Maaliskuun mussukat 2015 *Elokuu*

Heissulivei taas tänne ja tervetuloa uusille! :)

Huih, paljon uutta asiaa puhuttuna, aloittaisinko vaikka omista kuulumisista. Vointi ollut kyllä varsin hyvänä nyt, vatsassakaan ei ole niin paljoa remonttituntemuksia ollut pariin päivään..Jospa siellä lomaillaan välillä. Malttamattoma odottelen ensiviikon np-ultraa :heart: vasta perjantaina kylläkin, joten vielä reipas viikko! Muita mullistuksia tähän kaikkeen, varmistui nyt että meille todenteolla tulee se koiranpentu syyskuun lopulla. Pelottaa ja jännittää, hyvällä tavalla kuitenkin :) Muutamille kavereille olen paljastellut uutisia ja siitä olen kyllä hyvilläni, kaikki ovat niin iloisesti ottaneet uutiset vastaan jotta sydäntä kyllä lämmittää suuresti :) Myös se kun saa asiasta puhua ihmisten kanssa aivan naamatusten. Tänään olisi tarkoitus lähteä sienestämään anopin kanssa ja kertoa uutiset hänellekin. Olikin jo aavistellut, kun kuuli koiratulokkaasta.

Vakuutuksesta, itse olen ajatellut ottaa. Täytyy vielä tuon isännän kanssa jutella ja katella vaihtoehtoja. Meillä kaikki vakuutukset ifissä, joten täytyy tutkia asiaa.. Milloinkahan se vakuutus kannattaa ottaa, jos aikoo ottaa. Ajatuksena siis jo ennen syntymää tuleva vakuutus..Pitäis tieten tutkailla minkäkaiken sorttisia vakuutuksia niitä liene :D


Vaunut, kääääks sehän mahtaa olla aikamoiden viidakko. Siis en ole vielä lainkaan tutkinut, katsellut, perehtynyt noihin vaunuasioihin ja hui pää jo pyörällä täällä luettujen juttujen vuoksi :D Oon kuitenkin aatellu että ootan vielä tässä pari viikkoa rauhassa ja sitten varuajan ohitettua voin alkaa tutkimaan..Tai sitten olen vain ollut äärettömän laiskana täällä :D Onhan tässä onneksi vielä hyvin aikaa.

Imettämisestäkin oli jotain. Voi minä niiiin innolla odotan imettämistä. Siitä lähtien kun aloin haaveilemaan lapsen saannista olen nähnyt tusinan unia imetämisestä ja jotenkin odotan sitä todella innolla. Toivon vain, ettei mitään ongelmia ilmene sillä saralla ja pystyn normaalisti imettämään lapseni. On niin hassua, kun rinnat ovat jo nyt kasvaneet ja niin turpeat. Hih, vaikka en mikään tissitön ole koskaan ollut on jotenkin hassua miten ne ovat niin..uhkeat :D :LOL:

Tälläistä tänään tänne, Piip- :wave:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä