+++MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat+++

Tervehdys naiset! :)

Liitynpä jälleen seuraanne. :) 2010 marraskuulta plussasin vuoden yrityksen jälkeen. Täältä sai hyvän tsempin, kun itseä lannisti.

Tilanne on nyt se, että meidän neitokainen on nyt 8kk ja nyt miehellä puhumattakaan itsestäni, on jälleen kuumeilua.. Tässä kuussa ollaan kahdesti oltu ilman ehkäsyä (ekan kerran ei vaan jaksanut soheltaa kumin kans ja toisen kerran mies sanoi, että mihin me niitä tarvitaan.. annetaan perheen kasvaa) :)

Mutta, mulla ei ole hajuakaan millainen kierto mulla on, kun menkkoja ei ole ollut synnytyksen ja jälkivuodon jälkeen. Ja oon nyt viikon tikuttanut ovistestejä, jotta jotain ymmärtäis kierrosta.. Eilen ja tänään on viiva tummistunut, eli ovis on tuloillaan parin päivän päästä kenties.. mutta mä jo MUKA oon tiedostanut itsellä jo raskauden merkkejä.. (Joo, tosi järkevää.. :)) turvotusta, etovaa oloa, päänsärkyä, järkyttävää väsymystä ja ruokahalua ja finnejä... Ei vaan jaksa taikka uskalla ajatella, että tällä kertaa olis jo tärpännyt näin nopeasti.

Mutta, jos niitä tietoja kuitenkin vois laittaa.. Manzu 27v. 4.muksu toiveissa ja loput onki ????

Tsemppiä ja plussatuulia!
Manzu

Anteeks etten oo taas ehtiny päivitellä ja laitella uusia (tai vanhoja :D ) listalle! :ashamed: Teen sen nyt! :D Ja seuraavaa päivitystä en uskalla luvata välttämättä huomiseks, kun on taas lääkäri reissu esissä! Viime kuun lopussa mulle tuli ekaa kertaa ikinä pilonidaalikysta tuonne häntäluun seutuville (en muista kerroinko siitä, ni siks selvitys :D ) ja luulinkin sen kivun johtuvan häntäluusta, mutta eipä johtunutkaan! No, 10pv:n antibiootti kuurin loputtua nyt tasan 2 vko se uusi! Ei oo kovin kivaa, joten tässä mahdollisesti leikkaus edessä! :|

TSEMPPIIIII NYT KAIKILLE PALJON!!!!! :heart:

Nii ja mg kaappasin sun päivitystiedot terolistalta, haittaakse?? :ashamed: :D Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta!!! :heart: :hug:

Viimeksi muokattu:

Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.

tiistai 27.3.

KUUMEILEVAT
Nimimerkki................Kiertopv:t........Ikä.......Toive.....Yritys
MaybeSomeday........62/28-35......25v......2.lapsi.....yk4
Rakkauspakkaus83...61/36-38.......28v......2.lapsi.....yk5
Vogue......................50/29............25v......2. lapsi....yk2
Keltakukka...............36/22-27..........28v.....1.lapsi......yk8
ÄitiliiniX5..................33/28-30.........29v......6.lapsi.....yk4
Sunflower11.............27/24-35...................3.lapsi....yk16
Ansku83..................26/31..........28v.......1.lapsi......yk13/yv1,5
Tähtitaimi.................25/28-35........35v.......2.lapsi....yk7
MolliMelooni.............24/30-35.........33v.....2.lapsi.....yv5
Rulla-Katriina............24/28-30........33v.......2.lapsi.....yk4
aliisa10....................16/30-36.........28v......2.lapsi.....yk3
Anastacija................14/26-29........28v.....1.lapsi.....yv1,5
Toivoliini..................12/29-31..........34v......5.lapsi.....yk1
jenni_noora..............9/28.............27v......1.lapsi......yk3
Lara_84...................6/25-28....................1.lapsi.....yk1
macy gray................4/30-34.........31v......2.lapsi...yk28(OI9)
Moona83.................?/??................29v......3.lapsi.....
Manzu.....................?/??...............27v......4.lapsi.....

PIINAILIJAT
ÄitiliiniX5..........dpo16
Sunflower.........dpo10
Ansku83...........dpo8
MolliMelooni......dpo7
Rulla-Katriina....dpo6

HAAMUILIJAT

PLUSSANNEET 2012

Maaliskuu

Helmikuu:
Micaela.......21.2.....26v.....1.lapsi

Tammikuu:
Mantu82......2.1.....29v......1.lapsi.....yk1
Ranskis......17.1................2.lapsi.....yk1
New..........17.1......21v......1.lapsi....yk1
Jensar........26.1.....32v......2.lapsi.....yv2

Plussanneet 2011
Helmikuu: Pikku-Saara, Neiti-81, koiksa-79, Gabrielle, Matilda-08, Epa_88
Maaliskuu: MiiJane76, EevaN, Mariel85
Huhtikuu: äiti x4, Viena, mileon, Mango86, Miimau, Camilla31, Jul, Viola30
Toukokuu: Maira, Lisey
Kesäkuu: Rhonda74, Emmuska10, Viola30, PIKKUVIIKINKI
Heinäkuu: Minnarun, Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia
Elokuu: Lintsa, vomppis, Hanspili
Syyskuu: LepikonHeta, Tuulia81, kissendaal, pillipöllö, Sanmar82
Lokakuu: Tiituliini, Barbamama35, Laurelle
Marraskuu: Kati82, mirkku76
Joulukuu: Rakkauspakkaus83,Ellamae, Metku, Krumeluu

Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: Ansku83

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:

kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina = yv) Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km? = yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
(ku = kohdunulkoinen, tm = tuulimuna)

Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen (Days Past Ovulation). Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (ovistestiplussa = dpo -1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita.

Räjähtävää plussakuukautta kaikille!!

Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uusille ja uusvanhoille. :wave:

MGlle halituksia. :hug: Ja SF myös, jos tuhru on sitä ihteään. :/

Mulla oli kyllä tehokas irrottautuminen kaikesta tuo matka, en ajatellut kertaakaan koko lapsiprojektia. Unohdin jopa ne testit ostaa! :O Oli kyllä mahtava reissu. Nytkin yritän pidätellä tuonne oikeasti loppukiertoon testailujen kanssa ja vaikka investoida suoraaan digiin. Tulee ainakin kerralla selkeä tuomio. Mitään tuntemuksia ei ole, eikä oikein uskoakaan. Saa nyt nähdä. Lääkekatto tuli tayteen, joten eiköhän me nyt kuitenkin pumpata hormonia nahkaan niin pitkään kuin tarvitsee tänä vuonna.

SF: :hug:
Toivoliini: Joo, voit käyttää niitä kippoja testikippona tai sitten muita puhtaita kippoja.
Manzu: Terve :wave:
Rulla: Niinpä :)
Ansku: Ei mitään, sitä tapahtuu ettei kerkii päivittää :) Tsemppiä sulle tuon kummallisen vaivasi kanssa (en siis ole ennen kuullutkaan moisesta).
Molli: Kiva kun oli kiva reissu!

).( Eilen tuli sitten illalla itkettyä miehelle. Kaiken sai aikaan se työkaverin raskaus, jotenkin oli vain kova pala. Niin monta kertaa hän sanonut, ettei enään lisää tee. Mutta kappas vaan, niin napsahti parin yrityksen jälkeen.
Eilen oli tullut epikriisi polilta. Sen mun kilppari oli toisaan tippunut 3,4:stä 2,5:een. Ja kaikki muuten jees sisälläni, mutta mun kohtu on vähän pieni, hypoplastinen. En sitten tiedä, johtuko siitä että rakko oli erittäin täysi (vaikka olinkin juuri ennen kotoa lähtöä käynyt kusella). Ja vasemmalla oli johtofollikkelit 11 ja 12mm sekä oikea aktiivinen, limis kauniin näköinen ( :D ) 4,6mm kolmikerroksinen. Miehen sperma riittävä, kokonaismäärä n.180milj/ml, 75% liikkuvuus. Jatkoon siis tuuba-uä, ja jos ne auki niin clomifen 50mg kolmelle päivälle. Ja jos raskaus ei ala 4-6kk kuluttua, niin sitten uusi pariskunta-aika jatkohoidoista. Ja raskausennusteen pitäisi olla hyvä.
Aloin todella epäilemään että viime kierrossa on yrittänyt tärpätä, kun se kierto ja lutis venyi sen verran. Yksi sama oire oli tämän työkaverin kanssa, ei tehnyt mieli karkkia :D Nyt oottelen että noi mun munasolut irtois ja pääsis taas kerran piinailemaan :)

Ehimpäs päivittää sen ku pääsin...tai ehin könyämää koneelle asti! :D

Ana Oii, tsemppiä nyt paljon tähän kiertoon!! :heart:
Ja juu, mullekin tuo oli erittäin uusi tuttavuus kuukausi sitten. Se on kuulema aika yleinen vaiva jopa, mut en tosiaan myöskään ollu eläissäni kuullu moisesta! Eli jos jollekki tulee yht'äkkiä 'häntäluu' kipeeks ilman mitään pätevää syytä ni kannattaa hakeutua lääkäriin noin niiku heti! :) Voi olla tuo pilonidaali! Se ei välttämättä heti ala sitä moskaa sinne onkaloon työntämään, vaan vasta ehkä parin päivän päästä siitä kun on tulehtunut ja alkanut kipeytyä! Tai se tuntuu vasta sillon kovana alueena! Tämmösellä hanurilla ei nimittäin istuta pätkääkään! Sen verta kovin kipuilee! Ja mullakin tuo on kuulema synnynnäinen, eikä myöhemmällä iällä tullut ja nyt vasta temppuaa! Jos olis tullu myöhemmin niin siinä olisi iholle yksi tai useampi reikä ja mulla niitä ei ole! Eikä tuohon tulehtumiseen näköjään paljoa vaadita! Hygieniasta kuitenkin pidän mielestäni hyvin huolta, kun joka ilta suihkussa käyn, mut niin se sieltä vaan posahti! :| Sori ylitarkka selostus! :D

Toivoliini: Mikä merkki? Minä oon nyt kovin tykästynyt pregcheckiin. Aijempina päivinä näytti hailakkaa, mutta tänään piirty vahvat viivat heti kastunisesta ennen testiajan kulumista. Huvikseni halusin varmistaa sen vielä digillä, kun se hymynaama on kiva saada :)

Häh?! Paljos noi ovistestit ja raskaustestit maksaa Suomessa??! Jotenkin ihan järkyltä kuulostaa toi digi ovis testi 30 euroa... Onko se kertakäyttöinen? Täällä tosiaan CB digiraskaustestit on niitä kalleimpia ja tais olla DMssä €10.95

Sunflower11
Katriina siis, ei katariina.

Voisko noi menkat alkaa kunnolla kun kerta ovat taas alkaakseen :kieh:
Toissapäivänä tuli aika paljon kun seksin jälkeen oli paikat veressä, eilen ei mitään kun vähän pyyhittäessä, aamulla holahti verta, mut nytkään ei oo loppupäivänä tullu ees pyyhittäes.. kauankohan nykyään nää tiputtelut kestää ennen kunnon menkkoja.. Aiemmin pari päivää, et ehkä huomenna..

Nyt en tajua.. Siis tosiaan viihdytän nyt itseäni noilla ovis testeillä:whistle:.. Aamulla tein testin ja viiva oli melkein yhtä yhtä tumma kun kontrolli viiva, äsken tein uuden testin ja siinä viivaa tuskin näkyi..MITÄ IHMETTÄ. Selittäkää nyt tyhmälle..

Toivo: Oliko laimeaa pissiä? Sekstaa tänään ja testaa vielä huomenna varuilteen. Joillainhan se LH-piikki on niin nopea, että testaavat kaksi kertaa päivässä sen löytääkseen. Mites muut tuntemukset ja limat? Ja onko yhtään tietoa milloin yleensä ovuloit? Miten pitkät sun kierrot yleensä on?

Ei kyllä ole mtn tuntemuksia.. Eikä limoja. Pissa oli ollu pari tuntia rakossa.. Tänään on siis "pakko" raiskata toi mies Anteeksi ilmasuni mut jymmärrätte varmaan:whistle::p

Mun kierrot on yleensä 28-32pv. mut saa nyt nähdä kuin huomisen testin käy...

No se voi tulla ihan hyvin vielä parin päivän sisään.
Mulla on kyllä itelläni niin ollut, että testit on lähtenyt vahvistumaan ja plussan jälkeen haalenemaan, että ei ole tullut turhia melkein plussia välillä.

).( Mitenhän toi mun limi...? Kun se oli kp9 4,6mm. Onkohan se kerennyt paksuuntua yhtään.. Kun senhän pitäisi olla varmaan jotain 10mm?

Ana: Täällä peukut pystyssä, et kaikki ois niin mahdollsimman suotuisaa siellä masussa, pienen pesää ajatellen:heart:

Ja oma napa: Tänää ovistesti nega, hento viiva, ei mitään eiliseen "melkein positiiviseen" verrattuna. Mä olen nyt ihmeissäni hiukan. Tilasin nyt digin. Toiv tulee pian. Pitää nyt noi loput liuskat tykittää sitä ennen. Ja siemenetkin jäi eilen saamatta, hitto.

Heippa kaikki, en ole nyt tarkemmin lueskellut yrittänyt pikaisesti käysä kattelemassa kaikkien kuulumisia kun on ollut niin kiireistä nyt tää kaks viikkoa.

Onnea taiskalle!

ON: Kp 17 mennään ja juuri tein ovis testin ja ei plussaa vieläkään! Nyt on kyllä semmonen olo että ovis pitäs olla tyyliin huomenna tulossa mutta negaa se näytti. Huokaus taas .....Kierto siis venyy ja venyy taas...

Toivo: No ne hyvät tärppipäivät on plussa ja sen jälkeinen. Plussaa ennenkin oikein hyviä päiviä. Että jos tänään saisit sen miehen selätettyä.
Meilläkin meinas mennä pupuilut ohi, kun miestä väsytti ja oli kerennyt mennä jo sänkyyn kun käväsin suihkussa. Piti sitten äkkiä heittää pyyhe pois ympäriltä ja hypätä päälle, ennen kun nukahti :D Pikkasen lämmittelyks selitin, että jos ois malttanut olla vielä olkkarissa sillon kun olisin tullut suihkusta, olisin pistänyt jotain hurmaavaa päälleni :)

Aliisa: Mmiten pitkiä noi sun kierrot aina on? Ootko käynyt tutkimuksissa, että ovuloitko aina?

).( Tänään pitäs vielä seal the deal, eli heilutella peittoja :)
Kävin siellä herbalifellä uusinta mittauksessa ja mulla oli arvot parantunut ihan huimasti! Painoa oli tullut melkein kaksi kiloa lisää, mutta se kaikki ja vähän päälle oli mennyt lihaksiin! Ja mun luuntiheyskin oli hieman parantunut. Sekä se metabolinenikä oli tippunut 34:stä 29:een. :D Haha

Sunflower11
Miks ihmeessä mun menkat ei vieläkään ala kunnolla.. :/
Tiputtelu alkoi kp 25 ja nyt on kp 28, eli neljäs päivä menossa.
kp 25 tuli ihan vähän ja sit seksin jälkeen aika paljonkin, mut ei alkanu. Seuraavana päivänä ei mitään, vähän pyyhittäessä. Eilen hulahti aamulla, loppupäivänä ei ees pyyhittäessä. Nyt näyttäs tulevan kyl "vähän", mut ei näitä vielä ainakaan voi sanoa, että ois alkanut, kun ei kunnolla vuoda.. :kieh:

Yhteistyössä