Hei!
Minulla oli kauhean kiireinen viikko, oli vanhempainiltaa päiväkodilla ja iltavuoroja. Enpä siis muistanut linkittää tätä syyskuun ketjua elokuun ketjuun. Harmi, Tarrasukka, kun näit turhaan vaivaa! Saat tehdä lokakuun ketjun. Itse lupauduin päivittäjäksi, kun näytti että kukaan muu ei halua ja keskustelu olisi saattanut kuivua kokoon. En ole todellakaan mikään tekniikan ihmelapsi, joten ihan mukavaa, jos joku muu vastaa teknisistä kuvioista. Tai voidaan vuorotella, jos et joka kuukausi jaksa päivitellä
Ihana kuulla hyviä ultrauutisia! Vielä viikko, ennen kuin itse pääsen ultraan!
Vaunuja en ole vielä miettinyt kauheasti. Myin edelliset siskolleni (firkonit) ja ajattelin kysäistä tarvitsevatko he vielä niitä keväällä. Tykkäsin Firkonien isosta kopasta ja kääntyvistä etupyöristä. Eivätkä ne halvasta hinnasta huolimatta ole mistään kohtaa hajonneet.
Liikkeistä olen odotellut koska liikkeitä alkaa tuntumaan ja tällä viikolla parina iltana sohvalla istuessa olen tuntenut pieniä sipaisuja vatsassa. MariaR81 käytti osuvaa sanaa, hivellys. Hivellystä on tuntunut välillä, mutta ei mitään kunnon tönäisyjä vielä.
Olot: turvotusta on enää harvemmin iltaisin. Pahoinvointia on edelleen aamuisin, mutta paaaaljon lievempänä kuin aiemmin. Ei ole yli kahteen viikkoon tarvinnut oksentaa, vaikka parina aamuna on lähellä ollutkin. Huomaan, että huono olo on yhteydessä lyhyisiin yöuniin, aikaisina aamuvuoroina oksettaa ihan poikkeuksetta, mutta iltavuoroaamuina hyvin harvoin.
Äitiyspakkausta olen kovasti miettinyt. Oma poikani on tosi pienikokoinen ja monet äitiyspakkauksen vaatteet (malliltaan leveitä ja lyhyitä) jäivät sen takia käyttämättä. Toki monet vaatteet tuli kuitenkin jossain vaiheessa käyttöön pojan kasvaessa. Pitää vielä vähän harkita asiaa. Toisaalta se on niin ihanaa hakea postista ja tutkia kaikkia niitä pieniä vaatteitä, mutta toisen lapsen kyseessä ollessa osa tavaroista on kyllä turhia...
Jee, tänään on tasan 12 rv täynnä!