sydälle sisuksiin.. Kröhöm. :whistle:

Plussia kaikille ja liukkaita limoja:p
 
Äitiliini voi ei kurjaa! Koitahan parantua!

(.) Täällä alko lauantaina kp21 kauheet tissikivut. Ja vieläkin on.. tuntuu et rinnat on ku täytetyt ilmapallot. Saa oikeen varoa - miehellekin sanoin, että nyt ei kyllä normaalia käsittelyä kestä :D Ihme juttu, ei oo koskaan näin aikaisin kyllä ollu kipeet. Päivän tai pari ennen kuukautisia yleensä.

Noh kattellaan!

Ihania kevätpäiviä kaikille toivoo tissikipuinen Rulla
 
Sunflower: No hittolainen: / . Mä jo niin ajattelin et josko ois tärppi käyny.

Mä olen nyt tehny elämäni ensimmäisen ovulaatio testin, olipa jännää.. Ja nega se oli. Tilasin niitä preg. testejä ja siinä tuli jotain hassuja kipposia mukana, eli onko ne sit pissaa varten (tyhmä:headwall:).. Paketissa ei lukenu mitään, luki vaan, et sisältää käyttöohjeet ja testiliuskat (blondi).
 

Yhteistyössä